Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi 100 C1

Audi 100 C1
Lata produkcji: 1968 - 1976
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 1968-1997. Powstały cztery generacje Audi 100. Pierwsza debiutowała w 1968 roku była jednym z najważniejszych samochodów w historii niemieckiej marki. Okazała się dużym sukcesem rynkowym. Podobnie było z kolejną „100-tką”, która powstała w 1976 roku, a rok później zajęła drugie miejsce w konkursie na Samochód Roku. Równie udane były kolejne dwie generacje, które ugruntowały pozycję Audi w tej klasie przed wprowadzeniem modelu A6. W Chinach Audi 100 jest od 1988 roku produkowane przez koncern FAW pod nazwą Hongqi.

Audi 100 C1 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Audi 100 C1

Liczba wpisów: 19
Szyby elektryczne.
dodał: ~Arni2012, 8 lat temu
Pewnego dnia chciałem wymienić przycisk do opuszczania/podnoszenia szyby ponieważ stary był zepsuty. Przy próbie demontażu zrobiłem zwarcie i od tamtej pory żadna z szyb nie reaguje, nawet szyberdach nie odpowiada. Kolega powiedział mi ze to przekaźnik ale pod maską są 4. Wiem za co odpowiedzialny jest biały, ale są jeszcze 3 czarne i nie wiem który wymienić bo nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat.
silnik odpala poczym po pewnej chwili warjuje z obrotami
dodał: ~Daro, 7 lat temu
pewien koles wlal do pustego zbiornika denaturat bo mu zabraklo paliwa zeby w mrozny dzien odpalic auto,silnik jak twierdzi odpalil ale po chwili zaczal wariowac z obrotami zaczal strzelac w kolektor stawac okoniem przy kolejnym uruchamianiu,az doszlo do tego ze zgubil iskre i przestal odpalac,okazalo sie ze szlag trafil cewke zaplpnowa,kiedy zostala odlaczona klema od akumulatora i podlaczona spowrotem cewka wytwarzala na kilka minut iskre poczym ja tracila,zostala wymieniona na inna i teraz ma caly czas iskre,do zbiornika w ktorym znajdowalo sie 1.5litra denaturatu zostala dolana benzyna...
klakson
dodał: Mefistos, 7 lat temu
Nie działa mi klakson. nie potrafię go zlokalizować. Zniknął również sygnał dźwiękowy przy zamykaniu i otwieraniu drzwi. Sprawdziłem bezpieczniki-czyste.
Poduszki pod silnik czy przegub przy skrzyni?
dodał: ~arni2012, 8 lat temu
Przy prędkości powyżej 100 km/h gdy skręcam kierownica w prawo na zakrętach zaczyna strasznie trząść silnikiem(przynajmniej tak odczuwam). Na prostej lub przy skręcie w lewo i tej samej prędkości nic się nie dzieje. Pewien mechanik powiedział że to albo poduszka pod silnikiem albo przegub przy skrzyni biegów. Jeśli ktoś już miał taki problem albo wie na 100% co jest przyczyna proszę o odpowiedz.
Samoczynnie włącza się klima i nawiew.
dodał: ~leszek, 8 lat temu
Włącza się oświetlenie i wentylacja, a wyświetlacz od klimy i nawiewu w ogóle nie świeci - jak wyłącze silnik to wszystko gaśnie, po ponownym włączeniu powtarza się to samo. Nie wiem o co tu chodzi. Kiedyś jadąc do Zakopanego jak zwykle włączyła się sama klima i nawiew. Zatrzymałem samochód i wyciągnąłem bezpiecznik od klimy i nawiewu - przestało dmuchać. W powrotnej drodze włożyłem bezpiecznik i o dziwo wskażnik klimy się zaświecił, ale klima się sama nie włączyła. Działało to chyba tydzień, po tym okresie znowu się sama włącza.

Autorentgen Audi 100 C1

Liczba wpisów: 20

Pękania bloku.

dodał: ~dd, 9 lat temu
Wcale nie jest to usterką w każdym audi. Ja miałem takie prawie od nowości. Poszła mi nagrzewnica, przejechałem jeszcze kilka dobrych kilometrów, zagotował się i nic się nie stało z blokiem.

Nastawnik pompy wtryskowej 2.5 tdi.

dodał: ~wojt, 6 lat temu
W staryszych egzemplarzach nastawnik potencjometryczny - bardzo droga zabawa W nowszych indukcyjny - mozliwe czyszczenie

Pompa wspomagania.

dodał: ~Pozdrawiam, Pawel, 7 lat temu
Wiele aut modelu 100, z silnikiem 2,8 V6 w quattro, maja problem ze slabymi pompami silnikowymi. Producent zaleca teoretycznie trzymac sie oryginalnego plynu do wspomagania od AUDI, i szczerze? - warto w niego zainwestowac co nie jest i tak zbyt drogie. Z wlasnego doswiadczenia po uzyciu innego plynu, siadla mi pompa, i jako ze jestem w kanadzie to koszt przekroczyl 600 $. ( 4000 $ wartosc auta ). Dlugotrwale maksymalne skrecanie kierownicy ( az odbije ) nadmiernie przeciaza pompe prowadzac do nieszczelnosci, do naprawy ktorych trzeba troche cierpliwosci i wiedzy.

Listwy boczne na drzwiach, metal w środku gumy rdzewieje.

dodał: ~serek100c4, 9 lat temu
Listwy faktycznie rdzewieją od wewnątrz, ale tylko listwy nic poza tym. Moja ma 18 lat i ani plamki rdzy nawet na drzwiach, w tym aucie zabezpieczenie antykorozyjne jest na medal!

Pompa wspomagania.

dodał: ~doktorkilder, 8 lat temu
Mialem wycieki plynu z roznych miejsc w ukladzie wspomagania. pomoglo jedynie wymiana uszczelek w pompie (co jest sprawa prosta do zrobienia we wlasnym zakresie ) Ale najwazniejsze to niestety nie kupowanie innych plynow wspomagania poze tym zielonym o nr z instrukcji. audi servis je sprzedaje i nie jest drogi. kazdy inny chodzby niewiem jak nam je reklamowal pan z CPN nie bedzie wlasciwy i doprowadzi z czasem do wyciekow. Wierzcie mi tylko ten orginalny z audi a nie jest drogi.

Dane techniczne Audi 100 C1

Moc silników 80–115 KM
Pojemność silników 1,6–1,9 l
Prędkość maksymalna 156–185 km/h
Przyspieszenie 0-100 9,5–13,9 s

Publikacje o Audi 100