Szukaj

Lista ocen Ford Mondeo III (684) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 853 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Krzysztof
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Trudno przypisać mu jakąś jednoznaczna ocenę. Dałem mu przeciętnie ponieważ inne samochody psują się podobnie. Wystarczy poczytać oceny innych pojazdów. Dużo zależy też od tego jak eksploatujemy pojazd, jak nim jeździmy, jak dbamy o niego. Wielu kierowców nie ma pojęcia jak dbać o turbodiesla. Mój ma 200.000 km i sprawną turbosprężarkę, pompę wtryskową.
1,0
~Yachoo23
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Masarka !!!!!! tylne zawieszenie wielowahaczowe padło po 180tys km, a że wahaczy jest 6 na koło ceny od 200 do 650zł za sztukę, zamienników nie ma, Koło dwumasowe rozsypało się. Pompa wysokiego ciśnienia umarła razem z wtryskiwaczami. Oczywiście popadały mi. czujniki od położenia wałka rozrządu itp. Usterkowość silnika TDCI jest niewiarygodna
5,0
~Grzesiu
Ford Mondeo III
Hatchback 1.8 16V 125KM 92kW
Samochodem przejechałem ponad 100 tys km. Raz tylko zepsuła się pompa paliwa. Spowodowane było to zanieczyszczonym paliwem, które zatankowałem na pewnej stacji w górach. Ogólnie samochód jest bardzo wrażliwy na paliwo złej jakości. Poza tym jednym przypadkiem i podstawowymi zabiegami typu płyny, filtry, klocki itd. Brak poważnych usterek
4,0
~janior
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 16V 145KM 107kW
Dobra rada... jak wymieniacie katalizotor to bierzcie orginał. Ja po wymianie na zamiennik mam ciągle kontrolkę Check Engine (sonda też była wyminiona). Generalnie komputer nie przyjmuje do wiadomości parametrów spalin tego katalizatora - na marginesie są idealne z punktu widzenia diagnostyki. Czasami po prostu nie warto oszczędzać ;)
3,0
~Artur
Ford Mondeo III
Kombi 2.0 TDCi 130KM 96kW
Dwa razy całkowicie odmówił posłuszeństwa. Pierwszy razoszły wtryski, drugi alarm. Kilka razy wymieniano napinacze rozrządu. Klima zalała wykładzinę podłogową samochód stał w serwisie tydzień. pękł wąż od turbiny ( nie objęty gwarancją naprawa 600 zł. Rdza na drzwiach i progach. Wymiana przełącznika wycieraczek (trzy wizyty w serwisie)
3,0
~AN
Ford Mondeo III
Sedan 2.0 TDCi 130KM 96kW
Do 200 000 tys. km auto spisywało się bez najmniejszych nawet problemów, powyżej tej w tym przypadku magicznej liczby zaczęło się ... awaria średnio co 2 tygodnie, często dociera do celu na lawecie, awaryjnością przerosło nawet niektóre niezbyt udane egzemplaże POLONEZA ale cena części w porównaniu do tego auto to już zupełnie inna historia ...
2,0
~Radek T.
Ford Mondeo III
Kombi 1.8 16V 125KM 92kW
Remont silnika (4000 pln) - kto czytał fora i naprawdę poważnie interesował się tematem, ten wie, że ford dał ciała z pierścieniami tłokowymi w tym silniku i prędzej , czy później każdy egzeplarz zacznie brać olej. Ja zrobiłem remont silnika z wymianą pierścieni i mam spokój, ale 4 tysiące za tą przyjemność musiałem zapłacić.
5,0
~seba
Ford Mondeo III
Hatchback 1.8 16V 125KM 92kW
Tak jak było wspomniane na początku, poważne usterki, tj. np. pobieranie dużych ilości oleju spowodowane nietrwałymi pierścieniami, itp. zdarzają się raczej tylko po wielu latach użytkowania auta. Jeśli mamy do czynienia z młodszym egzemplarzem, tj. od 2003 roku wzwyż, to na razie tego typu usterki nie powinny się przytrafiać.
3,0
~aviator1
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Często kończy się na strachu, jednak mój mundek dochodzi do przebiegu, w którym wtryski zaczną powoli odmawiać współpracy. Wtedy koszta są kosmiczne, dwumas jest całkiem mocny jak i turbina, ale wtryski niezabardzo. A jak wiemy to święte trio diesli- wtryski, dwumas i turbo. Psują się i ****rele i poważne rzeczy.
2,0
~Skuti
Ford Mondeo III
Hatchback 2.0 TDCi 130KM 96kW
Tu jest największa wada tego samochodu. Silnik 2.0 TDCI 130km który posiadam ma niestety problemy z żywotnością. A koszty naprawy są po prostu przerażające np. Wtryski w orginale kosztują około 6 tyś a regeneracja to koszt około 2 tyś, do tego sprzęgło z dwumasem które kosztuje około 3 tyś. A jest tego jeszcze więcej.
Ford Mondeo III