Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 407

Lata produkcji: 2004 - 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz

Peugeot 407 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 407

Ogólna ocena
4,19
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(79%) NIE(21%)
ZALETY + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny
WADY - Widoczność - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Dane techniczne Peugeot 407

Moc silników 109–241 KM
Pojemność silników 1,6–3,0 l
Prędkość maksymalna 189–245 km/h
Przyspieszenie 0-100 7,7–12,1 s
Peugeot 407 Sedan

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 407
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 7358
Koszt ogólny 25,71 PLN
LPG25.07 PLN
ON34.23 PLN
PB24.58 PLN
Wydatki serwisowe 10,24 PLN Pozostałe wydatki 11,84 PLN

Publikacje o Peugeot 407

Newsy o Peugeot 407

Peugeot 407