Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant (204) - Silnik

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~RP
Volkswagen Passat B6
Variant 1.4 TSI 122KM 90kW
Doskonały silnik 1,4 TSI 122KM. Rewelacyjnie cichy i elastyczny, oferuje 200NM już od 1500rpm a \"ciągnie\" równo aż do 5000rpm !! Osiągi jak dla mnie wystarczające (10,9 sek do 100km/h i Vmax=200km/h), na trasie można nim jechać naprawdę dynamicznie. Jedyny minus to zażenowane miny ludzi którzy pytają o pojemność silnika mojego Passata, ale to raczej ci którzy nie słyszeli o downsizingu - przyszły pasek będzie miał jednostkę 1.2 TSI w...
2,0
~Piotr
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Bardzo głośny. W zimę pracuje jak traktor. Spalanie nie powala (7-8 litrów). Ciągle problem z elektroniką, która potrafi go wyłączyć. Niekończące się informacje o poważnych usterkach (znam już dzięki raportom z serwisu wszystkie części silnika, choć nie wiem gdzie są). Wszystkie alarmy fałszywe ale niektóre unieruchomiały samochód. Przez to samochód służy tylko i wyłącznie na lokalne podjazdy pod pociąg (jak stanie to można dojść piechotą).
3,0
~maciek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
W zasadzie mieszane uczucia. Zależy kto czego oczekuje - dla mnie silnik bez charakteru, ot dla starszego kierowcy, który potrzebuje się przemieszczać. Elastyczność dobra, bardzo cicha praca (no właśnie - nie słychać go). Osiągi? Poprawne ale bez rewelacji (gorsze nawet niż w moim drugim samochodzie A3 1.6 102 konie). Trochę się najadłem wstydu jak mnie wyprzedził Fiat Marea - nie miałem szansy go dojść na autostradzie - odpadłem przy 160km/h.
1,0
~pablo glogow
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
po gwarancji... pęknięta głowica - naprawa ok 6000zł, pęknięty wał korbowy - naprawa ok 6000zł, uszkodzenie sprężarki klimy ok 2000zł, wtryski - cieżko to policzyć ale używane ok 3000zł (prawie nowe), układ smarowania ok 3000zł, listwa wtryskowa 500zł, turbo 800zł, dpf + egr 3300zł, czas stracony na naprawy + pieniądze niezainwestowane w tylko wyrzucone w błoto... dziś to już dziesiątki tysięcy zł. dwumasa 3000zł druga ok 2500zł
3,0
~Marek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
VW jeszcze daleko do \'fiatowskich\' multijet\'ów. Co z tego, że jest szyna CR gdy fiat stosuje już wtrysk wielofazowy. Klekot na zimno i podczas jazdy. No cóż w końcu to volkswagenowski diesel. Czasami zastanawia mnie czego silnik więcej zużywa oleju czy paliwa. I nie robie sobie żartów. We fiacie oleju wystarczało od przeglądu do przeglądu a tu na razie średnio 0,5-0,7 litra na 1000km!!!! w polonezie tyle silnik nie bral
3,0
~Bartek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Do 2000 obr/min tylko klekot przypomina o istnieniu silnika, powyżej ciągnie dobrze ale opada z sił przy około 3500 - trzeba często sięgać do dźwigni zmiany biegów. Kultura pracy to tragedia, łomot na niskich obrotach, turkotanie przy ruszaniu i grzechotanie przy ~2000 niezależnie od biegu, do tego słuchać świst turbiny (przy wyłączonym radiu). Występuje "tłuczenie" w pedale sprzęgła po lekkim wciśnięciu lub podczas puszczania.
5,0
~Tomasz
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Niezawodny, dynamiczny, mało pali. Po 300tyś km jedynie co to można się przyczepić że potrafi puścić biały/szary dym przy przyśpieszaniu, oraz czasem nierówno pracuje na wolnych obrotach - obie sytuacje występują jedynie podczas wypalania DPF i raczej można na tym jeździć, przynajmniej ja jeżdżę i nic sie nie dzieje. Prawdopodobnie powodem takich zachowań są zużyte wtryski.
4,0
~Janek lubelske
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
za kulturę i elastyczność trzeba pochwalić - ale wszystko niweczy awaryjność!!! Nie mówiąc o tym, że przy jeździe autostradowej 2 razy tryb awaryjny na dystansie 1000 km (filtr DPF) mimo, że przed wyjazdem sprawdzałem w serwisie napełnienie przy przeglądzie ( 43%) i miałem informację, że mogę się nie obawiać - porażka, szczególnie jak jesteś na lewym pasie, uff
5,0
~Kondziu
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI PD-DPF 140KM 103kW
Dynamiczny i sprawny silnik BMP po remapie osiąga 200 koni i 400 niutonów na sprawnych wtryskiwaczach. W takiej konfiguracji przejechałem już 150 tys kilometrów bez usterki, sprzęgło nadal żyje :) Silnik ma jednak swoje wady konstrukcyjne któr można łatwo usunąć (napęd pompy oleju z 1.9 TDI (na łańcuszku) oraz usuniecie wałków wyrównoważających) .
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,9
l/100km
10,1
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~diddy79
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Hmm. Silnik jest dosyć dynamiczny, dosyć oszczędny, dosyć cichy. Silnik jest dosyć dobry. Znam lepsze silniki ale nie jest zły. Niestety dynamika na wyższych biegach ze względu na masę samochodu jest przeciętna. Można tym samochodem wyprzedzić ale można byłoby oczekiwać więcej. Przyznam szczerze nic szczególnego. Fiat w dalszym ciągu robi to lepiej.
Volkswagen Passat B6 Variant