Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III (684) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 853 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sebastain
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Poważne usterki sa i nie da sie tego ukryc w koncu auto ma ponad 220tys km przebiegu i w kazdym aucie (niezaleznie od marki i modelu) z silnikiem diesla z technologia Comon raill te usterki beda powyzej 200tys km (kazdy mechanik to wam powie). Głównie dotycza silnika i jego osprzetu (wtryskiwacze, czujnik polozenia walka rozrzadu, pompa wspomagania, sprężarka klimatyzacji, rolki, do tego jeszcze pewnie dojdzie regeneracja turbiny, wymiana...
1,0
~Piotr
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Totalna porażka Forda, mogli zrobić niesamowite auto , ale musieli to zepsuć, ciągły strach o wtryskiwacze, które co chwile się psują, droga wymiana, nie wiadomo gdzie tankować żeby się nie popsuły. Wyjazd w dalszą podróż- w jedną stronę poszedł alternator w drugą zapaliły się kontrolki świec żarowych= wtryskiwacze (po raz kolejny)- kiedy zapala się ta kontrolka auto traci mocy- turbo przestaje działać i stało się to akurat przy wyprzedzaniu,...
1,0
~kolo
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Jak juz wspomnialem wtryski i wogole uklad paliwowy jest do kitu. Na nieszczescie wtryski padly mi przed Swietami a wszyscy mechanicy mowili zapraszamy po Nowym Roku!! Chcialem jechac do rodziny (300 km) i pojechalem ale busem!! Dziekuje za takie auto ktore moze zawiesc kiedy jest najbardziej potrzebne. Poza tym RDZA!!!! na drzwiach. To nie do przyjecia zeby 5 letnie auto rdzewialo!!! Moj kolega ma poprzedni model (99 rok, 200 000km) i...
2,0
~mn
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
no przy tym silniku to najczęściej siada pompa delphi przez opiłki metalów i niszczy wtryski regeneracja kosztuje z 5000 zł minimum i wadliwa turbina przynajmniej w moim przypadku moduł jadąc miałem problemy przy odpalaniu lub jadąc autostradą zaczeła migać kontrolka swiec żarowych no i samochód załącza się w tryb awaryjny i nie ma mocy wiadomo no silnik 2.0tdci nie jest szczerze do polecenia bo jest awaryjny i to bardzo tym bardziej jak...
1,0
~kamilcza14
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 115KM 85kW
Tutaj jest pole do popisu. Wiecznie coś się psuło. Wymieniłem turbinę po około 2 latach użytkowania na 2 używaną, ale po regeneracji , która pod koniec ekspolatacji forda już zaczynała gwizdać. Nowe sprzęgło i koło 2 masowe, drugie 4 wtryski. Miałem problem z pompką paliwa (zapychała się i po przejechaniu 15 kilometrów samochód gasł), miałem problem z nim ponieważ nie chciał chodzić (gasł, tracił moc, itd.) wizyta fachowca z komputerem i...
4,0
~łukaszz
Ford Mondeo III
Sedan 2.0 TDCI 115KM 85kW
Po przejechaniu 5 tys po polskich drogach w samochodzie zaczęło huczeć. po wizycie u mechanika okazało się, że żywot prawego łożyska dobiega końca i potrzebna jest wymiana, lewe według mechanika miało jeszcze z 10 tyś przed sobą, lecz i ono zostało wymienione. Jakież było moje zaskoczenie jak dowiedziałem się, że łożysko jest zintegrowane z piasto, a piasta SKF kosztuje ok 350 za szt. od tego momentu z autem nie było najmniejszych problemów....
1,0
~AndrzejŁ
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
w tym roku wrzucone 10 tys PLN , to jednak sporo za dużo jak na auto z 2003 roku, remont zawieszenia, mikropaski, wymiana silnika - poprzedni rozleciał się w środku poprostu mechanik nawet nie potrafił podać powodu dlaczego tak się stało, raczej dbam o samochód serwisowany na bieżąco, calą zimę bez wizyt u mechanika, wiosną się zaczeło najpierw szarpał pasek silnik już wymieniony(6000 żł oczywiscie używka) ale jeszcze 2500 zł we wtryski trzeba...
4,0
~Daniel Warszawa
Ford Mondeo III
Kombi 3.0 V6 24V ST220 226KM 166kW
najpoważniejszą z usterek było brak mocy powyżej 3500 obr/min na ciepłym silniku. serwis forda autoryzowany nie poradził sobię z problemem w czasie 2,5 miesiąca. i co ? spytacie. przyszedł Waldek co naprawia u siebie w stodole samochody okolicznym mieszkańcom i moją perełkę nareperował w 5( słownie: pięć) minut. oprócz tego dodam iz amortyzatory tylne wysiadły po 60000 km. zaliczę tą usterkę do poważnych ze względu na koszt nowych w INTERCARS...
2,0
~mingus33
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
mam auto od 107-170 tys km. na dzień dobry musiałem wymienić wtryskiwacze i łożyska z przodu, nie za szybko na takie problemy? później jakiś czas normalne sprawy- olej, filtry, klocki i tarcze... ale tylko w roku kalendarzowym 2015 miałem wizyte u doktora cztery razy- rozrusznik, koło pasowe, jakieś tuleje na wachaczach przednich i sprzęgło dwumasowe bo rozpadło sie do reszty. koszt tych usterek to jakies 2000 euro. w twj chwili cały mondziak...
Dziennik kosztów dla Ford Mondeo III
Średni koszt przejechania 100 km
39,33 zł
7,2
l/100km
10,4
l/100km
12,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~szmiciol84
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDDi 115KM 85kW
no tu miałem już troszkę do roboty a mianowicie jak kupiłem autko (240tys km) a jezdze nim 3 rok ie (300tys km) to wyeksploatowane było: kolo pasowe, pompa wody, pompa wspomagania, alternator(normalnie się spalil), rozrusznik(nie było objawow zużycia?!), dość niebezpieczna usterka jaka mi się przytrafila to pekl przewd hamulcowy z tylniego zacisku!!! bylo jeszcze trochę pomniejszych napraw ale ze względu na przebieg jaki auto już ma jest w...
Ford Mondeo III