Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda HR-V III SUV Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,1
Deklaracja producenta
5,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
4,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.5

Lista raportów zużycia paliwa (8)

5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem pierwszy 1000km, trasa głównie miejska i podmiejska 0-80km (90%) oraz 10% droga ekspresowa 140-150. Tylko w mieście można spokojnie zejść poniżej 5. Nie korzystałem z trybu eco.
Dodane 4 miesiące temu
4,8
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
4,8
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
4,7
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
6,0
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dziennik kosztów dla Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
4,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
Dodane 10 miesięcy temu
Honda HR-V III SUV Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów