AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Bravo
II
Hatchback 5d
1.4 T-JET 16V 120 KM 88 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
(102) - Silnik
Na liście zabraknie
23
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~stigzak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik to dla mnie jedna z najważniejszych rzeczy w aucie. Wiem jak potrafi \"zepsuć\" całokształt. Tutaj jest bardzo dobrze. Silnik a właściwie turbina generuje już od 2000rpm duży moment obrotowy także od ok. 80km/h można już jechać i co ważniejsze, przyspieszać na 6-tym biegu. Jest wtedy cicho i ekonomicznie. Lag jest mały i nie przeszkadza - w końcu turbina nie jest jakaś wielka. Silnik ciągnie bez protestu do końca choć po przekroczeniu...
Dodane
12 lat temu
4,0
~Tomek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik jest dość elastyczny, turbodoładowanie robi swoje i jeszcze przed 2000 obr/min możemy cieszyć się maksymalnym momentem obrotowym ale daleko mu do kultury pracy np. silnika 1,6 TOYOTY. Wibracje (w końcu niewielkiej jednostki napędowej) są wyraźnie wyczuwalne. Nie jest źle ale mogłoby być lepiej - nad lepszym wyważeniem poszczególnych elementów silnika można by było popracować. 27.11.2009 - wibracje silnika o których pisałem pół roku...
Dodane
16 lat temu
4,0
~Tom
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
120km to absolutne minimum do tego samochodu. Miałem okazję przejechać się wersją bez turbo 90km i czułem się jakbym holował za sobą jeszcze jakieś auto - ogólnie był dramat, dynamika zerowa. 120km T-jet radzi sobie natomiast sprawnie. Nie jest demonem prędkości, ale jeździ lekko i przyjemnie. Ma wystarczającą moc na trasę i do miasta. W miarę bez stresu można nim wyprzedzać, a dzięki turbinie nie musimy go szlifować wysoko jak wolnossaka....
Dodane
6 lat temu
4,0
~KolegaAlvara
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik pracuje w miare kulturalnie jednak uwazam iz moglby robic to jeszcze ciszej. Zbyt elastyczny nie jest ale w koncu jest po to 6 biegów przy pojemnosci 1,4 litra zeby machac lewarkiem jednak porzadne nacisniecie pedału gazu powyzej 2500-3000 obr/min daje niesamowity efekt. Aczkolwiek z góry uprzedzam zebyscie nie oczekiwali niewiadomo czego. Samochód posiada 120 KM, w razie potrzeby bardzo sie przydaja jednak nie jest to jazda jak 2,0...
Dodane
15 lat temu
5,0
~pelipek@o2.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Doskonały silnik 120 KM, turbina świetnie się sprawuje, niesamowite przyspieszenie, aż boje się pomyśleć co potrafi silnik 150 KM ;) Mój na trasie do 180 km/h rozpędza się bez najmniejszego wysiłku, potem juz trzeba troszkę go pomęczyć, na razie max to 195 km/h, na szybszą jazdę nie było warunków :) Uważam, że dla osoby jeżdżącej głownie po mieście i "robiącej" max 20 tys km rocznie T-jet 120 jest idealny m rozwiązaniem. Zdecydowanie polecam !!
Dodane
17 lat temu
5,0
~MirekJ
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
bardzo dobry silnik z turbiną praktycznie od najmniejszych zakresów obrotów fajnie się zbiera, bardzo dobra kultura pracy dobrze zestrojony z 6 stopniową skrzynią biegów i z umiarkowanym apetytem na benzynę, można jadąc tak około 100km/h zejść poniżej 6l/100 a jadąc bardziej dynamicznie 140-150km/h nie przekroczyć 7,5l/100 na trasie w mieście 8-10l/100 zależnie od stylu jazdy i pory roku oraz długości odcinka
Dodane
10 lat temu
4,0
~goofy
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik żwawy pod warunkiem odpowiedniego wykorzystania turbosprężarki. Przy 2 osobach na pokładzie i załadowanym bagażniku pojemność 1,4 i 120 turbodoładowanych kucyków wystarczy.. Niestety 4 osoby + bagażnik dachowy + bagaż - i od razu czuć, że brakuje pojemności i momentu obrotowego. Umiejętne obchodzenie się z gazem gwarantuje w miarę rozsądne spalanie, ale wystarczy trochę sobie odpuścić by w mieście nie schodził poniżej 9l.
Dodane
11 lat temu
5,0
~Dominik
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
120 konna benzyna potrafi zawstydzić w trasie znacznie mocniejsze auta. Przy rozpędzaniu czuć jakby auto miało z 20 KM więcej. Bardzo dobra dynamika. Auto bardzo szybko zbiera się w zakresie 60-120 km/h. Przy ostrej jeździe potrafi spalić nawet 10 litrów na 100km. Zejście do katalogowego spalania w moim przypadku jest nierealne, jeżdżąc trasy 20 km dziennie Bravo pali 7,5 litra
Dodane
5 lat temu
5,0
~jacek sz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
samochodzik bardzo ładny, silnik 120 km ładnie i dynamicznie pracuje. jak chcesz jeździc ekonomicznie to zmieścisz się latem w jeździe mieszanej ok 8 l. jeśli chcesz ostrzej to zużycie rośnie - wczoraj na autostradzie pojechałem 200 i komputer pokazał prawie 20 l. ale z taką prędkością jeździc da sie tylko incydentalnie więc auto ładne, dynamiczne i w miarę oszczędne
Dodane
15 lat temu
5,0
~Czak Ptak
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Silnik bez zarzutów, suchy, cichy, dobrze pracuje, bardzo żwawy, pomimo pojemności. Dzięki turbinie ma charakterystykę diesla, świetnie zbiera się od samego dołu i lubi jak go się troche przeciągnie. Jedyny minus to pękający kolektor wydechowy. Jakaś wada fabryczna, bo to częsta usterka, mimo wszystko łatwa do ogarnięcia i nie droga.
Dodane
5 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
11
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 209 aut
od ręki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
4,2 (125 ocen)
Wybierz inny silnik
1.4 i 16V MPI 90 KM
1.4 MultiAir 16V 140 KM
1.4 T-JET 16V 120 KM
1.4 T-JET 16V 150 KM
1.6 TD MultiJet 105 KM
1.6 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 120 KM
1.9 TD MultiJet 150 KM
2.0 TD Multijet 165 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Usterki
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW 2007-2012
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo II Hatchback 5d
Dane techniczne
821 raportów
zużycia paliwa
9 ogłoszeń
używanych
14 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy