Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Sedan (254) - Silnik

Na liście zabraknie 205 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~anko
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
jak na auto o tej masie troche za słaby, min 170 KM radzę brać, ale 140 też sobie radzi i nie ma tragedii; bardzo elastyczny i fajnie ciagnie od ok 1900 ALE do pierwszego przeglądu wziął 2 l oleju ! po pierwszym po 6,5 tys km wział juz o,5 l :( - zawsze jak go porządnie przyduszę -autostrada karków wrocław średnia 180 km/h na drugi dzień pali sie lampka oleju! moim zdaniem to porażka
4,0
~Tommy
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik bardzo elastyczny-styl jazdy bardzo podobny do diesla z uwagi na przebieg momentu obrotowego 200Nm od 1500-4000 obr/min. Pomimo sporej masy daje rade choc przy wyzszych predkosciach przydaloby sie z 30 KM więcej. Pewne problemy przy rozruchu zimengo silnika szczegolnie w niskich temperaturach - zanim olej dotrze do lancucha rozrzadu przez okolo 3-5 sec pracuje dosc glosno.
5,0
~Niesfrustrowany
Volkswagen Passat B6
Sedan 1.4 TSI 122KM 90kW
Silniczek malutki, ale bardzo dobrze sobie radzi, o tym że pracuje na wolnych obrotach wiadomo tylko ze wskazań obrotomierza. Pomimo niewielkiej pojemności wystarczający dla kazdego kto jeździ "normalnie". Przyspieszenie 0-100 w 10,5s to całkiem dobry wynik. Kolejny wpis po 30tys. km Nadal bez problemów. Jeżdżąc niekiedy innym samochodem doceniam skrzynię DSG.
5,0
~elek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik jest cichy, nawet przy dużych prędkościach słychać bardziej szum opon niż silnika. Zaskakująco dobrze wkręca się na obroty i nie wykazuje turbo dziury co dla niektórych jest wadą a dla niektórych zaletą. Moc 140KM nie jest oszałamiająca ale w zwykłym przemieszczaniu się zarówno na trasie(powyżej 150km/h odczuwalny spadek przyśpieszenia)jak i w mieście.
3,0
~pawel_wrocek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Zawsze chciałoby się mieć te parę KM wiecej, ale daje rade. Ale nie o moc w tym przypadku sie rozchodzi, tylko o ZAWODNOŚĆ tego silnika! Padają pompowtryski na potęgę, szczegolnie latem. Najlepsze jest to, że podczas jazdy!!- czyli lecisz z rodziną 130 km/h na wakacje,a tu nagle zong - wyłącza się silnik, wspomaganie kier i hamulca, itd... chyba wystarczy..
4,0
~Łukasz
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Silnik chodzi sprawnie,płynnie, jest bardzo dobrze wyciszony, wszystko działa jak narazie elegancko,oleju też mi póki co jakoś durzo nie pjie, ostatnio sprawdzałem poziom oleju silnikowego to jest cały czas na poziomie maximum, chociaż w salonie mówili,że może zabierać jakieś 0,4 litra oleju na 1500km, ale to też zależy od tego jak się silnik przez pierwsze 1500km docierało:)
4,0
~von Paulus
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Zimny jest nieco za głośny i klekocze, po rozgrzaniu jest lepiej. W środku auta nie ma to żadnego znaczenia - jest świetnie wygłuszony. Osiągi znakomite - przyspieszenie i elastyczność typowa dla mocnego TD. Do 2000 obrotów wyczuwalna "turbodziura", aby czuć moc trzeba trzymać obroty powyżej 2000 (inaczej niż np. w dieslu 1.9 105KM, gdzie turbo ładuje już od 1700 obr).
5,0
~Maestro
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TSI 200KM 147kW
Najmocniejsza strona tego samochodu. Bardzo dobra elastyczność już od 1800 obrotów/min. i ciągnie do samego końca czyli ponad 6000 obr./min. Jest bardzo cichy, bardzo dobra kultura pracy. Dynamika zarówno na niskich jak i wysokich obrotach. Płynnie przyspiesza również przy niskich obrotach. Duży zapas mocy zwłaszcza przy umiarkowanym obciążeniu samochodu.
1,0
~kazimierz
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
koniec legend takiego psuja nie mialem opowiem kawal wiecie dlaczego wlasciciele passatow nie mowia sobie na miescie dzien dobry ,bo widzieli sie rano u mechanika ,niegdys tak wysmiewano alfistow a dzisiaj alfierze powinni nam mowic nie smiej sie dziadku z czyjegos przypadku bo dzisiaj mnie ,a jutro tobie i nadeszlo to jutro niemcy co wy produkujecie
1,0
~marek
Volkswagen Passat B6
Sedan 2.0 TDI 140KM 103kW
Do 90tyś km było OK. Po tym przebiegu porażka. Padło kolo dwumasowe, wtryski oraz turbina. Samochód był serwisowany regularnie. Olej wymieniany nie w trybie long life tylko co 15tyś km oraz wszystkie filtry...i co z tego skoro ten rzęch odmówił posłuszeństwa już po tak niedużym przebiegu. Po co ta dbałość? NIGDY WIĘCEJ takiego burakowozu.
Volkswagen Passat B6 Sedan