AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Honda
Insight
Hatchback
Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Honda Insight Hatchback
Podsumowanie 23 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2009
2010
2011
2012
2009
2010
2011
2012
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Honda Insight Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
5,4
31,41 zł
22
lpg
Silniki Benzynowe
Honda Insight Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
7,2
18,47 zł
1
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 9 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(23)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
5,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
niskie koszty przeglądów, do wymiany okresowej jest w zasadzie tylko olej. Co prawda 0W20 i co 10000 ale to praktycznie wszystko. Hamowanie z odzyskiwaniem energii powoduje, ze oszczędzamy klocki i tarcze. Oprócz tego w aucie brak turbosprężarki, sprzęgła, DPF, rozrusznika i innych kosztownych w naprawie cześć.
Dodane
9 lat temu
Pb
4,2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Oszczędziłem kupę forsy na paliwie i do tego się nie psuje.
Dodane
11 lat temu
Pb
4,8
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Pb
5,2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Pb
4,8
Liczba komentarzy: 1
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Przechodzimy do najciekawszej części. R-E-W-E-L-A-C-J-A !!! Zaznaczam, iż podaję efekty mierzone osobiście przy tankowaniu, a nie przez komputer (bo ten zaniża wyniki o ok. 0,2 l). Po nauczeniu się ekologicznej jazdy (zdobycie kompletu przyznawanych przez komputer pokładowy punktów wraz z pucharem zajęło mi niecałe 7200 km) średnie spalanie na poziomie 4,4 l/100 km to moim zdaniem marzenie nieosiągalne dla wielu innych pojazdów. Przy czym moja najczęstsza trasa to 30 km (trochę po górkach, trochę po płaskim) na linii dom-praca (w jedną stronę), a więc auto ma czas się rozgrzać i osiągnąć odpowiednią temperaturę. W miniony weekend jadąc po w miarę płaskim terenie na odległość ponad 200 km spalanie zeszło nawet do 3,8 l/100 km. W zimie przy ponad 20-stopniowych mrozach średnie spalanie wynosiło 5,3 l/100 km. Zaś na autostradzie (przejazd A-4 przez całą Polskę aż pod samą granicę niemiecką - i z powrotem) z prędkością ok. 130-140 km/h przy 4 dorosłych osobach w środku i załadowanym bagażniku) - spalanie wyniosło 6,1 l/100 km. Uważam więc, że to wyniki (szczególnie przy obecnych cenach paliw) bardzo dobre. Owszem - nie jeżdżę jak szalony, nie wyprzedzam wszystkiego i wszystkich (by zaraz potem hamować z piskiem). Nauczyłem się jazdy płynnej: zamiast niepotrzebnie przyspieszać do maksimum, lepiej jechać trochę wolniej ale ze stała prędkością i nie hamować niepotrzebnie; trzeba trzymać większą odległość od poprzedzającego pojazdu, bo wtedy lepiej widać drogę, można zaplanować następny ruch i wykonać go z wyczuciem (a ewentualnych rajdowców zawsze można puścić bokiem zjeżdżając im nieco na prawe pobocze myśląc przy tym z satysfakcją, jak owe szaleństwa dotkliwie odczuwa ich portfel podczas tankowania na stacji paliw). Nie przeszkadza mi, że pojadę 5 minut dłużej - ale za to mogę cieszyć się jazdą, a nie stresuję za kierownicą, że inni wolno jadą, że światła, że muszę być pierwszy. A jakby mi trzeba było rzeczywiście gdzieś pędzić w nagłej sprawie - to Insight też na to pozwoli (oczywiście nie odpłaci się wtedy tak niskim spalaniem - ot, będzie wtedy jak inne samochody). Niektórzy powiedzą - można kupić inne auto benzynowe, założyć LPG (lub jak kogoś stać CNG) i też jeździć tanio. Tak, ale traci się przez to czasami gwarancję fabryczną, powstaje konieczność corocznych przeglądów rejestracyjnych (które dla nowych aut bez gazu są najpierw po 3 latach od pierwszej rejestracji, a potem po kolejnych 2) co pociąga za sobą dodatkowe koszty, i w końcu - napędy hybrydowe spalając mniej paliwa emitują mniej substancji szkodliwych do atmosfery.
Dodane
13 lat temu
Pb
6,3
Liczba komentarzy: 2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
witajcie bylem zaiteresowany tym samochodem tyle co sie naczytałem ze mało pali ale niestety zawiodłem sie pojechałem na przejazdzke po miescie zima 0 stopni wiec nie ma mrozu jechałem z 10 kilometrow nie bylo kokow spalanie srednio 6,9 - 7,0 litrow poprostu zawiodłem sie :( przetestujcie zanim kupice !!!!!!!! pozdrawiam a nie patrzcie co napisalem o spalaniach srednich Pan z Hondy bardzo uprzejmy niestety nic nie poradzil powiedzial ze tak jest i to prawda uwaga jechalem bardzo ekonomicznie !!!!
Dodane
13 lat temu
Pb
5,4
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Miasto miastu nie równe jeśli chodzi o spalanie. Ja podaję info z codziennej jazdy po Warszawie z czego ponad 50% czasu stania w korkach. Niestety przy wolnej jeździe do 20km/h nie ma szans korzystać z silnika elektrycznego stąd spalanie poniżej 6 litrów jest po prostu niemożliwe.
Dodane
14 lat temu
Pb
3,9
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Brak pytań. Rekord w mieście - 3,7 litra/100km przy bardzo delikatnej jeździe. Przy jeździe bardzo dynamicznej, spaliłem w mieście raz 5,7 litra/100km. Na trasie (liczone spalanie z trasy 2900km) spalił 4,2 litra/100km.
Dodane
14 lat temu
Pb
3,9
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Pb
4,8
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
coz, nic dodac nic ujac, spalanie w okolicach 4 litrow przy normalnej jezdzie i okolo 6,5 -6,8 przy jezdzie autostradowej powyzej 160 jest wynikiem swietnym , mnie satysfacjonuje w 100%, tylko ze hybryda trzeba umiec jezdzic, jesli chce sie oszczedzac.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Honda Insight Hatchback
4,4 (18 ocen)
Wybierz silnik
1.3 IMA Hybrid 88 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Insight w pigułce
Honda Insight
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Insight
Dane techniczne
Honda Insight Hatchback
Raporty zużycia paliwa
Honda Insight Hatchback
Opinie
Honda Insight Hatchback
Usterki
Honda Insight Hatchback
Publikacje
Honda Insight
Newsy
Honda Insight
Galerie
Honda Insight
Nasze pomiary
Honda Insight
Filmy
Honda Insight
Ogłoszenia
Honda Insight
Ceny aut używanych
Honda Insight
Dziennik kosztów
Honda Insight Hatchback
Opinie o instalacjach LPG
Honda Insight Hatchback
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Insight Hatchback
Dane techniczne
18 opinii
użytkowników
7 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy