Szukaj

Informacje o Honda CR-V

Lata produkcji: 1995 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Zbudowany na bazie modelu Civic, produkowany od 1996 kompaktowy crossover SUV (segment I). Wytworzenie auta było pierwszą samodzielną próbą Hondy zaistnienia na rynku aut terenowych - model Passport sprzedawany wcześniej przez Hondę był autorstwa Isuzu i nie można go było nabyć na Starym Kontynencie. I trzeba powiedzieć, że była to bardzo udana próba – Honda CR-V okazała się komercyjnym sukcesem marki, wyprodukowano dotąd ponad 5 milionów egzemplarzy CR-V. Czwarta generacja modelu dostępna jest od roku 2012. Hondę CR-V rozszyfrować można jako Compact Rereational Vehicle (Kompaktowy Samochód Turystyczny) bądź Comfort Runabout Vehicle (Komfortowy Mały Samochód).
czytaj więcej
Powagosław
Brawa dla księgowych Hondy, którzy ze zrozumieniem potraktowali kwestię przeniesienia prototypu CR-V do realiów produkcyjnych. I wszystko, co dobre w tym prototypie dziś można podziwiać w nowym SUV-ie Hondy. A jest czym cieszyć oko. ~Powagosław
Luzacjusz
Lepiej niż w poprzedniej generacji, ale wciąż nic takiego, za co warto umierać. Chyba że ktoś kocha przerośnięte crossovery z dużymi kołami, słoniowatą sylwetką i tyłkiem od Jennifer Lopez. ~Luzacjusz

Honda CR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Honda CR-V - wyceny aut używanych

Dobierz najlepszy rocznik do swojego budżetu

Oceny Honda CR-V

Liczba ocen: 609
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Bartek D.
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Honda CR-V V
Auto rodzinne, dla ludzi którzy wiedzą czego chcą i oczekują od samochodu, dla tych co lubią przestrzeń, duży bagażnik, a zarazem chcących się cieszyć komfortem i dynamiką dorównującą nie jednemu sedanowi. Crv-ka potrafi zaskoczyć jednym, poza: dobrym wykończeniem, doskonałym prowadzeniem, systemami wspomagającymi kierowce - jest głośny przy wyprzedzaniu, co przejawia się wyciem silnika. Coś w rodzaju jazdy na pół sprzęgle. Nie jest to aż tak uciążliwe, ale jednak zauważalne i w mojej ocenie jest na minus .
4,2
~andek_strauss
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Honda CR-V II
Tak naprawdę oceniam to auto na 4,5 gwiazdki. Kupiłem ponad półtora roku temu z przebiegiem ponad 200 tys. km (nie wiem czy prawdziwym, myślę, że tak). Wad ma niewiele, zalet sporo. Uniwersalny, bezawaryjny, solidny samochód bez fajerwerków, ze świetnym silnikiem, którego pełne możliwości można wyciągnąć tylko przy wyższych obrotach. Używam głównie na asfalcie, ale przydaje się podczas podróży w andaluzyjskim interiorze - idealny na szutry, wyboiste dojazdówki po kamorach czy naprawdę lekki teren. Spalanie ok 10-11 litrów wydaje się nieco wysokie, ale biorąc pod uwagę masę, charakter i kształt samochodu oraz charakterystykę silnika VTEC, mniej być nie może. Ten motor ponoć nieźle znosi gaz, więc tu zawsze jest opcja ograniczenia kosztów. Ja się nie zdecydowałem i już chyba gazu nie założę. Mocy generalnie jest wystarczająco, ale czasem przydałoby się nieco więcej, zwłaszcza przy jeździe pod górę z włączoną klimą. Gdyby ten sam silnik miał 170-180 KM i palił tyle samo, co teraz, byłoby to dla mnie auto na 5 gwiazdek. :-)
5,0
~Wojtek
SUV Facelifting 1.6 i-DTEC 160KM 118kW
Honda CR-V IV
Witam. Przesiadłem się z Hondy Accord 2010r 2,2 diesel 182KM na CRV. Tak jak to w hondzie... Duża zwarta bryła, przestrzeń, mocny silnik i niezawodna skrzynia biegów.Komfortowo jest super, w zakręty wchodzi lepiej niż niejedne auto osobowe, bardziej jest to tylko odczucie że wysoko się siedzi. Automatyczna skrzynia dobrze redukuje, chociaż na przełożeniu Sport trochę szarpie, ale w sumie ma tak być. Co do wad to tylko czasem popiskujace klocki no i ten delikatny lakier w Hondzie od lat, dlatego warto zabezpieczyć . Ogólnie bardzo dobry samochód .

Raporty spalania Honda CR-V

Liczba raportów: 697
Średnie spalanie dla Honda CR-V
5,8 – 11,9
l/100 km
4,9 – 8,3
l/100 km
9,4 – 13,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!) Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.
6,8
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Witam. Poprzedni mój wpis to ze średnią 7,3 przy przebiegu 2500km. Mówiłem, że "układam auto pod siebie". Obecnie jest 6200 i spalanie zauważalnie spadło. Oczywiście bardzo wiele zależy od stylu jazdy. Tą samą trasę można " zrobić" spalając 5,3, ale można jechać mocno drapieżnie i spalić 7,6. Nie mówię o jeździe autostradowej, gdzie trzeba się liczyć przy prędkości 140- 150km/godz. na poziomie 8,5 - 9,2l. Mocno się obawiałem tak małego silnika przy takiej masie samochodu, ale po półrocznej eksploatacji mogę śmiało powiedzieć, że Japończycy wypuścili sprawdzone auto i nie ma się czego obawiać.
7,3
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Honda CR-V V
Przebieg 2500 tys. średnia z całego przebiegu 7,4 , trasa miasto 40% krajowe 30% autostrada 30% każde kolejne tankowanie miej pali w tej chwili średnia 7,1. Nie używam funkcji ECO (na kolejnym baku przetestuje) fajnie się prowadzi, komfortowo tłumi zawieszenie, no i małe zdziwienie podczas przyśpieszania przy obrotach 4000 tyś odgłos silnika jest dokuczliwy dziwny ciężko to opisać (taki rezonans odgłosu). Przy prędkościach 140 150 km/h jest cichy i przyjemny w prowadzeniu, systemy bezpieczeństwa są pomocne i poprawnie działające

Usterki Honda CR-V

Liczba wpisów: 39
Siadnięty tył
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • zawieszenie
  • 196 tys. km
Występowanie usterki:
Tył Hondy bardzo obniżony w stosunku do przodu. Po załadowaniu 5 osób koło chowa się w nadkolu, z pełnym bagażnikiem i zbiornikiem LPG jest jeszcze gorzej. Niestety wymiana sprężyn na standardowe nie zdaje egzaminu, może być nawet jeszcze niżej. Prawdopodobnie trzeba by wymienić WSZYSTKIE gumy w zawieszeniu tylnym, ale to pewnie ze 3-4 tyś. z robocizną, jeśli nie więcej, szkoda kasy. Co więcej, PO wymianie sprężyn na wzmacniane (samochód się podniósł) okazało się, że jeden amortyzator jest do wymiany. Stukał przy końcu zakresu, czego nie było słychać, gdy Honda była dużo niżej. Także przy wymianie sprężyn trzeba DOKŁADNIE sprawdzić i amorki, bez sensu raz po raz płacić za ich ściąganie. W moim wypadku, musiałem zapłacić dwa razy (a nawet TRZY!, ale to dłuższa historia i błąd upartego mechanika).
7 komentarzy
wycieranie się krzywek wałków rozrządu
  • Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
krzywki wałków rozrządu wycierają się, wałek się wykrzywia. Niestety aby to sprawdzić, trzeba zdjąć pokrywę zaworów, co jest czasochłonne i kosztowne. W moim wypadku dowiedziałem się o tym przy pierwszej regulacji zaworów, zaraz po zakupie Hondy. Co prawda w serwisach motoryzacyjnych piszą o tej wadzie, ale niestety doczytałem to dopiero po zakupie, więc pretensje mogę mieć tylko do siebie. W moim wypadku wytarły się krzywki wałka ssącego. Rozwiązanie - regeneracja krzywek w zakładzie w Krakowie, nie pamiętam nazwy. Z wymianą - około 600 zł (300 regeneracja, 300 wymiana). Póki co przejechane 34000 km i jest OK.
Słabo działajace amortyzatory klapy bagażnika.
  • Honda CR-V I
  • nadwozie
Występowanie usterki:
Witam jestem posiadaczem 2 letniej CRV - ki, od jesieni zauważyłem problem z otwieraniem sie klapy bagaznika, amortyzatory klapy coraz słabiej działaja, byłem w 2 autoryzowanych serwisach Hondy, niestey w jednym po uzgodnieniach z centrala Hony w Warszawie stwierdzono ,że te typy tak mają a w drugim wyrażono zgode wna wymiane jedengo amortyzatora. Uważam że jest to wada fabryczna , porównujac auto nowe z moim 2 letnim wyraznie widac ze klapa nie chce sie podnosić. Uważam ,że jest to wada fabryczna i powinny byc zastosowane mocniejsze amortyzatory klapy bagaznika, moje spostrzeżenia potwierdzają równiez pracownicy autoryzowanych serwisów Hondy. A jak to wyglada u innych uzytkowników?
1 komentarz

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 52
5,0
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Honda CR-V II
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Dobrze zgrywa sie instalka zenit pro wtryski hana ,lubryfikator,sprawdzone nie napodstawie propozycji serwisu a ludzi ktorzy maja takie hondy,dlatego do swojej zamontowałem ten zestaw małe spalanie sterownik dobrze gra z hondy sterownikiem.Odradzam brc ponoc głośne wtryski słychac jak maszyne do szycia w srodku osobiscie niesprawdziłem ale tak słyszałem,bo pierwsze mialem...
5,0
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Honda CR-V III
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Jeśli jesteście niezdecydowani. Gorąco polecam. Sam miałem wiele wątpliwości montując instalację w rocznym samochodzie na gwarancji. Jednak przy spalaniu ca 14-15l/100km benzyny auto było mega drogie w eksploatacji. Zamontowałem gaz zużycie paliwa ca15-15,5l więc przy obecnej cenie gazu przejechanie 100km kosztuje mnie mniej niż w dieslach. Przez te cztery lata jeżdżę tylko...
5,0
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Honda CR-V III
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Samochód kupiłam w salonie gdzie mi odradzali montaż gazu.Z uwagi na koszty użytkowania mimo rozterek zdecydowałam się na założenie gazu.Zrobiłam wywiad wśród znajomych i wielu z nich polecało mi montaż w Radwanicach w firmie EkoAlma.Jest to jedyna na dolnym śląsku firma posiadająca certyfikat IS0 przyznany przez niemiecki TUV.Nie żałuję wyboru. Jeżdzę na gazie ok.20 tysięcy...
Honda CR-V