Szukaj

Korozja podłogi.
Fiat Punto II

  • Autor: ~Tomek1434
  • Kategoria: części blacharskie
Korozja pojawiła się przy przebiegu 160tys. Masakra teraz mam dziury w podłodze, że widać ulicę, i progi są tez skorodowane jak się da... ale jest to wersja z 2000r. 1.2 8V sound kolor czerwony... a w przypadku metalicznych kolorów nie widziałem korozji ale to w tym moim modelu to jest porażka karoseria:/ koroduje mi również koło wlewu baku od strony wewnętrznej, że tego nie widać, tyle dobrze... A tak poza tym to jest wszystko ok:)
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 21
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Przebieg tylko ponad 111 tys. , pod chmurką. 5 lat temu zrobiona konserwacja podwozia. Nic nie dało, z powodu przegnitych progów nie przeszedł badań technicznych.
Odpowiedz
Podejrzewam,że korozja w kropkach to niechlujne wykonanie całego podwozia.Podejrzewam że to składją uczniowie na praktykach.Wyjaśniam co znalazłem w swoim punto 1 1995 ~160kkm.Chciałem wymienić wyściółke podłogi bo była poprzecierana przy pedałach.Z zapprzyjaźnionego warsztatu wyszabrowałem z punto po wypadu w bardzo dobrym stanie.jak zdjąłem swoją to zdębiałem wojłok pod spodem był mokry i spleśniały.Wyrzciłem wszystko i zacząłem szukć przyczyny takiego stanu rzeczy i co się okazało?Z przodu kabiny gdize podłoga przechodzi w pionową ścianę przedziału silnika są takie technologiczne otwory w poprzek w zagłebieniach podłogi.Te zagłębienia są zaklejane takiumi bitumicznymi plastrami ale robot (przemysłowy oczywiście)tego nie naklejał są trochę za małe przy niedokładnym centrowaniu podczas naklejania pozostaje z jednej strony szparka np 0,5 mm.To wystarczy by przy jeździe z dużą prędkościa w jechac w kałużę.Woda pod cisnieniem wciska się przez tę szparkę do wewnątrz i wsiąka w wojłok pod wyściółką która jest z PCV i tam zostaje.Tak się dzieje po obu stronach przy przednich nadkolach.W środku natomiast są jeszcze dwa otwory w które są wciskane zaślepki dwupoziomowe.Górna część zaślepki zaślepia podłogę a dolna blachę pod podłogą nad belką poprzeczną i jest na wprost niewidoczna.Jeżeli było coś robione z podwoziem i nie została założona właściwa zaślepka to przy każdym wjechaniu w kałużę woda dostaje się do środka i sobie siedzi w nim.To samo jest w progach.Moim zdaniem jeżeli autko jest suche wśrodku (mam na myśli wykładzinę) i w zimie przy mrozie szyby zamarzają od środka to ja bym podejrzewał że woda jest pod wykładziną.Piszę to na podstawie mojego doświadczenia z mom Punto1.
Odpowiedz
Z powodu nieprzemyślanej decyzj kupilem Punto 1.2 z 2000 roku z przebiegiem 98 0000 . Progi w tym samochodzie praktycznie nie istnieją i skladają się z samej rdzy i dziur do tego dziury w podlodze wzdłuż progów .
Odpowiedz
Fiat Punto II