Szukaj

Informacje o Chevrolet

Przedsiębiorstwo motoryzacyjne, należące do amerykańskiej grupy General Motors. Historia firmy rozpoczęła się w 1911 roku – została założona przez Louisa Chevroleta i Williama C. Duranta w Detroit. Obecnie samochody wyprodukowane przez koncern możemy kupić w ponad 140 krajach na całym świecie. Najpopularniejsze modele Chevroleta to Aveo, Cruze, sportowe Camaro i elektryczny Volt.

Opinie Kierowców o Chevrolet

Sprawdź co kierowcy
myślą o Chevrolet

Oceny Aut 2 002 oceny

2,6
~Tadek
Chevrolet Trax
SUV 1.6 115KM 85kW
Mułowaty silnik, zwłaszcza w dolnym zakresie obrotów, ale dobrze współpracuje z instalacją LPG. Skrzynia bez szóstego biegu powoduje, że jazda autostradą przy prędkości 140kmh oznacza ok. 4,5tys obrotów i ma się wrażenie, że silnik za chwilę wyleci przez maskę. Do tego jest tak głośno, że nawet w moim starym oplu astrze G było ciszej. Malutki bagażnik, przy załadowaniu dwóch walizek już robi się problem. Szyba wsteczna wielkości okrągłego okienka na okręcie. Notorycznie wyskakująca kontrolka ciśnienia opon. Ilość usterek porażająca (termostat, uszczelka pod głowicą, skraplacz klimatyzacji, wyciek z układu chłodzenia, zamki drzwi).
4,9
~Bardo
Chevrolet Epica
Sedan 2.0 24v 143KM 105kW
Mam ten samochód 11 lat. Z części wymieniłem łącznik wachacza z jednej strony, łożysko w jednym kole, zacisk hamulca w jednym kole. To wszystko. Oczywiście wymiany paska, (jest na łańcuchu, ale pasek tez ma), filtry, płyny itd. itp. Wygodny nie tylko dla kierowcy ale i dla pasażerów z tył, klima super działa, cicho w środku (silnik 6 cylindrów). Jeżeli tak będzie dalej jeździł to go chyba nigdy nie sprzedam. Najlepsza była cena zakupu, kupiłem w Niemczech za (w przeliczeniu na zł) 20000 zł, auto miało 5 lat i 120 tys. km. Ja się nie znam na samochodach, jeżdżę wymieniam wszystko jak w książce pisze i dziwię się czasami że ktoś za jakiś niemecki samochód dał 3 razy wiecej niz za amerykański samochód ( zrobiony w Korei). Mój samochód miał fabrycznie zamontowaną instalację gazowa, więc jest też oszczędny. Kto kiedyś nie kupił niech żałuje, za te 20 tys. mogłem kupić wtedy "dobitego" Golfa....
3,4
~Nocturne
Chevrolet Corvette C4
Cabrio 5.7 i V8 304KM 224kW
Wiele tu niepoważnych opinii, ale też trudno oceniać to auto w tych samych kategoriach co, powiedzmy, Fiata Tipo. Ja spróbuję być w miarę obiektywny. Najważniejsze, co trzeba wiedzieć o Corvette, to że jest to czysto sportowy samochód, który miał w latach 1980-90 urywać tyłki wrażeniami z jazdy. Projektując model C4, na pierwszym miejscu stawiano na osiągi, reszta szła na drugi plan. Samochody po modernizacji z 1991r. są znacznie nowocześniejsze. Rok temu kupiłem egzemplarz 1993r. i przejechałem ok 3 tys. km. Pierwsze wrażenie było rozczarowujące. Nie mam dużego doświadczenia z innymi autami amerykańskimi z tego okresu i pierwsze, co zauważyłem, to niska ogólna jakość wnętrza. Kokpit jest przymocowany jako tako, wszystko jest luźne i telepie. Auto obsługuje się dość ciężko. Układ kierowniczy, sprzęgło, drzwi – do wszystkiego trzeba przyłożyć trochę siły. Ale szybko zacząłem się przyzwyczajać i dostrzegać plusy. Silnik jest doskonały i brzmi pięknie, samochód resoruje nadspodziewanie komfortowo i zakręty bierze pewnie. W środku jest sporo nowoczesnych uprzyjemniaczy – dobra klima, wszystko w prądzie, jest ABS, ASR, tempomat. Da się podróżować na długich trasach. Ogólnie więc jest to wdzięczne auto, ma dużo charakteru, a gdzie się nie pojawi, wzbudza zainteresowanie. Przed zakupem polecam jednak przejechać jak najwięcej kilometrów. To nie jest samochód dla każdego. Jest skrajnie niepraktyczny, zwłaszcza jako cabrio i trudny w utrzymaniu. Trzeba więc podjąć świadomą decyzję. Tu wszystko zależy od oczekiwań. Ja swoją Corvette lubię i zimą tęsknię za przejażdżkami. Drugi raz jednak zastanowiłbym się nad kupnem bardziej rozsądnego klasyka. Problem polega na tym, że większość konkurencji jest o wiele droższa.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chevrolet przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena