Szukaj

Informacje o Buick LaCrosse II 3.6 i V6 280KM 206kW od 2009

Lata produkcji: 2009 – teraz
Segment: Klasa średnia
Luksusowy model klasy średniej (segment D premium) produkowany od 2004 roku. Następca Buicków: Regal oraz Century. LaCrosse I bazował na prototypie o tej samej nazwie z 2000 roku. Lacrosse to gra zespołowa pochodzenia indiańskiego i kanadyjski sport narodowy. Jednak Buick oferuje w Kanadzie ten model pod nazwą Allure, bo w slangu quebeckim słowo to oznacza też narcyzm,. W 2010 roku debiutował LaCrosse II, którego pierwowzorem był prototyp Invicta zaprezentowany dwa lata wcześniej. W Korei auto sprzedawane jest jako Daewoo Alpheon. Bliźniaczym modelem LaCrosse jest Opel Insignia.
czytaj więcej
Powagosław
Dowód na to, że Buick po latach stylistycznego zagubienia, zaczyna znajdować swoje miejsce. LaCrosse wygląda dynamicznie i lepiej od większości europejskich konkurentów w swojej klasie. Od Opla Insigni również. ~Powagosław
Luzacjusz
Buick uczy się, jak widać, na błędach, bo pierwszy LaCrosse był po prostu koszmarkiem udającym Jaguara. Teraz to pełnokrwista, zadziorna i narysowana po mistrzowsku limuzyna. Gdyby każdy tak szybko wyciągał wnioski z porażek, nasi piłkarze nie schodziliby z podium mistrzostw świata i Europy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 roku
Pojemność skokowa 3564 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM (206 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 351 Nm przy 5300 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,3 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Buick LaCrosse II
Aktualnie przeglądasz Buick LaCrosse II