Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B6 Variant (204) - Silnik

Na liście zabraknie 139 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~rekord@akcja.pl
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
pompowtryski klepią,po 108tys.silnik do remontu, zużył mi się wałek zasilający pompę olejową(takie japońskie rozwiązanie,)silnik wymieniłem ,po 101 tyś pompa paliwowa siadła(chyba nie tylko mi,bo ,jak chciałem zamówić to im się skończyły,czekali za dostawę z niemiec.
3,0
~Estepe
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI PD-DPF 140KM 103kW
Jeżeli wymienia się w nim olej co 10-12 tys km, to odwdzięczy sie niezłą trwałością. Nie rozpieszcza kulturą pracy, ale nadrabia sensownym spalaniem. Silnik w moim Passacie od mniej więcej 280 tys km brał około 200 ml oleju na 1000 km.
5,0
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Po zapaleniu w zimie trochę głośny,słyszałem o awariach pompo-wtrysków ale u mnie wszystko ok,jak na 140 KM dobre przyśpieszenie.przejechane 158 tys km i nic się nie dzieje,ale olej wymieniany co 10 tys km i od czasy do czasy dodatki do olej napędowego
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Kulture pracy oceniam doskonale choć mógłby być deczko cichszy jednakże sama kultura pracy jest znakomita.Silnik pracuje równo,miarowo natychmiast reaguje na dodanie gazu jest bardzo elastyczny nie trzeba redukować biegów żeby wyprzedzić nawet kordon aut.
5,0
~Jacek
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Mam silnik CR 170KM,zupełnie inna bajka,aniżeli poprzednik na pompowtryskach.Wysoka kultura pracy,dobra,równomierna dynamika.Poprzednie moje auto to była Skoda Octavia II 2.0TDI na pompowtryskach,więc mam porównanie,a w zasadzie to nie ma co porównywać.
4,0
~sas
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Silnik to absolutne dziadostwo. Wszytkie pompowtryski się psuły po kolei. To powinno być od razu jako akcja serwisowa usunięte. A nie po kilku latach łaska VW, że ostatnie dwie sztuki pompowtrysków dotowali. Auto zawodne!!!!
5,0
~wozny83
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
jak na silni o mocy tylko 105 km uważam go za bardzo dobry i dość zwinny. NIe wiem czemu wiele osób pisze, że strasznie klepie bo ja się z tym nie zgadzam. Mój mimo przebiegu 220 tyś bardzo ładnie i cicho chodzi
5,0
~Starless
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Mam dopiero przejechane 157 km na nowym B6, ale przejechałem 172.000 Passatem B5 1.9 TDI, i silnik w nowym Passacie jest żwawszy oraz rewelacyjnie wyciszony. Nic nie słychac , oprócz paru minut po rozruchu kiedy tradycyjnie klekocze.
4,0
~fil
Volkswagen Passat B6
Variant 1.9 TDI PDE 105KM 77kW
Trochę głośny choć jak na swoje lata daje radę, na pewno są już lepsze, nowsze konstrukcje. Moim zdaniem brakuje mu "oddechu" przy wyższych obrotach. Bezproblemowa regeneracja DPF!
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,9
l/100km
10,1
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mazur
Volkswagen Passat B6
Variant 2.0 TDI-CR DPF 140KM 103kW
Charakterystyka pracy silnika nie jest zła, dość cichy i dynamiczny, zaś po chip tuning-u ze 140KM zrobiłem mu prawie 170KM (prawie bo nie byłem na hamowni) i teraz całkiem inaczej się jeździ.
Volkswagen Passat B6 Variant