Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant (203) - Silnik

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~funvw1
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
UWAGA piszac ten komentarz musialem wybrac silnik 2.0 TDI CR DPF 140 KM, nie wiem czemu nie mialem mozliwosci wyboru silnika 2.0 TDI PD (BKP 4 motion) ktory jest w moim posiadaniu; po ponad roku uzytkowania samochodu w serwisie (w Krakowie) zaproponowano mi modyfikacje sterownika silnika 140 KM BKP z uwagi na fakt ze w sterowniku oryginalnym zauwazalna była dosc duza turbo dziura; auto w miescie palilo okolo 9 litrow; ciekawe ze po zmianie...
1,0
~Bartas
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI 120KM 88kW
Pasek wersja Highline, alcantara, navi, milion czujników i elektronicznych gadżetów, wyposażony w najczęściej występujący motor 2,0 TDI PD 140KM... i to jego problem. Przez około rok eksploatacji spotkały mnie prawie wszystkie typowe dla tego auta usterki. Piszę typowe, bo jak próbowałem na forach znaleźć informację co znowu mnie spotkalo, to kolejny raz znajdowałem opinie typu \"ten typ tak ma\" no i mój miał po kolei: (kupiłem go jak...
2,0
~Daro
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI 170KM 125kW
Ogólnie bardzo dobry motor. Obecnie wiadomo są lepsze, ale jak na tamte czasy to mocny elastyczny. Jak ktoś szuka dobrego auta i umieram majsterkować ewentualnie kombinować z częściami to polecam. Natomiast jak ktoś nie ma pojęcia i liczy na ASO to będzie drogo. Ja auto cały czas serwisowałem w aso. Wymieniłem wszystkie pompowtryskiwacze w ramach akcji serwisowej. Auto wcześniej jechało na lawecie. Naprawiałam turbo przy 120 tys. Najgorsza to...
4,0
~Marcin
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Przekroczone 40tysiecy od zakupu - wtryski ok (drugi jest najgorszy ale ciagle w normie), samochód nie był na akcji serwisowej VW. Po 35 tysiacach awaria pompy olejowej- w całokształcie podałem że wymieniany był "ołówek"... jednak po sprawdzeniu okazało się, że przyczyną nie jest sam "ołówek" tylko pompa i wycierajace się jej elementy. Awaria pompy pociągnęła za sobą również regeneracje turbiny gdyz zaczęła gwizdać. Laweta i do domu......
4,0
~a.strozik@interia.pl
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Jest to już drugi silnik (poprzedni wytrzymał 8000km, awaria układu smarowania i wzmiana gwaranczjna). Moja ocena będzie dotyczy tylko drugiego silnika, którym mam przejechane 27000km. Oceniając ten silnik nie zaniżam tej oceny z powodu wpadki z pierwszym. Silniki wysokoprężne VW spisują się dobrze, jednak posiadają dość dużą turbo dziurę (do ok.2000obr/min.), oraz stosunkowo duże zużycie oleju, co powoduje konieczność dolania ok.1litra...
5,0
~piotrk
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
silnik ok klekocze sprzęgło wali ale nie można narzekać wiadomo przebieg już też ma niekiedy zakopci tankuje tylko na bp/sheel/orlen ale nie jest żle non stop w użytku po kilka set km dziennie niekiedy nawet więcej proszę mi nie pisać że to niemiecki szajs albo wy nie umiecie jeżdzić albo żle trafiacie mam kolege który ma w tym passacie 220tyś i też nic nie wymienił byliśmy na akcji serwisowej po nowe pompowtryski i przyznaje się mi w tym...
5,0
~jedras
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
doskonały silnik, przebieg 190tys(oryginał) wymieniałem tuleje wachaczy i pompe paliwa, problemem w Polsce jest że wielu krytycznych użytkowników kupuje swoje passaty sprowadzane od handlarzy. Niemieccy taksówkarze uwielbiają niezawodne passaty, które sprzedają z przebiegiem 400tys, w Polsce jest cofany licznik i frajer kupuje auto z przebiegiem 120tys i narzeka że się coś psuje. sprawa dotyczy nie tylko kremowych aut wiele pięknych srebrnych,...
2,0
~Jj
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik w porównaniu z 3l dieslem BMW nie zachwycał przyspieszeniem, ale jak na rodzinne kombi radził sobie całkiem nieźle. 5l/100km w trasie nie było niczym nadzwyczajnym, co w porównaniu z BMW było miłym zaskoczeniem jeśli brać pod uwagę gabaryty obu pojazdów. Niestety awaria pompy oleju, która doprowadziła mój budżet do poważnego uszczuplenia, zamazała pozytywny obraz całości. Gdy do tego dodać padające pompowtryski i wieczne niedobory...
4,0
~Gonia
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
nie rozumiem narzekań na kulturę, czy elastykę. Jeżeli kupujesz vw z takim silnikiem musisz się liczyć z ograniczeniami, ja jestem zadowolona - 5 lat eksploatuję ten samochód i nie kwękam. po 290.000 wymieniłam palniki biksenonowe- sama wymiana - porażka- 72 śruby i wkręty. Cena palników w Gdański 250zł/szt. 880zł/szt. serwis. Wymiana po 300 zł od lampy. Ja wymieniałam sama, ale klucze na przedłużkach i od nadkola. Tłumik drgań skrętnych...
4,0
~WW
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI 120KM 88kW
Silnik można ocenić na 4. Zadowalające osiągi i niskie spalanie to największy atut silnika. Awaryjność też niska o ile ktoś ma pojęcie o tych silnikach i wie co w porę wymienić, bowiem VW nie popisał się tu z pompą oleju, pompowtryskami i osprzętem elektronicznym. Po zakupie radzę udać się do serwisu i sprawdzić pompę, by się nie rozsypała i nie doprowadziła do zatarcia silnika i turbiny. Pierwsze egzemplarze miały napędzaną pompę łańcuchem i...
Volkswagen Passat B6 Variant