Szukaj

Lista ocen Ford Focus I (876) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 1220 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~ktserwis@poczta.onet.pl
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
W okresie gwarancji wymiana alternatora. Po 4 latach naprawa blacharska w ramach gwarancji spodu drzwi lewych tylnych. Od trzech lat nasilają się w aucie w okresie zimowym problemy z zamkiem drzwi lewych od kierowcy. Problem nasila się z roku na rok i jest tym większy im niższa jest temperatura otoczenia. Zamek drzwi kierowcy nie rygluje od wewnątrz pozostałych drzwi, jak i przekręcanie kluczykiem od zewnątrz również ich nie zamyka....
4,0
~loco
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Może to nie do końca usterka, ale w tej kategorii odniosę się do rdzy, niestety jest to ważny element na który należy zwrócić uwagę przy zakupie. Jak wspomniałem, auto nabyłem taniej ze względu na potrzebne naprawy blacharsko - lakiernicze (ale żal było nie brać bo z pewnych rąk i z pewnym przebiegiem), ale stan faktyczny okazał się gorszy niż się okazało. Progi były mocno zżarte i do wymiany, niestety rdza nie oszczędziła też dolnych randtów...
4,0
~MatN90
Ford Focus I
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Gdyby nie ruda to dałbym ocenę doskonałą.Przy 120 tys km trzeba było wymienić sprzęgło, ale moim zdaniem winna jest temu poprzednia właścicielka, która jak to baba lubi podręczyć sprzęgło. Nie wiem czy to uznać za poważną usterkę, ale przy 155 tys km zapiekła się linka ręcznego w w cylinderku i nie wracał płyn, było to niebezpieczne, bo w pewnym momencie nie miałbym czym hamować. Na polskich drogach wybijają się sworznie wahacza przedniego, ja...
1,0
~Gregosh
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Totalna kaplica. Chyba trafiłem taki egzemplarz. Zaraz po zakupie wymiana tulej w tylnym zawieszeniu. Nie wiem jak to zrobił poprzedni właściciel ale intercooler był rozerwany!! Oczywiście konkretny spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa. Po remoncie jest ok. Teraz gwóźdź programu: miesiąc temu padł tłok w czwartym cylindrze - złapał luzów na korbowodzie co objawiło się głośnym klekotem. Silnik do kapitalnego remontu. Po miesiącu odebrałem -...
3,0
~behemott
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 101KM 74kW
Po 155 tysiącach km poszło koło zamachowe (jakieś tam wielomasowe) - po naprawie w autoryzowanym serwisie po 5 tysiach znowu poszlo kolo zamachowe. Naprawione w ramach gwarancji - a ha naprawa kola wiazala sie takze z wymiana rozrusznika i sprzegla - calosc 6 tysiecy zlotych! Auto na firme wiec naprawy poszly w kosztach ale prywatnie to mozna by się poszatkować. Po 170 tysiącach pękła jakaś rurka doprowadzająca lub odprowadzająca powietrze z...
3,0
~MilionMilesFromHome
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDCi 115KM 85kW
Zależnie do tego jak się użytkuje auto tak auto bedzie długo jeżdziło lub nie, po pierwsze to auto posiada Koło Dwumasowe, tak więc trzeba w miare umiejęnie obchodzić sie ze skrzynią(sprzęgłem). Niektórzy piszą że dwumas to lipa, ale ja lubie ten komfort w kabinie jak daje ostro gaz a auto nie drży tylko tak spokojnie sunie naprzód... mmm Obecnie po chipie mam 143KM silnik zrobił się bardzo elastyczny co daje jeszce większy komfort...
3,0
~jaro933@interia.pl
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Przy 40 tyś. km musiałem skorzystać z lawety. Padł czujnik przy silniku, serwis nie mógł sobie poradzić z tą usterką. Dopiero druga wizyta w serwisie załatwiła sprawę (naprawa 400 zł). Po czterech latach zardzewiały drzwi (l i p) przy lusterkach i miska olejowa (przeciek!). Naprawa drzwi gwarancyjna choć serwis na początku robił problemy, miałem małą rysę na zderzaku i lusterku, pan fachowiec uważał że mogło to mieć wpływ na korozję....
4,0
~Kamil
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Z poważnych usterek wymieniałem m.in. dwumasowe koło zamachowe oraz przy okazji komplet sprzęgło + wysprzęglik. Wymieniałem także łożyska na wałku sprzęgłowym alternatora , świece żarowe, prawą półoś, pompę sprzęgła, czyściłem zawór EGR (silnik lekko poszarpywał przy jednostajnej jeździe), wymieniałem też zawór pompy wysokiego ciśnienia - i jeszcze kilka innych mniej istotnych rzeczy. Trochę się tego po drodze nazbierało. Ponadto zapowiada...
4,0
~rybkins
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Przez cały okres użytkowania auta miałem problemy z tarczami z przodu- wichrowały się. Wymieniałem je bądź przetaczałem co 20tys, dopiero ostatnia wymiana połączona z czyszczeniem wszystkeigo co mozliwe /wcześniej też tak było robione, ale czegos zabrakło/ zdała się pomóc. Raz uciekł gwałtownie płyn z chłodnicy a auto sie zagotowało, do dziś do końca nie wiem czemu tak się stało, od tego momentu grzeje się jakoś bardziej i załącza wiatrak, co...
3,0
~jak83
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Od początku roku, przeguby, cewka klimatyzacji, niesczelnosc przewodów klimatyzacji, przegóby zewnętrzne, łozysko podpory półosi, rpzrusznik, pęknieta obódowa termostatu, przeciekająca pompa vacum,niesprawne hamulce w bebnach, a teraz doszła skrzynia biegów, w sumie będzie tego jakies 2500. Wczesniej co roku klima nie dzialala i co roku cos naprawiane, silnik przednich wycieraczek wysiadł, alternator się rozsypał, mechanizm pod lewarkiem...
Ford Focus I