AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Honda
HR-V
III
SUV Facelifting
1.5 i-MMD 131 KM 96 kW
1.5 i-MMD 131 KM 96 kW
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V III SUV Facelifting
pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i-MMD 131KM 96kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
5,1
Deklaracja producenta
5,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
4,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
5.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.5
Sprawdź najnowsze oferty Honda HR-V
Zobacz 3 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(8)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Pb
5,3
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechałem pierwszy 1000km, trasa głównie miejska i podmiejska 0-80km (90%) oraz 10% droga ekspresowa 140-150. Tylko w mieście można spokojnie zejść poniżej 5. Nie korzystałem z trybu eco.
Dodane
4 miesiące temu
Pb
4,8
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Pb
4,8
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Pb
4,7
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Pb
6,0
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Dziennik kosztów dla
Honda HR-V III SUV Facelifting
1.5 i-MMD 131KM 96kW
Średni koszt
przejechania 100 km
27,00 zł
pb
4,7
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pb
4,7
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Pb
5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
Dodane
10 miesięcy temu
Poprzednia
1
Następna
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
4,8 (6 ocen)
Sprawdź oferty Honda HR-V
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda HR-V w pigułce
Honda HR-V
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda HR-V
Dane techniczne
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Raporty zużycia paliwa
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Opinie
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Usterki
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Publikacje
Honda HR-V
Newsy
Honda HR-V
Galerie
Honda HR-V
Nasze pomiary
Honda HR-V
Filmy
Honda HR-V
Ogłoszenia
Honda HR-V
Ceny aut używanych
Honda HR-V
Dziennik kosztów
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Opinie o instalacjach LPG
Honda HR-V III SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW od 2024
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda HR-V III SUV Facelifting
Dane techniczne
6 opinii
użytkowników
116 ogłoszeń
używanych
8 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda HR-V
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy