Szukaj

Informacje o Chrysler

Amerykański koncern, znany z produkcji samochodów luksusowych. Od początku swojego istnienia, czyli od 1925 roku, stanowił silną konkurencję dla innych marek premium z USA: Cadillaca czy Packarda. W styczniu 2014 roku firma została wcielona do Fiata, a w wyniku fuzji utworzono nową spółkę: Fiat Chrysler Automobiles.

Opinie Kierowców o Chrysler

Sprawdź co kierowcy
myślą o Chrysler

Oceny Aut 1 577 ocen

4,5
~ScaRRyMaN
Coupe 3.2 i V6 18V 218KM 160kW
Chrysler Crossfire
Super wygląd, świetnie się prowadzi, tani w eksploatacji, fenomenalny układ wydechowy. Rok bezawaryjnej jazdy, bardzo tanie części akcesoryjne typu sportowe amortyzatory czy sprężyny obniżające, opony w dość tanim rozmiarze. Dobre wyciszenie wnętrza mimo bezramkowych drzwi, fenomenalny zestaw audio, która gra jeszcze lepiej przy zmianie fabrycznego radia. Prostota wykonania i wszelakich napraw ułatwiają eksploatacje tego pseudo AMCARa. Pseudo, bo projekt anglika, części i produkcja niemiecka a tylko znaczek z USA się ostał
5,0
~Pjoter
Van 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Chrysler Pacifica I
Witam. Pacifice posiadam od około 8 miesięcy i naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Autko (w sumie jak dla mnie to czołg :p) jest zrywne jak na 2t masy własnej, bardzo pojemny bagażnik (oczywiście przy złożonym 3 rzędem foteli), 6 osobowy, wnętrze wykonane na wysokim poziomie pełno capholderów i innych cudów nie widów, dvd, kamera cofania, czujniki parkowania, grzane fotele itd itp. Poprostu klasa jak na ten rocznik. Blachy zdrowe tylko spód klapy bagażnika delikatnie skorodowany. Skrzynia elegancko zmienia biegi tylko wsiadać i czerpać przyjemność z jazdy :)
2,7
~Eryk
MPV 2.2 CRD 121KM 89kW
Chrysler PT Cruiser
Ten samochód to porażka . Zabezpieczenie antykorozyjne fatalne coś jakby klątwa z mercedesa okularnika . Olbrzymi promień skrętu strasznie utrudnia manewrowanie nim . Lusterka boczne nie pokazują pojazdu zbliżającego się z tyłu więc trzeba bardzo uważać podczas manewrów na jezdni aby nikomu nie zajechać drogi . Skrzynia biegów rodem z Tarpana !! bardzo długi skok drążka strasznie mała elastyczność no i brak 6 biegu !! Siedzenia w ogóle nie trzymają kierowcy na boki i latasz przy zakrętach jak żyd po pustym sklepie . niektóre części jak np gumowy przewód intercoolera dostępna jedynie w serwisie w cenie za kawałek gumy 600 zł. Całości dopełnia akumulator ukryty pod siedzeniem pasażera gdzie zamiennik kosztuje 950 zł i nic innego tam nie wsadzisz . Kupiłem go bo podobał się mojej przyjaciółce . Teraz wiem że to był straszny błąd . Sprzedałem cudem w momencie kiedy ruda szmata zaczynała wyłazić wszystkimi możliwymi miejscami ,akumulator jeszcze ostatnim tchnieniem kręcił a gumowy przewód przykręciłem śrubką na sztukę bo nowego nigdzie nie dostałem .Rozszczelniona klima . Koło pasowe na alternatorze zaczęło padać ...itd Niech spoczywa w pokoju na składowisku złomu gdzie pewnie niebawem trafi wpierw wykańczając nerwowo szczęśliwych nabywców ....

Zużycie paliwa 1 691 raportów

10,3
Minivan 2.8 CRD 150KM 110kW
Chrysler Voyager IV
trasa Krk -Wawa, 4 osoby na pokladzie, zapiety tempomat na 120, spalanie ponizej 9 litrow. Trasa Krk-Kolobrzeg 6 osob, bagazu po dach, jazda z predkoscia 140 - 160, spalanie ponize 11 litrow. W miescie spala ok 12 litrow. Silnik nadpodziewanie mocny, spokojnie radzi sobie z autem. Wyprzedzanie nie sprawia problemow i nie trzeba sie zastanawiac. Super woz ktory ma kilka sprzecznosci: jest duzy a tani :) koszt paliwa to najwiekszy wydatek. Czesci do silnika typu uszczelki, rozrzad, hydraulika, termostat tstoja na bardzo przystepnym poziomie. Czesci zawieszenia tez sa przyzowite acz trzeba dobrze poszukac aby znalesc dobre tanio. Jest cichy do predkosci 140 km/h gdy podrozujemy po suchym asfalcie gdy popada wyraznie slychac bryzgi wody walace w nadkola. Ma wydajna klimatyzacje/ogrzewanie ale brak w nim nawiewow na tyl przez co pasarzerowie zajmujacy 3 rzad siedzen czesto zglaszaja uwagi do ustawien panelu. W grandzie takich problemow nie ma. Skrzynia automatyczna dziala super plynnie i doskonale wybiera biegi. Jedynie raz na tysiac zmian zdaza jej sie szarpnac. Ale brakuje jej 5 biegu z ktorym sinik na pewno by sobie poradzil. Obnizyl by spalanie i glosnosc silnika a zwikszylby predkosc przelotowa bo zal go cisnac 170. Ma super kokpit ze swietnie wygladajacymi zegarami ktore maja odrobine slabe podswitlenie. Brakuje w nim schowkow zwlaszcza jakiegos miedzy fotelami ( cos na wzor 5 generacji ) ale gdy jedziemy w 6-7 osob doceniamy w nim mozliwosc ladunkowe. Dlatego ze jest to krutsza wersja od Granda i nie ma niesamowitego bagaznika to miedzy fotelami zmiescimy 6 pelnowymiarowych toreb podroznych i wiele innych drobiazgow. Mozliwosci os ograniczone jedynie wyobraznia pakowacza. Nawet przestrzen miedzy drzwiami a fotelemi mozna wykozystac. Dodam ze takim zaladunkiem nie odbierze sie pasarzerom miejsca na nogi. I to jest taki minus i plus :). Komfort podrozy jest spory naprawde stoi na wysokim poziomie. jadac z predkoscia 120 w aucie jest cichutko tak ze gwar rozmow moze byc nuzacy dla kierowcy. O dziwo najslabiej wygladajaca kanapa 3 rzedzu oferuje najlepsze miejsce dla relaksu. Moja wersja super gra dzieki orginalnemu audio i ma elektryczne boczne drzwi. Super gadzet majacy malutki minu heeheh szkoda ze nie da sie ich uruchomic z zewnatrz jakims guzikiem w klamce. Gdy akurat nie mamy kluczyka w rece pozostaje nam reczne otwarcie drzwi ktore dzieki mechanizmowi elektrycznemu nie ida lekko. Reszta to same plusy: swiatla z dobrymi zarowkami swieca bajecznie, rezoreowanie nawet z zaladowanym wozem na maxa jest idealne. Auto prowadzi sie tak samo jak by bylo puste. Spalanie dzieki mocnemu silnikowi nie zmienia sie w zaleznosci od masy pojazdu. Chcialem wersje 3.3 benzynowa lecz po roku poszukiwan odpowiedniego egzemplarza zakupilem diesla i nie zaluje. 2.8 CRD lepiej ciagnie ta bude, nie czuje gorek, Nie tracimy miejsca na butle LPG. Kolo zapasowe mamy tam gdzie mamy miec. Ja tylko moge polecac.