Szukaj

Informacje o Chrysler Neon I 1.8 115KM 85kW 1994-1999

Lata produkcji: 1994 – 1999
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1994 do 1999 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW)
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,8
~a23
Sedan 1.8 115KM 85kW
Chrysler Neon I
4,3
[email protected]
Sedan 1.8 115KM 85kW
Chrysler Neon I

Usterki Chrysler Neon I

Liczba wpisów: 7
Układ chłodzenia.
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • układ chłodzenia
Wyjechałam z komisu i po 15 km zaczął szarpać - jakby nie było paliwa. Otworzyłam maskę - gotuje się, wskaźnik nic nie pokazał. Wody nie ubywa, nigdzie nie wycieka, gotuje się bardzo szybko i wcale nie potrzeba korków, wskaźniki nic nie oznajmiają - temperatura w normie. Po 2. zagotowaniu (musiałam jakoś dojechać do domu, zatrzymywałam się co 5-10 km aby silnik ostygł) chłodnica była z jednej strony gorąca, z drugiej zimna, wentylator chodzi i nie zauważyłam żadnych spadków mocy, wycieków oleju, ogrzewanie działa bez zarzutu. Zatankowałam prawie do pełna, a mimo to pokazywała się co jakiś czas rezerwa. Kiedy wróciłam do domu nie działały już zegary (wszystkie na 0). Proszę o pomoc.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
po zagrzaniu silnika obroty falują
  • Chrysler Neon I 2.0 16V 133KM 98kW 1994-1999
  • silnik
po nagrzaniu silnika obroty falują świece okopcone zbyt bogata mieszanka silnik krokowy zaczyna ostro ciągnąć powietrze a na końcu go tak zalewa że wypadają zapłony i gaśnie i wyskakuje check engine usterka powstała samoistnie w czasie jazdy nagle nie było wcześniej nic przerabiane ani grzebane wymiana kabli wn,cewka,czujnik podciśnienia w kolektorze czujnik temp w kolektorze,świece,sonda lambda czujnik temp płynu.
Oczekuje na rozwiązanie
Problem z obrotami.
  • Chrysler Neon I 2.0 i 16V 150KM 110kW 1994-1999
  • silnik
Samochód dławi się, gdy jest zimny ledwo wchodzi na obroty i ogólnie od pewnego czasu z niewiadomych przyczyn zaczął ciągnąć do 4000-4500 obrotów. Po dłuższej jeździe auto jakby się gotowało, ze zbiorniczka wyrównawczego wydostaje się "bulgot". Wymieniłem większość czujników, komputer, przewody, cewkę, wtryski, pompkę paliwa, filtr paliwa, powietrza i nic.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz