Szukaj

Lista ocen Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010 (23) - Silnik

Na liście zabraknie 46 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Strielok
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Silnik pracował bardzo cicho, spokojnie. Jednak przy przebiegu ok 180tkm skończył się filtr cząstek stałych, oraz paradoksalnie 2 dni później, umarła turbina.. W DRODZE DO MECHANIKA :) ot, złośliwość rzeczy martwych. Poskutkowało to usunięciem filtra FAP oraz włożeniem nowej turbiny. Wydaje mi się, że przyczyniła się do tego kobieca ręka wcześniejszej właścicielki, bowiem od nowości pokonywała tym autem tylko trasę dom-praca-sklep-dom....
4,0
~Prezes
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Powiem tak - do czasu kiedy przy wymianie rozrządu, który szczelił (umówiony był przegląd z wymiana na 11tą rano w ASO Peugeota a o 9 rano szczelił sic) uszkodzono mi poduszkę silnika wszystko było ok. Teraz drga jak cholera szczególnie na biegu jałowym. Do momentu kiedy były wymieniane wszystkie wtryski (2 i 3ci lały - ponoć ze względu na złą jakość paliwa) silnik był naprawdę elastyczny, cichy i zuzywał ok 6-6.5l/100km. Nie wiem dlaczego...
4,0
~Cezorex
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Ciekawa jednostka, jedna z mniej awaryjnych w tym modelu. Nie jest to demon prędkości, ale pozwala na dynamiczną jazdę. Wystarczy kontrolować wymiany oleju i można jeździć. Wtryski czasami lubią zdechnąć, ale koszt wtryskiwacza to 70 zł i wymiana 20 minut w garażu. Wszystkie EGR/DPF i inne ustrojstwa lubią wywalać błędy na komputerze bez przyczyny. Sonda lambda też lubi fiknąć kilka razy do roku. Czujniki stanów płynów trzeba wymieniać dość...
5,0
~kilim
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Jak go kupiłem to mój stary myślał że to v6, jest przyjemny. Niby tylko 133 km ale max moment już niewiele przed 2000 obr, na światłach z benzyną ciężko wygrać ponieważ trzeba szybko zmieniać biegi, ale na trasie daje radę jak to diesel. dokładnie z tym spalaniem to tak trasa i jazda do 130 to 7l, miasto to przed rozgrzaniem czyli 3-5km 12l, ale po rozgrzaniu drastycznie spada, przy dobrym oleju na trasie udało mi się zejść do 5,8 110 max, na...
5,0
~Astrall
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
2.2HDI to znana mi już wcześniej jednostka. Całkiem dynamiczna, jak na takiego krążownika i bardzo łatwa w eksploatacji. Większość mechaników zna ten silnik i naprawy są jak każde inne. Przez dwa lata oprócz eksploatacji wymieniłem tylko wtrysk (110 zł) i poradnik na YouTube. Wszystko robione pod domem z zerowym pojęciem o mechanice - banał.
4,0
~Peugeot 607 2.2
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Myślałem że będzie słabo a tu miłe zaskoczenie, dosyć duży moment obrotowy jak na taką pojemność, to duży plus, pozytywne wrażenia z jazdy, lecz mocy mogło by być troszkę więcej ale można zawsze załatwić chip na 170km, bardzo elastyczny na wysokich biegach też, tylko trzeba wiedzieć do ilu obrotów go kręcić jak sie rozpozna ten punkt to można żwawo smigać
4,0
~Daddda
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
No 133km/h są ekonomiczne, palą naprawdę mało, zbierze też się jak będzie potrzeba, ale jak dla osoby która czasami lubi depnąć lewym pasem, no trochę za mało, ten silnik bardziej pasuje do dystyngowanego wożenia sie niż do szybkiej jazdy.
1,0
~Piotr Wrocław
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Poprostu porażka. Awaria za awarią. Znależć mechanika który sobie poradzi z naprawą graniczy z cudem. Wymienisz jedną część to za dwa tygodnie masz gwarancję że znów się coś sypnie.
5,0
~BARTOSZ
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
2.2 HDi to bardzo dobrze znana jednostka, mimo sporych rozmiarów samochodu zużywa mało paliwa, a przy tym jest bezawaryjna.
5,0
~artur-radom@tlen.pl
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
auto naprawde rewelacja.bardzo mocny i oszczedny diesel.bardzo ekonomiczny.a ta sylwetka jest naprawde ponadczasowa
Peugeot 607