Szukaj

Informacje o Chrysler

Amerykański koncern, znany z produkcji samochodów luksusowych. Od początku swojego istnienia, czyli od 1925 roku, stanowił silną konkurencję dla innych marek premium z USA: Cadillaca czy Packarda. W styczniu 2014 roku firma została wcielona do Fiata, a w wyniku fuzji utworzono nową spółkę: Fiat Chrysler Automobiles.

Opinie Kierowców o Chrysler

Sprawdź co kierowcy
myślą o Chrysler

Oceny Aut 1 590 ocen

4,6
~Kuba
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Chrysler 300C I
Auto w moich rękach od 7 lat, piękny złoty kolor. Zdecydowanie ma charakter i duszę. Kupiłem mając 25 lat, każdy się za głowę łapał mówiąc, coś Ty kupił lub sprzedaj to szybko, i muszę napisać tak... służyło mi do zabawy w wieku 25 lat... zawiozło na pierwszą randkę z obecną żoną, zawiozło mnie do ślubu, przywiozłem nim dziecko po porodzie ze szpitala, pilnował budowy domu ,woził płytki i worki, a ludzie jak reagowali na jego widok kiedyś, tak reagują dzisiaj oglądając się i zadawajac pytania na parkingach i stacjach benzynowych, dźwięk silnika sprawiał mi przyjemność 7 lat temu tak bawi i dziś. Nadal sprawia taką samą przyjemność i nie sposób nie obejrzeć się za nim odchodząc od niego... Zawsze traktowany jak środek lokomocji, twardy mocny i szybki bez oszczędzania i omijania dziur, bez rozgrzewania silnika czy innych zboczeń, ma jechać...cholernie twarde auto do użytku, zabawy i katowania czy spokojnego wożenia dziecka, myte raz na dwa miesiące i trzymane pod chmurką, potrafiłem spalić nowy komplet opon 700zl sztuka w mniej niż 5 minut razem z kompletem tarcze klocki, po wymianie po za utrzymującym się zapachem gumy auto jeździło jak gdyby nigdy nic, trasa zero jedynkowa gaz chamulc na dystansie setek kilometrów...nic, w dieslach poprzednich marek kończyło się wymianami całych jednostek napędowych
3,4
~Leonard
Sedan 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Chrysler 300C I
Auto sprawowało się tak w miare. Jednak po roku posiadania już chciałem zmienic... Sama sprzedaż zajęła mi 2 lata!!! Znikome zainteresowanie tym modelem... Ogólnie auto trochę z bez polotu, bardzo monotonne. Jakość przeciętna, awaryjnie także. Jego ciężar niestety czuć przy prowadzeniu a zwłaszcza przy hamowaniu!!! I to bez znaczenia czy 3.0 diesel czy 5.7 HEMI którym też miałem okazję się przejechać... Ogólnie bardzo cieszę się że sprzedałem, na szczęście z czystym sumieniem bo wszelkie naprawy były robione na bieżąco...
3,5
~Pechowiec
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Ciężko ocenić za całokształt te auto, bo emocje są skrajne. Jest to samochód idealny jeśli chodzi o właściwości jezdne, komfort jazdy i wyposażenie. Natomiast częstotliwość usterek w egzemplarzach 10-cio i więcej letnich to chyba loteria. Ja przegrałem. Na 5 lat posiadania łącznie jeździłem może 3 - reszta postój w warsztacie. Zaczęło się od budy, która niestety gniła w tempie zawrotnym i trzeba było zacząć od progów, poprzez drzwi boczne lewe, klapę tylną aż do dwóch ćwiartek tylnych! Potem doszła awaria układu klimy. Potem zaczęło się sypać dosłownie wszystko - drobiazgi ale jakże uciążliwe. Nie będę wszystkiego opisywał, zaznaczę, tylko że chcąc się cieszyć wygodą wsadziłem w ten egzemplarz ponad cenę zakupu. Najbardziej niebezpiecznym okazała się spalona wiązka, która unieruchomiła silnik. Po prostu się sfajczyła... Jak pisałem na początku, to jest loteria. Znajomy ma i praktycznie sama eksploatacja. Tak więc nie zniechęcam, tylko mówię jak ja trafiłem. Pech po prostu, a auto jest megawygodne i pojemne. Nie ma z czym porównać. Przed zakupem na pewno należy sprawdzić: układ kierowniczy (czy aby delikatnie nie wyje - wtedy pompa lub regeneracja całości) stan klimatyzacji (zwłaszcza bardzo delikatnych wycieków w okolicy tylnego prawego koła) praca silnika na wolnych obrotach (czy nie ma delikatnych drgań, szarpnięć itp) skrzynia biegów (klasycznie w automatach - szarpnięcia - ja dwa razy sterownik wymieniałem) jeśli mamy wątpliwości co do blachy, to zajrzeć wszędzie gdzie się da (nawet poprosić sprzedającego o możliwość odkręcenia boczków z drzwi - często gniją od środka i nie widać) elektryka drzwi (sprawdzić czy się domykają i otwierają za każdym razem tak min z 5 razy z rzędu - naprawa tego nie jest droga ale upierdliwa) cewka nagrzewnicy (temat klasyka w tych autach) Z uwagi na swoją masę i stan naszych dróg zalecane jest średnio co ok 10k km ustawienie zbieżności kół. Kontrolka Check Engine - przy instalacjach LPG pali sie praktycznie non-stop. Natomiast warto raz na jakiś czas (raz na tydzień lub dwa) sprawdzić kluczykiem ("kluczykowaniem") listę błędów czy aby nie przybyło.