Szukaj

Lista ocen Chevrolet Captiva I (49) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~conti3@gazeta.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
No cóż nie jest bardzo źle ale denerwujące jest pukanie zawieszenia i to tak ma być bo tak jest od nowości i taki typ zawieszenia. Jedni mówią miękkie i przechyla się na boki w zakrętach inni mówią twarde i puka. Generalnie układ jezdny z tendencją do rozpieprzania się, bo lecą drążki stabilizatorów, wahacze, bardzo często i szybko łożyska i rozpieprza się geometria wycinając opony - ale ponoć na naszych drogach tak ma być. Dodam o głośno i ze...
4,0
~tcpoland@poczta.wp.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Musze przyznać że na początku po przesiadce z Mondeo musiałem nauczyć się jeździć tym samochodem. Ma przecież całkiem inaczej umieszczony punkt ciężkości. Po tych 12 tysiącach jednak pełny luz. Wspomaganie kierownicy ze zmienną siłą wspomagania zależną od szybkości jazdy to marzenie przy parkowaniu czy wolnej jeździe. Najlepszym dowodem na to jest reakcja mojej żony (która teraz jeździ mondeo III) \"Czemu w moim samochodzie tak ciężko chodzi...
4,0
~mansoft
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
tutaj nie ma co narzekać 16 koła na pełnym profilu dają rady... komputer zimą też sobie radzi z poślizgami bocznymi, zdalne przenoszenie pamędu w trasie powoduje że spalanie nie wzrasta i czy jedziemy 130 czy 150 zostaje na tym samym poziomie. Ogólnie samochód prowadzi się naprawdę przyzwoicie i tutaj żadnych zastrzeżeń
5,0
~lasso
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
trudno pogodzić komfort z twardością w suv-ie, ale wiedziałem co kupuję, za to nie muszę zwalniać przy \"hopkach\" a boczny wiatr jest nieodczuwalny. nie wiem kiedy i czy w ogóle załącza się tylny napęd, ale nie zakopał się nigdy nawet w grubym śniegu, nieraz przecierałem \"ścieżki\" i rozwalałem zaspy dla aut z mniejszym prześwitem
5,0
~Piotr
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Nie jest to auto sportowe. wieksza kierownica na poczatku byla dziwna. teraz dziwne sa dla mnie te malutkie montowane w innych suvach. trakcja jak na suva ok. z poslizgu AWD i kontrola trakcji wyprowadzila, a wygladalo to wszystko nienajlepeiej. Duze auto, zadnych problemow nie mialem. super wspomaganie.
1,0
~Aurelinus
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Nie wiem co kryje się pod nazwą "układ jezdny", ale jeśli elementy zawieszenia - to również tragedia. Przednie piasty kół nie wytrzymuja ciążaru auta, obie padły w granicach 80.000 km przebiegu. Wymiana jednaj to 1300 zł.
4,0
~Paweł po 40 - tce
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
ogólnie OK . 4x4 działa bez zażutów a 18 calowe kólka i miękkie zawieszenie naprawia polskie coraz lepsze drogi ale w ostrych zakrętach noga z gazu bo wypycha na zewnątrz tak więc przed glinami nie ucieknie
4,0
~Robert
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Nie mam uwag, auto prowadzi sie równo i nawet po 117 tys można puścic kierownice przy 130 km/h i jedzie prosto, stuki z układu normalka - trzeba wymienic gumy i łączniki, ale to standard przy polskich drogach
4,0
~Szymon
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
denerwuje mnie stukanie (muszę to sprawdzić i to olbrzymie koło kierownicy. Muszę pilnować się w zakrętach. Mój poprzedni citroen był bardziej czuły na ruchy kierownicy. Pewnie się przyzwyczaję.
4,0
~Rysio
Chevrolet Captiva I
SUV 3.2L 230KM 169kW
Amerykanski Suv i wszystko jasne :) nie co kanapeczka w polaczeniu z duza masa w tej wersji silnikowej sprawia ze jazda jest bardzo wygodna ale przychamowanie w miescie przed zakretem jest wielce wskazane
Chevrolet Captiva I