Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Czesław
10 lat temu
1
Witam mam opla vectre b 2,0 i mam taki problem że padł w niej alternator i wymieniłem regulator napięcia i normalnie działa ale nie działa wspomaganie. Może to być przez to że pasek jest luźny?
Witam moze ktos mi cos pomoze i doradzi, mam auto zafira 2002 dizel, jakis czas temu siadla mi pompa, kupilam nowa zregenerowana, po dwoch tygodniach znowu to samo, wymienilam na druga, na tej pompie pojezdzilam godzine, zaparkowalam auto i na drugi dzien juz nie odpalilo, na kompie blad 1631, niby sterownik, mechanik cis pogrzebal przy kablach i auto odpalilo, na drugi dzien pojechalam do sklepu , zgasilam auto , po 10 minutach wrocilam i **** auto nie pali tym razem wywalilo blad 1345, co jest nie tak, mam juz dosyc, czy to pompa?
U mnie Opel Vectra B sprowadzona z Belgii, ma najechane 170 tys. i padł sterownik pompy. A sterownik nie pada bez przyczyny. Rok produkcji 1999.
Więc nie koniecznie przebieg, a także lata...
witam posiadam VB X2.0DTH powstal taki problem ze zaczyna przerywac silnik ale nie zawsze nawet na luzie stojac to go szrpnie od czasu do czasu jakby mial zgasnac... podpiety pod kompa pokazalo wtryskiwacz sterujacy i problemy z imobilajzerem... I teraz czy wtryskiwacz sterujasy to "sterownik pompy" bo viki nie ma wtryskiwacza sterujacego.. ktos poleci jakiegos elektryka jak cos?
Do ~skrobo: OBAWIAM SIE A RACZEJ UZNAJE POMPE MIAŁEM TO SAMIUTKO LATAŁEM ROK TAK CZASAMI TAK CZESTO W JEZDZIE PRZERYWAŁ ZE SZOK.
KTOS GRZEBAŁ W POMPIE NAJLEPIEJ ZDEJMIJ PLASTIKOWA OSŁONE SILNIKA Z GÓRY WEZ LATARKE I POSWIEC NA POMPE TAM GDZIE WCHODZA 4 PRZEWODY PALIWA WYZEJ MASZ DWA KABLE SPRAWDZ CZY IZOLOWANE JESLI TAK TO JUZ KTOS GRZEBAŁ W STEROWNIKU POMPY
Do ~skrobo: SŁUBICE NAD ODRA SA NAJLEPSI MONTAŻ DEMONTAŻ 2800 ZŁOTYCH ZNAJA NA TYM IDEALNIE MAJA KOMP POD POMPE I POD SAMOCHÓD.ŚWIEBODZIN BOSCH SERWIS TO KLAPA TOTAL
koledzy ja mam problem z moja vectra wymieniłem przewody paliwa założyłem zaworki zwrotne auto pali na zaciąk chodzi dobrze przez cały dzień rano jusz nie zapali mam przewody przeżroczyste i paliwo w nich jest a auto nie pali
Do ~krolik: sluchaj mam ten sam problem i doszedles do tego co jest nie tak ? mam 20 tdi i jak zimny nie chce palic a jak go odpale to jezdze i pali od kopa
Do ~Damian: CMam to samo co ty .auto gdy zostanie zapalone juz chodzi normalne po nacy brak reakcji .. gdy próbuje odpalic zapala sie kontronka chck silniak
vectra b blad p-1220 od pompy paliwa , auto jezdzi, pali na dotyk ,maksymalna predkosc z przerywaniem od jedynki 25 km/h ,po kolejnym biegu o ok 5 km/h wiecej . albo pompa ,albo elektronika pompy.czy mial ktos taki problem .
pomóżcie zdiagnozować moję Verke mam verke b 97 dti. Niewiem co sie dzieje jak ruszam to pali sie kontrolka engine, gasnie jak przygazuje albo jak zgasze i ponowie uruchomie autko. diagnoza na komputerze nic nie wykazała tzn zero błędu
przyczyna duzego spalania w opel zafira a 18 16v wymieniłem egr i przepływke spalanie nadal 10.5 przy ekonomicznej jezdzie prosze o porade na meila . dziekuje
Witam. Mam Vectrę b 96r 2,0 DTH lub DTL. Mój problem polega na tym, że ciężko ją odpalić na zimnym silniku natomiast na ciepłym bez problemu. Ostatnio postała 30 godzin i nie mogłem wcale odpalić. Mechanik doradził mi plaka w kolektor i po zużyciu całej puszki udało się natomiast auto dostało "padaczki" i przez 2km nie reagowało na pedał gazu. Potem wszystko wróciło do normy. Wstawiłem go do mechanika i stwierdził, że się zapowietrza. Wymienił przelewy ale problem został. Stwierdził, że pompa pada. Chciałbym to jakoś potwierdzić żeby nie popadać w koszta bo nie ukrywajmy że auto nie jest nowe a naprawa pompy nie tania.
Do ~Damian: Na 100% pompa. Mam 2.2 dti i dokładnie takie same objawy miałem jak pompa padała. Niestety trzeba poszuka dobrego fachowca od pomp. Ja kupiłem regenerowaną i właśnie zdechła po 5 miesiącach.
mam vectre b 97 dti wczoraj wczasie jazdy migła kontrolka abs. Autko zgasło i już nie zapaliło, jak próbuję odpalić zapala się kontrolka silnika mruga raz i swieci się juz cały czas, i jeszcze pedał hamulca jest twardy. Mechanik twierdzi że byc moze to pompa paliwa. Co to moze być???
mam opla vectre.b2.0dti z 99r jak jechałem pod gorke to mi przerywał brak mocy a potem daje ciągnał i tak kołysał non stop i świeciła mi sie kontrolka z silniczkiem, wczoraj jechałem do domu i normalnie samochod odmówił mi posłuszeństwa silnik zgasł i niedało rady go zapalić:(. mechanik powiedział że to pompa paliwowa:( ile może to kosztować:(?
Witam, Ja mam problem z głośną pracą silnik, mianowicie, po nagrzaniu silnik zaczyna głośno jargotać, silnik nie dymi, odpala od strzała nawet przy ostatnich temp. minusowych (-21 st) na kompie nie wykazało żadnych błędów, check się nie zapala, przspieszenie w normie. Czy przyczyną mogą być uszkodzone elektrozawory podciśnienia, pompa vaku lub jakaś nie szczelność?? Dodam, że jak silnik jest zimny to wydaję mi się że pracuję ciszej. Proszę o jakieś ewentualne sugestie.
Do kaniucha: czesc ijak tam udalo Ci sie dojsc z ta glosna praca silnika? bo wlasnie mam ten sam problem jak sie nagrzeje... ale nie wiem czy to pompa moze byc przyczyna glosnej pracy silnika... odp
Ja mam dokładnie tak samo jak przypadki poniżej:
zapala mi sie kontrola check engine i traci moc.
Czy to możliwe ,ze po wymianie filtra paliwa zapowietrzyła sie...?
Jeśli tak jak ją odpowietrzyć?
Jeśli nie co moze być przyczyną?
Smiech na sali, vectra to jeden z najbardziej popularnych samochodów na rynku. I opcje są dwie albo wiekszosc mechaników to niedouczeni fachowcy albo poprostu naciągacze i złodzieje.Przeglądając całe forum,i czytając jakież błache nieraz przyczyn powodują problemy z tymi silnikami,to najprosciej naciągnąc kierowce na najdroższą częsc(regeneracja pompy).Zeby jeszcze faktycznie padła pompa i jej nie tania naprawa przyniosła oczekiwany efekt,to ok.Ale spora częsc naszych fachmanów mechaników tu zmieni przewód,tam wymieni filtr z obudową a za naprawe zaspiewa połowe wartosci auta że niby pompa "regenerowana", no cos tu jest nie halo.
ople 101KM dti maja to do siebie ze gdy jest jakas nieszczelnosc w ukladzie paliwowym to najlepiej jest go trzymac przodem z gorki. inaczej lubi sie zapowietrzyc ja tak mialem ze swoim jak go kupilem. narazie spokoj wszystkie oringi w przewodach wymienione przebieg 251 tys. oleju niby nie bierze. mocna jest,. auto jak jest muowate to na bank jest zapowietrzone.
do michal86 .. ja swego czasu mialem problem ze podczas jazdy zapalala mi sie kontrola check engine i auto na 5 sekund tracilo moc. a potem mozna bylo jechac normalnie na kompie mi wyszlo blad p1310 2 mechanikow obstawialo nieslucznie pompe lub sterownik czyli scenariusz najgorszy z mozliwych.. okazalo sie ze problem byl blachy jeden z wezykow od podcisnienia pusczczal i dlatego auto podczas jazdy tracilo moc. radzil bym tym wszystkich ktorym swieci sie chec podczas jazdy sprawdzilo sobie.
przewody paliwowe a wlsciciwe ich oringi
weze podcisnieniwe
ewentalnie wyczyscilo kolektor wraz z egr. samo czyszczenie gowno egr gowno daje bo najwiecej syfow jest w kolektorze.
oraz sprawdzilo czy aby napewno samochod nie jest zapowietrzony. POMPA BOSCH VP 44 nie odpowietrzy sie sama.a bomble w ukladzie ja zabijaja.
Witam. Mam identyczne objawy co Beata. Pomijajac moc - Samochod odpala normalnie i po 5 sek gasnie. Nastepnie w zaleznosci od tego jak dlugo stal, tak lugo trzeba bylo krecic zeby go odpalic. Zazwyczaj problemy byly juz po 24h postoju. Wymienione mialem przewody przeplywowe, filtrtry, podmieniane byly zawory egr (dzialajace) i nic. Wszyscy mowia ze pompa... nie wierzylem poki nie mialem takiego przypadku, ze w czasie jazdy zapalil sie check i samochod stracil moc po czym zgasl... i nie odpalil. Po podpieciu do kompa, wykazalo blad na regulacji poczatku wtryskiwaczy. Mechanik cos tam pogrzebal, wymienil znow filtr paliwa i odziwo odpalil :o ( wiec to nie pompa?!). Czy warto probowac z ta wymiana sterownika pompy?? poniewaz nie jest to chyba aż tak drogie jak regeneracja calej pompy. Bo jezeli to pompa sama w sobie to chyba bez sensu wogole to robic...
Witam większość przypadków robi pompa paliwa ja osobiście jeżdze Vectrą dti ma przejechane 350tyś i szczeże nie ma z nią większych problemów oprucz spalania w mieście 8l ;)
Ja mam VectreB 1,8 rok 97 i mam taki problem ze jak chcem jej przygazowac to ona mi przerywa i zapala sie kotrolka silnika,i po chwili gasnie i niewiem co jej jest juz bylem u tylu mechanikow i karzdy wymienia mi cos nowego a ona jak przerywa tak przerywa i to przewaznie przerywa jak chcem ruszyc
po kupnie VB 2,0 dti 1999 zaczęłam powoli usuwać usterki w autku. Jedną z nich było to, że powyzej 2 tys. obrotów wyskakiwał check i jakby wyłączała się turbina. Wymieniam przewody, które idą do wtrysków i było ok.
Samochód stał w garażu prawie dwa tygodnie bez odpalania, bo czekał na montaż zderzaka.
Aku wczoraj wziełam do domu i ładował się jakieś 9 godz.
Auta nie udało sie odpalić; kręcił, aż akumulator padł. Dolałam oleju, bo poziom był minimalny i świeciła kontrolka.
Powiedzcie mi proszę, czy przy wymianie przewodów, o których pisałam, mogło się coś zapowietrzyć albo coś?
problem Beaty to problem ze sterownikiem pompy wtryskowej, naprawa to koszt ok 300zł i trochę dłubaniny,mój po naprawie pali,. w warsztacie demontują pompę i liczą sobie od 1500-3000zł.
Witam mam Vectrę B 2.0 DTI. Problem z nią mam od dnia zakupu. Najpierw powyżej 3 tys obr silnik tracił moc. Byłam chyba u 8 mechaników i każdy mówił coś innego. Jeden że przepływka - wymieniłam i nic. Drugi że jakieś zawory przy silniku które niby pozamieniał miejscami no i niby lepiej ale po pewnym czasie lampka motortronic sie zapaliła i już nie zgasła. Pojechałam wymienić filtr paliwa, nowa przepływka(tym razem z boscha) i wyczyszony został zawór EGR. No i autko nabrało mocy, nie traci mocy powyzej 3 tys obr. ale pojawił się problem z odpaleniem. Przez kilka dni odpalał od strzału i po chwili gasł, ale jak się go chwile pochełtało to zatrybił, a na chwilę obecną nawet chełtanie nic nie daje poza rozładowaniem aku. Czytam te fora czytam ale takiego przypadku sie nie doszukałam. Czy to również może być wina zapowietrzenia?
Do : Miałem podobny problem,ale mechanik założył mi pompkę wspomagającą na przewodzie paliwowym po przekręceniu kluczyka się załącza i mam problem z głowy,bo ciągle paliwo schodziło do zbiornika.Impreza kosztowała mnie 100zł.całość!(pompka,robota)
vectra 2.0dti problem polega na tym że podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu po kilku sekundach zapala się kontrolka od pompy paliwa i gdy nacisnę pedał gazu po kilku sekundach gaśnie co może być przyczyną
witam mam vectra 20dti 2001r mam taki problem że jak go od pale to 15-20sek nie reaguje pedał gazu tak się dzieje w zimę w lecie niema tego problemu pozdrawiam
witam moja vectra 2.0 dti przy 140km ma spadek mocy jechac jedzie ale brak mocy zgasze jo pomowmie odpale i moc jest znow tyle ze do 140km a puzniej to samo moze ktos mial ten sam problem.
SIEMKA. TO JEST WIELE PRZYCZYN NP. STEROWNIK POMPY PALIWA , BŁĄD SYSTEMU LUB POMPA DO RENEGERACJI. PODAJE ZA MAŁE ĆIŚNIENIE NA FTRYSKI I NIE MOŻE ICH OTWOŻYĆ. N AJLEPIEJ PODPIĄĆ PROGRAM I POKAŻE BŁĄD.
może ktoś podpowie jaka może być przyczyna opel mimo tego że kręci super nie chce odpalić paliwo dostaje świece żarowe grzeją i nic w dodatku na zaciąg łapie szybko bez długich ciągnięć zdarzało się niekiedy że odpalił nieraz normalnie na rozrusznik po chwili zgasł i już nie dało się odpalić
Witam posiadam vectre b 2.2dt i nie mogę jej odpalić po dłuższym postoju.Jak dostanie plaka to chodzi ładnie i odpala,jak postoi to niestety nie,no i jeszcze ta kontrolka od silnika co się zapala a po dodaniu gazu gaśnie.Nie wiem czy regenerować pompe czy to coś innego-ratujcie
Wejdźcie na forum Vectra klub Polska, tam Wasz problem jest dokładnie opisany. błąd P0400 to przyczyna podciśnienia. Może być padnięta pompa próżniowa zwana Vacum pompą, nieszczelność na przewodach podciśnieniowych. Wadliwe zaworki, które zazwyczaj padają po tym jak vacum pompa przepuści olej. W wielu przypadkach wymiana pompy ożywia auto i poprawia skuteczność hamulców. łatwo to sprawdzić, jeśli na postoju wielokrotnie silnie naciśniemy pedał hamulca wówczas na chwilkę - do momentu ustabilizowania się ciśnienia w układzie - na desce pokazuje się kontrolka silnika.
P.S Auto jest super ma 222 tys, osobiście przejechałem 65 tys - wymieniłem tylko przepływomierz na oryginał Bosha w promocji we wrocławskim Opel Kruk za 320 zika i elementy zawieszenia. Luzik POLECAM . Przecież to nie jest drogie auto, no i jeździmy używkami. Trzeba podejsc do tematu z dużą dozą tolerancji. Obecnie nawet mercedesy się psują.
Witam ja też mam problem z Vectra 2,0 16V 2000r Kupiliśmy z mężem 31,12,11 samochód i się okazało po zrobieniu kilku kilometrów że zapala się lampka od pompy paliwowej. Samochód pali normalnie nie duzi się itp byliśmy u mechanika i wykrył błędy P0400-3 P1220A i P1220-1 wskazuje to na pompę. Jak myślicie czy wystarczy na początek wymienić sam filtr paliwa coś to pomoże? Nie mamy innych objawów poza lampka, a jak wiadomo za rozkręcenie samej pompy wyczyszczenie i włożenie 1tys trzeba zapłacić :/
Witam, ja tez mam problem z moją Vectrą 2.0 16v dti. Auto po dłuższym postoju (5-6 godzin) nie chce odpalić, tak jakby sie zapowietrzał. Miałem ostatnio wymienioną uszczelkę pod głowicą, głowice sprawdzaną w serwisie boscha, wszystkie wtryski tez są ok, wymieniłem wszystkie możliwe filtry, zmieniłem olej, wężyki przelotowe, sprawdzony oring, założyłem zaworek zwrotny, sprawdzona pompa tez w serwisie boscha, wymieniony moduł świec żarowych .... i nic. Normalnie głupi juz jestem. Byłem u 5 mechaników i każdy rozkłada ręce. pomóżcie
nie no nie mam problemu z odpalaniem wszystko działa jak należy tylko muła ma powoli się zbiera jak naciskam pedał gazu to powoli reaguje dzwoniłem dzisiaj do jednego gościa mówił mi ze na pompę to nie wskazuje znowu na zawór też nie bo przeważnie kontrolka się zapala..brak pomysłów
Witam jak masz problem z odpalaniem po nocy ja tak mialem to zobacz oring przy pompie warunek wezyki przelewowe musza byc o.k. Powietrze dostawalo sie przez te oring przy pompie drobnostka
Witam mam problem z moją viki 2.0 diselek a mianowicie powoli się rozpędza słabo reaguje na gaz nic mi się nie zapala zadna kontrolka normalnie pali nie gaśnie obroty nie skaczą nie wiem o co kaman..bylem u mechanika powiedział ze prawdopodobnie pompa..macie jakies pomysły co to może jeszcze być bo nie uśmiecha mi się dawac 2000 za regeneracje ?
Problem dotyczy vectry 2.0 dti 101 KM 2000 r.; od momentu zakupu przez trzy lata sprawowała się super ale od roku same problemy z układem paliwowym. Samochód kilka razy w czasie jazdy zgasł po czym za kazdym razem nie szło go uruchomić na drodze, zapowietrzał się. Po 4 takiej przygodzie zdecydowałem się na regenerację pompy wtryskowej. Niestety nie rozwiazało to problemu. Miesiąc po regeneracji samochód stał przez tydzień nieużywany. Podszedłem,przekręciłem kluczyk... zatrzepało silnikiem załapał jakby na nie wszystkich cylindach 2-3 sek. i zgasł. Oczywiście już nie chciał odpalić; kręcił ale był zapowietrzny. Dezodorant (tylko to miałem pod ręką) w dolot od intercoolera i odpalił. Od tego momentu 2 miesiace spokoju. Po tym w ciągu 2 tygodni w czasie jazdy ponownie zgasł 2 razy za kazdym razem zapowietrzył sie. Wychodzi na to, że regeneracja pompy nie była potrzebna. Oddałem do reklamacji ale stwierdzili za pierwszym razem zabrudzon paliwo i bak (bzdura bo był czyszczony pół roku wcześniej Samochód w czasie jazdy jest mułowaty i jakby zduszony. Niby pomogło ale nie do końca,)Niestety po tygodniu auto znowu padło. Tym razem zdiagnozowali nieszczelność na filtrze paliwa ale po odiorze zaczął się inny problem. Samochód ciężko pali po dłuzszym postoju (powyżej ok 8-12 godzin)czasem zapala się na chwile chack od silnika; nie chce wkręcic się na obroty czyli chodzi równo ale na biegu jałowym i przez 15 - 20 sek. nie reaguje ba pedał gazu. Po 20 sek. zmienia głos i jest już ok; dodanie gazu na 1500-2000 obrotów i konrolka gaśnie. Teraz można go nawet zgasić i pali już na dotyk od pierwszego razu. Wymieniłem ostatnio uszczelniacze wtrysków (podobno filtr paliwowy był czarny); zmieniłem obudowę filtra paliwa; uszczelniłem kolektor dolotowy i ...nic. Problem z odpalaniem po postoju dłuzszym niż kilka godzin pozostał tyle tylko, że chack od silnika się nie zapala tzn po właczeniu zapłonu pali sie kilka sekund i gaśnie ale gdy już samochód niechętnie odpali szarpiąc chodzi sobie równo na biegu jałowym i dalej to samo co było wcześniej. "Fachowcy" rozkładja ręce a ja już mam dość eksperymentów wymieniaczy. Prblem jest pewnie błachy tylko nikt nie wie gdzie leży. Może ktoś ma jakieś doświadczenia z podobnym przypadkiem. Bedę wdzięczny za podpowiedzi, sugestie. Z góry dziękuję. Na razie wymienie jeszcze przewody przelewowe przy wtryskach i czujnik komputera przy termostacie; to już jest desperacja :(
Hej panowie! o co chodzi z tym plakiem od której strony itd??? moja Vectra na zimno bardzo słabo kreci, zrobiłem lekki montaż podgrzewania świec żarowych,troszke się polepszyło ale do normalności dużo brakuje.Byłem u kilku mechaników i nic..nie wiem co z tym zrobić?chodzi dobrze ale jak zimny to zapala tragicznie !! pozdrawiam
Hej Łukasz a jak u ciebie teraz jak jest niższa temperatura ,bo u mnie ok zapala się kontrolka od świec żarowych i auto pali od strzała ,a gdy jest na plusie to pojawia się problem .
Witam mam zafire 2.0dti 2000r i mam też ten sam problem co kolega Tomek... Auto w super stanie ale po nocy ciężko pali. żaden psełdo mechanik nie wie o co chodzi. Wszystko co można było zrobić jest zrobione. nawet sprawdzali mi pompe paliwa-posiada orginalne parametry. Tu chyba potrzebny jest cudotwórca...........
Witam mam vectrę 2.0dti 2000r mój problem polega na tym że po nocy cięzko pali.Wymieniłem akumulator ,świece ,filtr paliwa ,uszczelki łączników wtryskiwaczy ,przewód przelewowy i dalej problem z odpaleniem. Gdy jest ciepła pali na dotyk po dluższym postoju problem .Może ktoś miał podobnie proszę o radę.
Witam. mam opla vectre 2.0 dti po przejechaniu 30 km albo spadnie paliwo do 10 litrow strasznie szarpie tak jak by niedostawał paliwa i czasami traci moc jak sie zapali kontrolka od pompy
Witam. mam opla vectre 2 ltr diesel. niema wcale mocy jak chce odpalic to bez plaka nie da rady, i to musi pare razy obrucic walem zeby zalapal. jak odpali to musze trzymac pedal gazu w podlodze az niezlapie wysokich obrotow,potem zapala sie kontrolka silnika.co to moze byc.pomuzcie.z gory dziekoje
Witam, mam astre II 2.0 DTL 2000r. POMPA padla przy 170000 ale nie wiem czy to jest prawdziwy przebieg , lalem tylko paliwo schel koszt regeneracji 2.5 tys. ciekawe na jak dlugo to starczy. Pompiarz twierdzi ze do 150000 tys przy dobrym paliwie.
Ma Astrę DTL 82 konie. Silnik nie zapala. Podłączyłem bańkę z paliwem i postawiłem wysoko. Pracuje i zapala idealnie. Stawiam bańkę na dole zaraz gaśnie. Bańka w górze zapala i pracuje idealnie. Kto wie co się popsuło . Przebieg 189 tyś. Rok 1999. Dzi ękuję i pozdrawiam
Witam.Mam pytanie.Kupiłem vectre diesel chodzila bez problemu.Palila na dotyk.Mam wstawiony zawór zwrotny ON.Przejechalem 5 tys km było ok.Jechałem ,nagle tarpnęło kontrolka od motoru zapaliła się i zgasła.Zaczałem odpalać,krecic kręci i nic.Sciągnąłem do mechanika i twierdzi ze padla pompa.Ropa do wtryskow ledwo cieknie nawet.Prosze o pomoc.Jezeli ktos mial podobny przypadek z gory dzieki.
Osobiście powiem tylko tyle że jak wam siądzie pompa to pierw niech obejrzy to jakiś mechanik który nie ma regeneracji w ofercie ale ma troszke pojecie o pompach. jak zawiozłem pompe to szpeca od tych spraw to powiedział że regeneracja za 2500 zł a obejrzał to później mój znajomy mechanik stwierdził że poszedł jakiś nastawnik obrotów pompy, pojechał do tego samego mechanika od pomp co ja byłem i naprawił na 450 zł i pompa śmiga... więc ci pompiarze to tylko naciągać potrafią
Faktycznie z tą pompą w 2.0 DTI do dramat,jechałem z dzieckiem do lekarza i w połowie drogi padła...samochód zgasł i już nie odpalił.Do tego to była zima..Koszt naprawy bagatela 3000zł i teraz strach tym gdzieś dalej pojechać.Ogólnie nie polecam
Witam. Opel był długo wyczekiwanym i chcianym autem. Poprzednia wersja chodziła bez żadnych,najmniejszych zarzutów dlatego też zdecydowałam się na nowszy model- 2.0 16V dti 99r. Niestety zonk! Wszystko co najlepsze w tym aucie jak dla mnie to ładny elegancki wygląd i zgrabna linia. Wersja 100cd pełen lift,ksenony i wszystkie bajery... niestety auto jest felerne i od posiadania go już od 8 miesięcy włożyłam już w nie 5 tysięcy. Nadal nie odpala,pali się poduszka,auto czasem traci moc i jak dostanie mocniej w pedał gazu lub hamulca to zapala się komputer. Masakra po prostu. Jeżdże ale jestem zawiedziona. :( Nie polecam opla w dieselu z silnikiem 2.0 16 V dti
mam wielka prozbe czy ktos wie cos na temat kodowania pompy paliwowej w zafira 2.0 dti siadla mi i chce kupic po regeneracji ale niewiem czy niebedzie trzeba jej kodowac trosze o pomoc gg10495645
Ogólnie pompa i tak się zatrze w niedługim czasie a sterownik to osobna bajka. Wiem bo już to przerabiałem mam 2,0dti, wczoraj w szwagierce padła pompa w środku niemiec- tragedia 1,7 dti też astra, Mnie pompa kosztowała ok. 3000 i boje sie że niedlugo znowu padnie. ogólnie nikomu nie polecam tego silnika...
Witam. Mam taki problem z moją Vectra B 2.0 DI 82 KM że jechałem i nagle zgasło mi autko. Samochód odpalił mi za 4 razem. Teraz pali normalnie zrobiłem w 2 dni z 200 kilometrów i jeździ. Mechanik twierdzi że uszkodził się jakiś tranzystor w pompie wtryskowej czy coś takiego (tak wykazało na kompie) i twierdzi że moze to naprawić za 600 zł. Moje pytanie jest takie czy opłaca się inwestować te 600 zł i czy nie będą to pieniądze wyżucone w błoto bo pompa i tak się posypie??
marecki73 daj jakis namiar do siebie mam te same objawy układ szczelny wszytko wymienione, tylko ze od paru dni wogole juz nie odpala tylko na plaka. Jeśli pomożesz to sie odwdziecze:)
Witam wszystkich.Mam taki problem.Od czterech lat użytkuję auto-vectra 2.0 DTI.Zawsze paliła od tyku aż do stycznia tego roku gdy po raz pierwszy nie odpaliła.Okazało się,że padła pompa wtryskowa.Zrobiłem regenerację i auto zrobiło się słabsze o około 15 koni.Ciekawostką jest to,że po podłączeniu pod komputer nie ma żadnego błędu.Czy ktoś może miał podobny problem.
mam pytanie do ciebie marecki73 dotyczący wymiany tego zaworku w pompie co o nim pisałeś mam ten sam problem.Dawałeś do kogoś żeby ci wymienił ten zaworek ? Czy zrobiłeś to sam ? odpisz szybko !!! Czy dam radę zrobić to sam ?
POMOCY!!! vectra B 1998 2,0 DTI. Przy ok. 215 tyś. padła pompa. Mechanik mi zdemontował wysłał do w-wy do serwisu boscha, zabuliłem prawie 4 klocki, teraz mam jakieś 270 tyś. upłynęło półtora roku od naprawy i wyskakuje mi kontrolka serwisowa pompy, wskazówka obrotomierza spada do zera a silnik pracuje, auto jedzie ale jest strasznie zdławione.
jeżeli macie problemy z rozruchem po dluzszym postoju to poczytajcie forum na ten temat. Moja zafira tez tak miala jak pzrywiozlem ja z niemiec. Polecilem mechanikowi wymienic uszczelniacze na wtryskach, a sam wymieniulem wezyki powrotyu paliwa z wtryskow i od tej pory jek reka odjal. a jezeli to uszcelki na wtryskach to w filtrze paliwa jest olej - fitr caly czarny.
Ode mnie wyciągnęli tylko pieniądze,a samochód i tak nie odpala... wymieniony sterownik, elektrozawór, obudowa filtra, przepływy wtrysków. W dalszym ciągu paliwo schodzi i zapowietrza się! Chciałbym znaleźć takiego mechanika, który to naprawi... ale mało prawdopodobne. Najlepiej z taka usterką wymienić od razu pompę, mimo zapewnień fachowców, że z nią wszystko w porządku.
My też mamy problemy z Oplem. Kupiliśmy Opla Vectrę combi r.prod 2000 wersja milenijna - na pierwszy rzut oka igła ładny kolor bogate wyposażenie . Kupiliśmy go w zimie i palił bez problemu. Ledwie się ociepliło rano pali bez zarzutu a jak postoi 5-6 godzin to odpala za 6-7 razem i strasznie dymi po odpaleniu. Raz go już holowaliśmy. Mechanik mówi że to pompa paliwowa i koszt naprawy wyniesie ok 2.500,00 czy to możliwe że pompa tyle kosztuje // dzięki za odpowiedź
kupilem vectre b 2,0 DTI (101KM) jezdze nia dwa tygodnie i podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka od pompy stanolem zgasilem odczekalem chwile przekrecilem kluczyk kontrolka zgasla a po rozruchu spowrotem sie zapalila dojechalem tak do domu nastepnie sprobowalem kilkakrotnie go zapalic i ladnie palil tylko wolne obroty mial nie rowne zostawilem go na 20 min nastepnie zapalilem i jest wszystko ok nie wiem czy mam sie z tym gdzies zglosic czy to nie jest powazne lub czego to moze byc przyczyna zebym na przyszlosc nie mial takich niemilych niespodzianek za odp. zgory diekuje
Jurek mam identyczny problem. Vectra B 2.0 DTI 101PS. Problemy z odpalaniem rano. Wymiana akumulatora nic nie dała. Samochód kupiony miesiąc temu. Po zakupie na mrozach odpalał bez problemu teraz rano nie chce odpalić od około tygodnia. Plak pomagał, ale szkoda świec żarowych:/ Vectra była podłączana pod komputer, nie wykrył żadnych błędów. Żadna kontrolka się nie pali.
Proszę o pomysły co to może być.
vectra B rok 2001, 2.2-na zimnym silniku po dłuższym staniu nie odpala, wymieniane były uszczelniacze na mostkach, obudowa filtra, świece żarowe i w dalszym ciągu bez zmian. Żeby odpalić ja zimna trzeba plakiem pryskać od strony turbiny..
Witam mam Vectre 98 2,0 dti ja miałem problem z odpaleniem auta co dziwne latem już mnie mechanicy postraszyli wymianą pompy zadzwoniłem do serwisu Opla i Życzliwy pan powiedział że przyczyną najprawdopodobniej jest zapowietrzanie się przewodów paliwa które należy co dwa lata wymieniać i odpowietrzają układ specjalnym urządzeniem.Pojechałem na serwis wymienili przewody paliwa i odpowietrzyli koszt ok.100 zł i po problemie dodam że leję ropkę tylko z górnej półki nie jakiś opał czy auchan
kupiles autko z zepsutą pompą paliwową i sterownikiem .Ja miałem ten sam problem , za pompę po regeneracji zapłaciłem 1500 zł, a nowa kosztuje około 2500 zł.Regenerowana wytrzymuje ok.200 ooo km ,tylko lej dobre paliwo i wymień wężyki powrotu wtrysków.
kupiłem wczoraj vectre B 98 2.0 DTI i mam problem,ma wolnych obrotach zapala mi się kontrolka od pompy.zanim go kupiłem auto trochę stało, a w nim niewiele paliwa i to letniego chyba. po przejechaniu do stacji cpn zapaliła się ta kontrolka. wracałem nią ok 180 km od miejsca zakupu i był moment że nie mogłem przyspieszyć, nawet mi się zadławiła, zatrzymałem się zgasiłem i po chwili ruszyłem i było ok, ale kontrolka dalej swoje ŚWIECI, co mam robić, o co chodzi z tym
mam 2,2 dti z 2001 roku. problem polega na tym ze strasznie ciezko mi na zimno pali... dokladnie za 5 albo 6 obrotem rozrusznika- zwlaszcza teraz w zime. domyslam sie ze to wina swiec zarowych. na cieplo pali na dotyk. czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?
Pomocy !!!Poasiadam vectre b 2.0 dti 97r. pojechałem nia do katowic mam 125 kilometrów w jedną stronę zajechałem następnie wróciłem autko chodziło wspaniale zaparkowałem pod domem odczekałem minutkę żeby pochodził na wolnych obrotach zgasiłem i wróciłem po 5 minutach i nie odpalił juz chyba po 5 razie kręcenia rozrusznikiem załapał ale na tak niskich obrotach że całym ałtem trzepało i co najlepsze to zero reakcji na pedał gazu mozna bylo wcisnąć do podłogi i nic nie reagował zgasiłem go i juz wogóle nie odpalił a silnik był cieplutki może komuś przytrafiła sie taka sytuacja pomóżcie paliwko tankowałem tylko na stacjach takich jak ORLEN BP i AUCHAN a po tym zdażeniu w baku zostało mi ponad 20 litrów oleju napędowego z ORLENU
urundi: miałem podobny problem (Y20DTH z 2001) i okazało się, że gumowe elementy przewodów paliwowych były skruszałe. Po wymianie przewodów vectra zaczęła odpalać za dotknięciem.
Witam! Mam takie pytanie odnośnie Vectra B 2.0 DI . Zaczęła się zima i mam problem z nadmuchem , a dokładnie rzecz biorąc to: Temperatura silnika pokazuje ledwo co 80stopni - nadmuch pracuje i wieje letnim powietrzem. Co jest nie tak ??? Obstawiam na termostat albo zawór przy nagrzewnicy.
urundi-jeden warunek;że masz szczelny układ paliwowy i wężyki nadmiarowe !,bo znam przypadek że przyczyną tych objawów były również spróchniałe wężyki (przypadek zafira 2000r)
urundi-ja też mam taką vectre i miałem ten sam problem co ty;jeździłem do serwisu i nic !,ale dorwałem szpeca!,przyczyną tego jest wadliwy zaworek wewnątrz pompy (nie ten zwrotny co dokręcany jest na zewnątrz przewód),koszt zaworka ok 100zł(by go wymienić trzeba wyjąć pompę),jeżdżę już ponad rok po tej naprawie i jest ok !!!,a wymyślali cuda patyraki !!!
witam
mam problem z 2.0 DTI 2000, nie chce opalic, ale jak sie ja troche pociagnie odpala i caly dzien jest OK ale przez noc wyglada jakby paliwo uciekalo do zbiornik, czy ktos sie spotkal z takim przypadkie, prosze o rade i pozdrawiam
2.2 DTI na liczniku 152 tyś i...padł sterownik pompy..niestety koszt naprawy wyniósł mnie 3500zł...przejechałem na razie 35tyś po naprawie i żadnych problemów ...w razie co to mogę dać namiary gdzie naprawiają ( rok czasu gwarancji)
210tyś kmów i pompa do wymiany, 190 tyś przejechane w Belgi więc nie wiem na czym tam jeździł, ale w Polsce lotos dynamic prawie od początku (mniejsze spalanie i lepszy kop)
witam mam 2.0dti 98r samochód pali do strzała ALE do załączenia turbiny jest niesamowity trup a póżniej ciągnie ok. i wywala błędy np. p1220 p0400 itp juz walcze okolo tygodnia i bez rzrultatu.
kolega ma racje czesto w tym aucie siada tranzystor w sterowniku zaworków w pompie,w serwisie wymienia ci caly sterownik i trzeba wyłożyc gróbą kase a wystarczy wymienic jeden tranzystor niestety nie ma na nim oznaczen bo wiem osztuje on kilka zł ale serwis terz chce zarobic a akurat tak sie składa ze ja wiem jai to tranzystor :P
10 lat 248 tyś km 2.0 dti przyspiesza OK niema nadmiernego dymienia nawet przy 3000 obrotów ,dobra rada żeby pompa się nie rozsypała jak najlepsze paliwko i problem z głowy a i spalanie jest obrazu mniejsze. nie dolewajcie żadnych olei do paliwa to rozwali końcówki wtryskiwaczy i zniszczy katalizator!!!!!!!!!!! a to nieźle kosztuje! na zimę polecam dodatek do ropki Xseramik POMAGA w mrozy i wydłuży Żywotność pompy, 2.0 dti jest bezawaryjne tylko trzeba o niego zadbać a odwdzięczy się nam bezawaryjnością.
Chciałbym się wypowiedzieć na temat Opla VectraB, 2,0DTL z 1997r. Po przejechaniu 180.000km naprawiałem pompę w Sochaczewie w serwisie Boscha i wytrzymała 2 lata, teraz mam taki sam problem. Pompa na ciepłym silniku przestaje pracować. Przyczyną jest podobno układ sterowników, a nie sama pompa. Poza tym jest ok.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu