Szukaj

Informacje o Chevrolet Lumina I

Lata produkcji: 1989 – 1996
Segment: Niższa klasa średnia

Chevrolet Lumina I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Chevrolet Lumina I
11,8 – 17,4
l/100 km
17,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
APV 3.1 i 160KM 118kW
Chevrolet Lumina I
Najniższe spalanie odnotowane na trasie Wwa-Poznań-Wwa z 50km błądzenia po mieście. Sam byłem w szoku, gdyż często wyprzedzałem, zaś na autostradzie pędziłem 120-130km/h. Maksymalne osiągnięte w Warszawie z częstym dynamicznym ruszaniem (a tym autem można zerwać asfalt, co nie oznacza że do tego ono służy). Jestem raczej zadowolony, choć mogło by być nieco lepiej i do tego będę dążył. Najważniejsze: Jeżdżę na benzynie i nigdy nie miałem w Lumince gazu. Wybieram te lepsze stacje i staram się jeździć ekonomicznie. Autko służy mi do jazdy - do ścigania nie potrzebuję, jestem zbyt dojrzały na te zabawy pomimo 21 lat. :)
11,0
APV 3.1 i 160KM 118kW
Chevrolet Lumina I
Niestety ekonomiczność nie była mocną stroną Amerykanów i to auto jest tego dobrym przykładem. Ale jak na możliwości auta nie jest najgorzej - oczywiście przy założeniu że dbamy o to auto i służy Nam do jazdy, nie zaś do miejskich wyścigów na 1/4 mili (czytaj do następnych świateł).
10,7
APV 3.1 i 160KM 118kW
Chevrolet Lumina I
Najniższe osiągnięte na trasie Wwa-Poznań-Wwa z 50km błądzenia po mieście. Max to wynik z Warszawy z częstym dynamicznym ruszaniem. Rwie asfalt spod kół, jednak to auto nie służy do tego. Jeżdżę na benzynie i nigdy nie woziłem butli z gazem. Tankuję na dobrych stacjach i staram się jeździć ekonomicznie. Mogłoby być lepiej, ale jak na możliwości jest lepiej niż w CC(palił mi w zimie nawet 10l)
Chevrolet Lumina I