Szukaj

Informacje o Fiat Bravo

Lata produkcji: 1995 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej produkowany w latach 1995-2001 oraz ponownie od 2007 roku. Pierwsza, bardzo udana generacja Bravo (wraz z bliźniaczym modelem Brava) pojawiła się na rynku w miejsce modelu Tipo. W 2001 roku zaprzestano jej produkcji, a w ofercie Fiata auto zostało zastąpione przez model Stilo. Sześć lat później, po rozczarowującej karierze Stilo, zaprezentowano drugą, odmienioną generację Bravo utrzymaną w stylistyce znanej z Fiata Grande Punto.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Fiat Bravo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Fiat Bravo

Liczba ocen: 1 199
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Drobne usterki - Koszty utrzymania - Widoczność

Wybrane oceny

4,1
~Tom
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Samochód bardzo poprawny. Wygląd to kwestia gustu, ale może się podobać zwłaszcza z zewnątrz. W środku przeciętny, ale widać fiat na prawdę wykonał dobrą robotę. W samochodzie jeździ się bardzo dobrze. Auto bardzo łatwo się prowadzi i sprawnie przyspiesza. T-jet pozwala jeździć powoli i oszczędnie, ale jeśli trzeba to i można przycisnąć. Śmiało radzi sobie na autostradzie, chociaż powyżej 140 zaczyna palić ok 8+. Jeśli mógłbym coś w nim zmienić, to fotele na wygodniejsze i dołożyłbym tempomat (kwestia mojego egzemplarza).
3,9
~Andrzej
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto kupiłem jako nowe z salonu w 2008 roku. Wymieniłem kilka dni temu rozrząd i tak spojrzałem w historie zamówień części, jakie do tej pory kupiłem do mojej bravki (zaopatruję się tylko w tym jednym sklepie internetowym, więc mam historię zakupów) i tak: 1. 2012 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 2. 2012 - Zestaw paska wielorowkowego 3. 2013 - zawór EGR 4. 2014 - chłodnica 5. 2015 - komplet świec żarowych 6. 2017 - Łącznik stabilizatora, Łożysko mocowania amortyzatora, Sprężyna zawieszenia 7. 2018 - tylny tłumik 8. 2019 - Zestaw paska rozrządu + pompa wody 9. 2019 - Zestaw paska wielorowkowego 10. 2019 - Łącznik stabilizatora 11. 2019 - Końcówka drążka kierowniczego Wymianę oleju, filtrów, płynów ustrojowych, nie rozpisuje, bo robię to średnio co 20 tyś. km., jak wymieniam olej i filtr to wymieniam i płyny ustrojowe i wszystkie filtry, jedyne co robię co 80 tyś. to olej w skrzyni biegów. Do dzisiaj dodatkowo wymieniłem: Tarcze przód 3 wymiany Tarcze tył 2 wymiany Klocki przód 6 kompletów Klocki tył 4 komplety 3 razy wymieniłem akumulator na nowy Dziękuję, jakieś pytania ?
4,7
~Kacper
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Auto nigdy mnie nie zawiodło. Żadnych usterek poza zmianą opon, akumulatora, klocków itp. Standardowe wynikające z bieżącej konserwacji. Osiągi przyzwoite zważywszy że to tylko 120 KM. Jedyny mankament to mały bagażnik. Kiedy urodziło mi się dziecko i trzeba było wozić wózek było ciasno. Poza tym auta nie zmienię jeszcze na pewno kilka lat. Acha plusem tego auta jest to że wiele napraw można wykonywać prosto we własnym zakresie. Wymiana świateł mijaniato jakieś 3 min. W np. BMW to jest grubsza robota...

Raporty spalania Fiat Bravo

Liczba raportów: 1 363
Średnie spalanie dla Fiat Bravo
6,7 – 10,6
l/100 km
4,4 – 6,8
l/100 km
7,8 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Lubi sobie golnąć zwłaszcza w mieście. Na trasie w miarę znośnie w granicach 7-8l przy prędkościach rzędu 90-120. Najgorszy dramat jest gdy wjeżdżam do miasta. Spalanie po centrum Gdyni oscyluje od 9 wzwyż. Mam to auto dopiero od paru dni, jeżdżę raczej ekonomicznie, zmiany biegów max 2500rpm. Błędów żadnych nie ma wszystkie podzespoły sprawne. Duży plus za tanie części. Np tłumik 160zl, rozrząd 250zl a można taniej, generalnie do przeżycia jeśli chodzi o serwis. Zobaczymy z czasem jak awaryjność wtedy napiszę następną recenzje. Myśle ze nie ma co dramatyzować, diesel był by bardziej eko ale serwis o wiele bardziej droższy wiec myśle ze na jedno i to samo by wyszło.
8,9
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
Fiat Bravo II
Auto pali mało zwłaszcza w trasie. Do miasta trochę mało Nm i KM, mało zwrotne. Niskie koszty utrzymania i duży bagażnik jak na swój segment. Generalnie auto w swoim przedziale cenowym jest warte uwagi. Części tanie w porównaniu z innymi autami. Polecam.
5,5
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Fiat Bravo II
Na datę raportu przebieg 183500. Wersja bez DPF, nie modowana. W trasie 4,5l/100km, w mieście (Lublin) zimą 7l/100km. Średnio jakieś 5,2-5,5. Podane spalanie jest liczone "z dystrybutora". Komputer zaniża o ok. 0,5l/100 km

Usterki Fiat Bravo

Liczba wpisów: 65
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 14 tys. km
Występowanie usterki:
Krótko po zakupie używanego Fiata zauważyłem, że przy odpalaniu na zimnym silniku na ekranie komputera pojawia się komunikat o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego. Przeszukałem internet i trafiłem na rozwiązanie. Powodem jest zły stan akumulatora. Przy odpalaniu napięcie w układach samochodu spada do bardzo niskich wartości co czasami wpływa na pracę komputera, który wyrzuca różne komunikaty (najczęściej opisany przeze mnie). Akumulator wymieniłem i problem ustąpił. Podobno przy jeszcze większym rozładowaniu akumulatora wyrzucany jest komunikat o uszkodzeniu wspomagania kierownicy, które zaczyna działać dopiero po dogrzaniu silnika.
2 komentarze
Przepływomierz.
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu
Oczekuje na rozwiązanie
Fiat Bravo