Szukaj

Informacje o Audi Q8 (SQ8)

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Audi Q8 to bardziej sportowe wcielenie flagowego SUV-a z Ingolstadt, modelu Q7.
Audi Q8, jak żaden inny SUV produkowany przez koncern z Ingolstadt, emanuje sportową dynamiką i prestiżem. Prawie 3 metry rozstawu osi sprawiają, że samochód ten oferuje przestronne wnętrze, bijące na głowę bezpośrednich konkurentów pod względem najważniejszych wymiarów, w tym długości wnętrza i miejsca nad głową.

Oceny Audi Q8 (SQ8)

Liczba ocen: 26
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Audi Q8
SUV 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Ładne auto i przy walorach stylistycznych bardzo przestronne. Jakość wykonania w tych generacjach niestety gorsza, niż w takim A6 C7 na przykład mimo, że mam wersję z pełnym pakietem skórzanym. No i szkoda tych fejkowyh wydechów. W zasadzie bezawaryjny (u mnie przez ponad 50kkm tylko jeden silniczek pneumatyki). Niska spalanie, jak na benzynowy V6 (u mnie 10,7 przy średnio ekonomicznej jeździe wokół komina), ale przeszkadza nieco ten lag skrzyni biegów. Chyba wada wszystkich większych nowych audi z tiptronikiem.
Dodane 2 miesiące temu
4,9
~grzegorz_g
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Super auto o sportowym wyglądzie i świetnych osiągach a do tego wyjątkowo obszerne i komfortowe w środku. Moim zdaniem najładniejszy suv coupe na rynku pozostający praktycznym rodzinnym autem. Opadajaca linia dachu nie zabiera wiele przestrzeniu bagazowej a na tylnej, regulowanej kanapie moga bardzo komfortowo podrózować 2metrowcy za 2 metrowcami. Silnik o mocy blisko 300 koni (w moim egzemplarzu nawet 314km - sprawdzone na hamowni) ze stałym napędem 4x4 quattro wraz z tylną osią skrętną i pneumatycznym zawieszeniem sprawia, że jazda tym autem sprawia wielką frajdę i nie czuć ani jego masy ani gabarytów. W trybie auto lub komfortowym jest komfortowo nawet na 22 calowych felgach a jak chcemy poszarzowac na zakretach skrzynia, zawieszenie i kierownica w tryb dynamic i można testowac niemiecka technologie ;-) Automatyczna skrzynia biegów ma odczuwalne opoznienie, ale można je zmniejszyć w trybie dynamic lub zmieniajac biegi lopatkami. Mild hybrid powoduje, że auto rusza bardziej niż żwawo bez koniecznosci procedury startowej. Auto jest doskonale wyciszone a z dodatkowymi szybami dzwiekoszczelnymi bocznymi i przednią jest wzorem ciszy i przy predkosciach autostradowych i wyższych na niemieckich autostradach z zewnatrz nie dobiegaja zadne dzwieki. Co ciekawe ten 3 litrowy diesel zadowala sie srednio 10,6 l/100 km (spalanie na dystansie 46 000km) a nie mam lekkiej nogi. Zdecydowanie polecam to auto i kompletnie nie rozumiem negatywnych opinii na jego temat. Od dwóch lat zero usterek, silnik nie bierze oleju w ogóle (żadnych dolewek), adblue usprawnione i również nie domaga sie czestego dolewania. Asystenci kierowcy dzialaja pewnie i nienerwowo. Kontrola pasa, aktywny tempomat, który pozwala jezdzic zarowno na autostradach jak i w korkach w miescie aż do calkowitego zatrzymania i ponownego startu bez pomocy kierowcy, asysta w zakretach, asysta na skrzyzowaniach, wykrywanie ruchu poprzecznego z tyłu, wszystko dziala tip top. Szkoda tylko, że chcąc mieć tych wszystkich asystentów nie można wybrać kierownicy ze spłaszczonym wieńcem, która wg mnie wygląda mega kozacko. W zamian wjeżdża pełne ale za to podgrzewane, mięsiste koło kierownicy. Co kto lubi. Z uwagi na 2m szerokości bez lusterek nie jest to auto, którym da sie zaparkować wszedzie. Odradzam ciasne garaże podziemne i parkowanie pod supermarketami, bo inni kierowcy obiją Wam drzwi.
Dodane 10 miesięcy temu
4,8
~SS
Audi Q8
e-tron 114kWh 408KM 300kW
Samochód w swojej klasie bezkonkurencyjny. Ładowonie 22kw (opcja obowiązkową) skraca ładowanie auta o 1/2 . Zasięg realny bez oszczędzania energii lato 350- 400 zima 250-300 km przy naładowanej baterii do 80% w zależności jak bardzo się spieszy do celu. Zawieszenie pneumatyczne rewelacyjne w ustawieniu komfort to latający dywan. Oprogramowanie lepsze jest w Tesli , jednak to tyle tego co lepsze. Polecam nadwozie typu sportbac. Dziennie przejeżdżam od 80 do 250 km ładowanie dom , praca z ładowarką 22 kw uzupełnienie energii po przejechaniu 250 km niewiele ponad 2 h. Bez takiej opcji ładowania auta nikomu nie polecam .
Dodane ponad rok temu
Średnie spalanie dla Audi Q8
11,2 – 22,8
l/100 km
9,0 – 15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Audi Q8
SUV 3.0 50 TDI 286KM 210kW
Może to wywoła uśmiechy na twarzach czytających, ale nauczyłem się jeździć ekonomicznie. Trzeba wielu lat aby do tego dojść. Unikam gwałtownych przyspieszeń, podczas przespieszania delikatnie ujmując gazu wymuszam zmiany biegów na niższych obrotach, do skrzeżowań staram dojeżdżać się hamując biegami i tak, aby trafić w miarę możliwości na zmianę z czerwonego na zielone bez zatrzymywania auta do zera. Okazuje się że wszędzie dojeżdżam w tym samym czasie niż gdy kiedyś jeździłem agresywnie...No i jakoś mandatów od kilku lat nie płacę...Średnie spalanie z ostatnich 28000km to 6,5 l/100km. Po ostatnim wyzerowaniu jak na razie 5.7 l. Dodam, po autotuningu silnika spalanie spadło ok. 0.5l /100km
Dodane 3 lata temu
14,2
Audi Q8
SUV 3.0 55 TFSI 340KM 250kW
Ktoś kto pisze że to pali 11 litrów to chyba widział to auto tylko w gazecie. Przy normalnej jeździe w mieście 15-16 l min udało mi się 13,8 l co prawda auto nowe i mam nadzieję że potem będzie lepiej… Fakt jest też taki iż świetnie przyspiesza i pięknie brzmi ale pali w pydę
Dodane ponad rok temu
17,9
Audi Q8
SQ8 4.0 TFSI 507KM 373kW
Minimalne spalanie: w przedziale 60-80km/h na drodze krajowej raczej w korku, dotaczanie do rond, świateł itp. Średnie spalanie: raczej miasto, korki, remonty, dojazd obwodnicą oraz jazda w trasie 90-130kmh Maksymalne spalanie: miasto piz** na łopatkach do końca, strzelanie z wydechu itp. + trasa A lub S, non-stop pedał w podłodze, hamowania z 280km/h licznikowego do ok. 90km/h (tir lub wolna osobówka na lewym pasie) do zagotowania hamulców i dolewki oleju co kilka tys km :-)
Dodane 2 lata temu
Audi Q8

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów