AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Marki i modele
Wyszukiwarka aut
Elektryczne
Rankingi
Testy i opinie
Oceń swoje auto
Oceń instalację LPG
Zużycie paliwa
Usterki
Oceń swój motocykl
Euroncap
Auta nowe
Auta używane
Ceny aut używanych
Dokumenty dla kierowcy
Dane techniczne
Dane techniczne
Rankingi
Motogazeta
Publikacje
Filmy
Newsy
Galerie
Nasze pomiary
Wydarzenia
Filmy
Porady
Motosłownik
Piłeś nie jedź
Dziennik kosztów
Firmy
Za granicą
Prawo jazdy
Kalkulatory
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw w Polsce
Ceny paliw za granicą
Mapa stacji paliw
Dodaj stację paliw
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Oszacuj koszt naprawy auta
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Chevrolet
Tahoe
GMT410
GMT410
Informacje
o Chevrolet Tahoe GMT410
Lata produkcji:
1995 – 1999
(1995, 1996, 1997, 1998, 1999)
Segment:
Crossovery/SUVy/Terenowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Chevrolet Tahoe GMT410
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
5.7 i V8 200KM 147kW (1995-1999)
5.7 i V8 258KM 190kW (1996-1999)
5.7 i V8 4WD 258KM 190kW (1996-1999)
on
Diesla
6.5 i V8 TD 4WD 180KM 132kW (1995-1999)
Ogłoszenia
używanych
Chevrolet Tahoe
Liczba ogłoszeń:
4
Chevrolet Tahoe GMT900 2016
Cena:
124 000
PLN
Chevrolet Tahoe 2016, 5.3L, 4x4, po gradobiciu
2016
60 100 km
355 KM
benzynowy
Chevrolet Tahoe GMT900 2016
Cena:
91 000
PLN
CHEVROLET TAHOE, 2016, 5.3L, C1500, porysowany
2016
176 000 km
355 KM
benzynowy
Chevrolet Tahoe GMT900 2018
Cena:
158 000
PLN
CHEVROLET TAHOE, 2018, 5.3L, 4x4, od ubezpieczalni
2018
75 500 km
355 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Chevrolet Tahoe GMT410
180–258
KM
Moc silników
5,7–6,5
l
Pojemność silników
160
km/h
Prędkość maksymalna
8,8
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Oceny
Chevrolet Tahoe GMT410
Liczba ocen:
8
Ogólna ocena
3,9
/5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
Głosów za: 50% / przeciw: 50%
Zalety
+ Karoseria
+ Całokształt
+ Silnik
Wady
- Wyciszenie
- Stosunek jakość/cena
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,4
~Chevrolet
Terenowy 5.7 i V8 258KM 190kW
Chevrolet Tahoe GMT410
W pełni zasługuje na 5 gwiazdek, nie odejmuję żadnej, bo przecież nie można odjąć za wiek, ani za to że jest duży, ciężki i dużo pali. Bo to tak, jakby ktoś kupił Rolls Royca i narzekał że drogo kosztuje. Tahoe to auto, które trudno porównać do jakiegokolwiek europejskiego czy japońskiego samochodu. Jest to typowa amerykańska landara, długa, szeroka, wygodna. I amerykańska konstrukcja oparta na półciężarówce, z pełną ramą i mocnym zawieszeniem. Nie jest to typowa terenówka, jak niektórzy piszą, bo wg mnie dyskwalifikują go kąty, ale jest mocny suv z reduktorem ( w mojej wersji niestety elektrycznie sterowanym). Pod względem dzielności bije na głowę wszystkie współczesne suvy, które nadają się co najwyżej na łąkę. Ma spory prześwit, lecz ze względu na długość słabe kąty natarcia, zejścia i rampowy. Napędy to 2WD -chodzi tylko tył i lewa półośka na przodzie (ale nie ciągnie), AUTO - dopina się prawa półośka, ale przód nadal nie działa dopóki ABS nie wykryje różnicy w obrotach przednich i tylnych kół, 4HI i 4LO - wszystko zapięte na sztywno, można jeździć tylko w terenie, na asfalcie ewentualnie tylko po prostej, ale lepiej nie. Samochód o prostej konstrukcji i raczej bezawaryjny, ale trzeba wziąć poprawkę na wiek, niektóre części mają prawo być zużyte. Wbrew powszechnej opinii nie ma problemu z częściami. Dużo części jest dostępnych niemal od ręki, a jak nie ma, to w ciągu 7 - 10 dni przychodzą ze Stanów. Ceny może są wyższe, ale nie powalają. Na pewno w obsłudze jest tańszy samochód niż współczesne auta ze skomplikowanym zawieszeniem i mnóstwem elektroniki. Zawieszenie i układ kierowniczy są mocne i łatwe w naprawie, ale trzeba się przyzwyczaić. Zawieszenie jest miękkie, ale wynosi na zakrętach, układ kierowniczy z bardzo dobrym wspomaganiem, ale sprawia wrażenie, że kierownica nie jest połączona z kołami. W środku bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu, miękkie fotele, podłokietniki, pełna elektryka wszystkiego. Tylne siedzenia składają się na płasko, bez problemu można spać w środku. Widoczność dobra, choć nie można za blisko podjeżdżać do świateł. Ogrzewanie sprawne, ale przydałoby się lepsze, ponadto długo się rozgrzewa. Ten rocznik ma jeszcze prostą instalację elektryczną, następny już nie tak - osiem cewek zapłonowych. Swoją masą, miękkim zawieszeniem samochód w ogóle nie prowokuje do szybkiej jazdy, największą przyjemność odczuwa się między 80 a 100/h. Nie wiem ile spala benzyny, bo z wiadomych względów nie wyjeździłem nigdy pełnego zbiornika. Gazu, przy mojej raczej spokojnej jeździe i głównie poza miastem pali ok. 20 litrów, co odpowiada mniej więcej kosztom paliwa 2-litrowej benzyny. Ma też swoje wady: - mógłby żywiej reagować na pedał gazu - mieć lesze ogrzewanie - hamulce - nie są złe, ale mogłyby być lepsze I to chyba wszystko, więcej wad nie kojarzę.
4,2
~Piotr
Terenowy 5.7 i V8 4WD 258KM 190kW
Chevrolet Tahoe GMT410
Jeździłem różnymi terenówkami i tymi "made in Japan" i tymi "very british" i są kategorie w których są dużo lepsze od Hoe /np.teren,ekonomiczność,nowoczesność/ ale w przyjemnosci jazdy są o parseki lat świetlnych za Chevym.Tahoe jest jak Ameryka wielki,prosty i nie musi niczego udawać /ja sam nie byłem w stanach "ale znam kogoś kto był"/.No i ten gang motoru powinni to nagrywać na CD i sprzedawać,myślę że wielu właścicieli innych aut puszczałoby to w czasie jazdy
1,2
~laga
Terenowy 5.7 i V8 200KM 147kW
Chevrolet Tahoe GMT410
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Chevrolet Tahoe GMT410
Liczba raportów:
6
Średnie spalanie dla
Chevrolet Tahoe GMT410
pb
18,8 – 20,0
l/100 km
on
12,7
l/100 km
lpg
14,7 – 20,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
20,7
Terenowy 5.7 i V8 4WD 258KM 190kW
Chevrolet Tahoe GMT410
Trasa 110-120 km/h spalanie 16,5 lpg. Miasto max 25 lpg. Bardzo oszczedny silnik jak na taka pojemnosc, oczywiscie mowimy tu o Vortecu. Wczesniej mialem silverado 1994 z 5,7 big block (nie vortec) to trasa minimum 22lpg przy predkosci 90km/h a miasto 38 litrow :O
Pb
20,0
Terenowy 5.7 i V8 258KM 190kW
Chevrolet Tahoe GMT410
On
12,7
Terenowy 6.5 i V8 TD 4WD 180KM 132kW
Chevrolet Tahoe GMT410
Zobacz wszystkie raporty spalania
Chevrolet Tahoe GMT410
3,9 (8 ocen)
Wybierz silnik
5.7 i V8 200 KM
5.7 i V8 258 KM
5.7 i V8 4WD 258 KM
6.5 i V8 TD 4WD 180 KM
Wybierz inną generację
Chevrolet Tahoe w pigułce
Chevrolet Tahoe
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Chevrolet Tahoe
Dane techniczne
Chevrolet Tahoe GMT410
Raporty zużycia paliwa
Chevrolet Tahoe GMT410
Opinie
Chevrolet Tahoe GMT410
Usterki
Chevrolet Tahoe GMT410
Publikacje
Chevrolet Tahoe
Newsy
Chevrolet Tahoe
Galerie
Chevrolet Tahoe
Nasze pomiary
Chevrolet Tahoe
Filmy
Chevrolet Tahoe
Ogłoszenia
Chevrolet Tahoe
Ceny aut używanych
Chevrolet Tahoe
Dziennik kosztów
Chevrolet Tahoe GMT410
Opinie o instalacjach LPG
Chevrolet Tahoe GMT410
Testy zderzeniowe
Chevrolet
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Chevrolet Tahoe GMT410
Dane techniczne
6 raportów
zużycia paliwa
8 opinii
użytkowników
4 ogłoszenia
używanych
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Wirtualny alkomat
Oszacuj koszt naprawy auta
NOWE
Sprawdź VIN
Porady
Kalkulator LPG
Benzyna czy diesel?
Kredyt czy leasing?
Pierwsza pomoc