Szukaj

Informacje o Fiat Bravo

Lata produkcji: 1995 – 2015
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej produkowany w latach 1995-2001 oraz ponownie od 2007 roku. Pierwsza, bardzo udana generacja Bravo (wraz z bliźniaczym modelem Brava) pojawiła się na rynku w miejsce modelu Tipo. W 2001 roku zaprzestano jej produkcji, a w ofercie Fiata auto zostało zastąpione przez model Stilo. Sześć lat później, po rozczarowującej karierze Stilo, zaprezentowano drugą, odmienioną generację Bravo utrzymaną w stylistyce znanej z Fiata Grande Punto.
Powagosław
Fiat zrobił krok w tył, żeby posunąć się o dwa, a nawet trzy do przodu. Powrót do Bravo kosztem Stilo, niezłego wozu, który okazał się jednak dyplomatyczną porażką, był wyjściem najlepszym z możliwych. Co więcej, Fiat zrobił z Bravo wyjątkowo urodziwego kompakta. Brawo. ~Powagosław
Luzacjusz
Stilo miał osobowość niemieckiego czołgu i wyglądał jak Oliver Kahn. Bravo to lekkość włoskiego pesto i wdzięk Moniki Bellucci. Czyli piękna i bestia. Jak w tej bajce. ~Luzacjusz

Fiat Bravo – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Fiat Bravo - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Fiat Bravo

Liczba ocen: 1 214
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~NuovaB
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Fiat Bravo II
Samochód kupiony po sprowadzeniu z Włoch. Jest to w zasadzie pośredni model między Punto i Cromą, i stanowi ich dokładną wypadkową. Bravo II stanowi połączenie dynamiki i przestrzeni, która pozwoli zaróno na dynamiczną jazde miejską, jak i wygodną podróż na dłóższej trasie. Stosunkowo duzy bagażnik, wysoki dach w sekcji tylnej kanapy oraz dużo miejsca na nogi dla kierowcy i przedniego pasażera, pozwalają na swobodną jazdę dla 4 dorosłych osób. Elastyczny silnik, tanie części zamienne, oraz ogromne wsparcie społeczości posiadaczy tego samochodu sprawiają, że obsługa serwisowa tego samochodu staje się przystępna dla ludzi chcących zrobić w samochodzie coś własnoręcznie, ale i w ciężkich warunkach ułatwia mechanikom pracę, co przekłada sie na obniżenie kosztów eksploatacji.
4,7
~Dominik
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Jako używany samochód w budżecie około 20 tysięcy, Bravo jest jednym z najlepszych samochodów. Używam go od 2,5 roku, ani razu nie odmówił posłuszeństwa. Kapitalny silnik T-Jet sprawia, że podróże w długich trasach są czystą przyjemnością. Jako że jest to silnik z turbodoładowaniem, można odczuć lekką dziurę w zakresie 1700-2000 obrotów. Przy bardzo dynamicznej jeździe autko potrafi spalić ponad 9 litrów. Jazda z prędkością 170-180 spalanie około 10 litrów, przy jeździe 90-110 pali przeciętnie 7.5 litra.
4,2
~Michał
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Autko godne polecenia. Przejechałem nim 70 tyś km. w 4 lata i ani razu mnie nie zawiodło na drodze. Wnętrze przestronne, bagażnik dość spory jak na hatchback(400l). Ergonomia ok wszystko łatwe w obsłudze. Polecam wersję z dobrym wyposażeniem. Ja miałem wersję sport z climatronik i wygodnymi sportowymi siedzeniami. Nigdy nie czułem bólu pleców, nawet po długiej jeździe. Na minus dość wysokie spalanie(mi komputer pokazywał praktycznie cały czas 8.3 średnio przy czym na trasie jeżdżę spokojnie a w mieście potrafię przycisnąć), Kilka razy miałem też dość kosztowne naprawy. Wymieniona półośka (drgania na kierownicy przy przyśpieszaniu) i kilka innych, typu łożyska w obu przednich kołach. Przy sprzedaży okazało się, że skrzynia biegów się poddaje a konkretnie łożysko do wymiany. Mój egzemplarz kupiłem przy przebiegu 144 tys.(był wyjątkowo zmęczony jak na swój przebieg, ale nie był kręcony bo auto miało udokumentowany przebieg) a sprzedałem jak miał 212. Przy kupnie trzeba uważać na stan i na historię serwisowania. Ja, jak już z resztą pisałem, autko polecam.

Raporty spalania Fiat Bravo

Liczba raportów: 1 381
Średnie spalanie dla Fiat Bravo
6,8 – 10,6
l/100 km
4,4 – 6,8
l/100 km
7,8 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Myślę, że po przejechaniu 95k km, 5 latach użytkowania i 130 tankowaniach mogę się wypowiedzieć na temat spalania tego samochodu. Zacznijmy od końca - obecnie dojeżdżam do pracy autostradą i Ską: praktycznie 95% to trasa. Między 100, a 110km/h nie ma różnicy w spalaniu. Wychodzi ok 6,4l/100km (nie dusimy do odcinki, nie przyspieszamy jeśli nie ma potrzeby, hamujemy silnikiem, zachowujemy odległość, przyspieszamy z górki, lekko odpuszczamy pod górkę) - więc trzeba się trochę nagimnastykować. Jazda 120km/h to spalanie ok 6,8/100. Powyżej 120 robi się wir w baku więc nie jeżdżę z takimi prędkościami ;) Do poprzedniej pracy miałem trochę górek - spalanie wychodziło ok 6,8/100 (trasa.miasto: 75/25, tylko DK). Nigdy nie jeździłem w 100% mieście ale myślę, że 8-8,5l by spalił.
8,5
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fiat Bravo II
Lubi sobie golnąć zwłaszcza w mieście. Na trasie w miarę znośnie w granicach 7-8l przy prędkościach rzędu 90-120. Najgorszy dramat jest gdy wjeżdżam do miasta. Spalanie po centrum Gdyni oscyluje od 9 wzwyż. Mam to auto dopiero od paru dni, jeżdżę raczej ekonomicznie, zmiany biegów max 2500rpm. Błędów żadnych nie ma wszystkie podzespoły sprawne. Duży plus za tanie części. Np tłumik 160zl, rozrząd 250zl a można taniej, generalnie do przeżycia jeśli chodzi o serwis. Zobaczymy z czasem jak awaryjność wtedy napiszę następną recenzje. Myśle ze nie ma co dramatyzować, diesel był by bardziej eko ale serwis o wiele bardziej droższy wiec myśle ze na jedno i to samo by wyszło.
9,5
Hatchback 3d 1.2 16V 80KM 59kW
Fiat Bravo I
Nie trzeba wcale deptac by jechal.Robie krotkie trasy do pracy i powrot.Na miescie latem 8 i to pelny emeryt max2200 obr.Zima przy takiej samej delikatnej jezdzie min.10.Trasa moze i spali6 ale do 90km/h tyle jest przy3000 obr.Jak poniesie nas fantazja to na miescie 13 moze nie starczyc a na trasie 10.Maly smok ale bardzo dynamiczny od 4000obr.w gore.

Usterki Fiat Bravo

Liczba wpisów: 67
Jedna wielka niewiadoma co się dzieje z autem
  • Fiat Bravo I 1.6 16V 103KM 76kW 1996-2001
  • inne
Auto od 3 tygodni stoi w warsztacie, ale sami mechanicy rozkładają ręce, bo wszystko co możliwe wykluczyli z kręgu tajemnic... Trzy tygodnie temu nasza Fiacina się zbuntowała - samochód najpierw gasł w trakcie jazdy i przy gaszeniu szarpał, za drugim razem zgasł w trakcie jazdy i już nie odpalił. Na warsztacie wymieniono pompę paliwa, wyłączono immo, założono emulator, przejrzano wszystkie kable od elektryki, które są bez zarzutu... Elektromechanik przeglądając sterownik zauważył, że jest pęknięty, postanowił wymienić na nowy... zamówił, wkręcił i ****... Auto odpala, ale gaśnie po paru minutach... Ludzie, pomóżcie, bo ja już sama nie wiem co to może być, a moja głowa już przestaje to ogarniać. Auto potrzebne do codziennego użytku, a rachunek na warsztacie stale rośnie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Wyrzucanie na ekranie komputera komunikatu o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
  • 14 tys. km
Występowanie usterki:
Krótko po zakupie używanego Fiata zauważyłem, że przy odpalaniu na zimnym silniku na ekranie komputera pojawia się komunikat o nadmiernej temperaturze płynu chłodzącego. Przeszukałem internet i trafiłem na rozwiązanie. Powodem jest zły stan akumulatora. Przy odpalaniu napięcie w układach samochodu spada do bardzo niskich wartości co czasami wpływa na pracę komputera, który wyrzuca różne komunikaty (najczęściej opisany przeze mnie). Akumulator wymieniłem i problem ustąpił. Podobno przy jeszcze większym rozładowaniu akumulatora wyrzucany jest komunikat o uszkodzeniu wspomagania kierownicy, które zaczyna działać dopiero po dogrzaniu silnika.
2 komentarze
Przepływomierz.
  • Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW 2006-2012
  • instalacja elektryczna
brak mocy, ale co ciekawe nie zapaliła się kontrolka check engine. W trasie raz miał moc a za chwilę ją tracił. Od rana zawsze było dobrze, problem zaczynał się jak się nagrzał. I raz tylko wyświetlił mi informację "wyłacz silnik!" Później gdy elektryk się podpiął komuterem to wyczytał błąd który nawet po usunięciu i przejażdzce wyskakiwał ponownie. Wystarczyło odpiąć przewód podłączony do przepływomierza a moc wracała tyle że palił jak smok. Po wymianie i skasowaniu błędu już problem nie powrócił. Stało się to przy przebiegu ok 125 tyś km uszkodzony przepływomierz Wymiana przepływomierza i wykasowanie błędu
Oczekuje na rozwiązanie
Fiat Bravo