Szukaj

Informacje o Chrysler

Amerykański koncern, znany z produkcji samochodów luksusowych. Od początku swojego istnienia, czyli od 1925 roku, stanowił silną konkurencję dla innych marek premium z USA: Cadillaca czy Packarda. W styczniu 2014 roku firma została wcielona do Fiata, a w wyniku fuzji utworzono nową spółkę: Fiat Chrysler Automobiles.

Opinie Kierowców o Chrysler

Sprawdź co kierowcy
myślą o Chrysler

Oceny Aut 1 601 ocen

2,9
~Tomasz
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Chrysler PT Cruiser
Samochód dużo lepszy niż twierdzą hejterzy, którzy go nienawidzą. Realistycznie jest trudnym do oceny samochodem - bo niektóre jego cechy są świetne (oryginalność, wygoda wnętrza, rozplanowanie wnętrza, całkiem fajny klimat w skórzanym wnętrzu limited edition), a z drugiej strony w innych sferach jest fatalnie - nie chodzi tylko o bardzo średnią trwałość silnika 2.0 (usterki nie są takie częste, natomiast nie wytrzymuje dużych przebiegów bez remontu a nawet dwóch). Przede wszystkim w aucie drażniła mnie sprzeczność charakteru. Co z tego że fotel jest bardzo wygodny i miejsca nie brakuje, układ kierowniczy zachęca do spokojnej jazdy na wprost, skrzynia jest leniwa i bardzo płynnie zmienia biegi, skoro zawieszenie BARDZO dobija na nierównościach (i to zawieszenie dobrze utrzymane). Przynajmniej tak jest w wersji z silnikiem 2.0, bo ta występowała tylko na Europę. Podstawą wygodnego kanapowozu jest miękkie zawieszenie. Nie rozumiem dlaczego Chrysler połączył leniwy układ kierowniczy i leniwo pracującą skrzynie z zawieszeniem, które twardością pasuje do aut sportowych (wejdźcie tym na dziurawą drogę). Według mnie psuje to duża część przyjemności z jazdy, bo ani nie idzie przepłynąć nad dziurami (modlisz się żeby zdążyć ominąć wyrwy w drodze), ani nie idzie jechać szybko (skrzynia jest tak leniwa że nie idzie za wiele wycisnąć z wolnossącego 2.0, a układ kierowniczy jest tak szybki ster na Titanicu). Według jest to przede wszystkim samochód dla kogoś, kto rzadko jeździ po kiepskich drogach. Najlepszy do jazdy po przedmieściach i drogach wojewódzkich z dobrym asfaltem. Na gęste miasto się tak nie nadaje przez słabe zdolności manewrowania i kiepską widoczność (mogę powiedzieć, że po nauczeniu się jak dobrze parkować PT, w każdym innym aucie jestem mistrzem parkowania). Na autostradzie jest głośno i zdycha kompletnie przez kiepską aerodynamikę, z tym automatem ma już ponad 2,500 obrotów przy ok. 110 km/h, a z LPG na większe obroty już lepiej nie wchodzić na dłuższy czas, bo ten silnik ma wrażliwe zawory, i gaz je łatwo wypala. Też przy jakiejkolwiek próbie wyprzedzania na autostradzie automat niestety redukuje do 3ki, bo ma tylko 4 biegi, a to oznacza niezłe wycie. Najlepiej się nim jedzie tak 85 km/h. Do tej prędkości jest zaskakująco cichy, mam wrażenie że podwozie jest akurat dobrze wyciszone. Niestety od 90 km/h odzywa się aerodynamika cegły. Jak ktoś lubi auta amerykańskie i oryginalne, i jest raczej spokojnym kierowcą, to polecam. Dla wielbiciela niezawodności i świetnych wrażeń z jazdy - zdecydowanie nie. Moje największe pozytywne zaskoczenie to co ciekawe świetne brzmienie silnika 2.0 DOHC przy sportowym wydechu. Co do wyglądu - paskudnie wygląda taki srebrny PT, z plastikowymi, nielakierowanymi zderzakami i tanim wnętrzem. Natomiast np. taka wersja GT, z lepszymi felgami i spojlerem z tyłu, gdy jest połączona z kolorem niebieskim lub granatowym i lakierowanymi zderzakami, ze skórą w środku - wygląda naprawdę dobrze, przy tym będąc dużo ciekawszą od passatów i golfów. Więc czy PT jest brzydki, czy nie - to zależy od wersji. Zamawiający PT mogli skonfigurować sobie ładne auto lub brzydala. I tym chyba najlepiej zakończyć dyskusje o wyglądzie.
4,9
~MartinDeSilver
Sedan 3.6 V6 292KM 215kW
Chrysler 300C II
Bardzo wygodny. Cieszy oko. Silnik i skrzynia współgrają ze sobą idealnie. Po kilku innych autach przez ostatnie 15 lat najlepszy samochód dotychczas. Do wyboru miałem nowszeg B8, BMW 5 z tego samego rocznika lub 300. Nie żałuję. Jeździłem każdym i Chrysler przypadł mi do gustu. 300-setki mogą być tylko z za oceanu. Plus jest taki ze zawsze można dokładnie sprawdzić ich historię. O pomstę do nieba woła oryginalne dopasowanie elementów nadwozia. Bagażnik jak na tak duży samochód nie powala na kolana. Po przesiadce z kombi trzeba niestety skorygować wakacyjno/bagażowe przyzyczajenia.
4,2
~Tomek
Van 3.6 V6 291KM 214kW
Chrysler Pacifica II
Ogólnie auto na plus kupiłem bo mam dużą rodzine na wyjazdy super można jechać nawet w 8 osób i w tej roli sie sprawdza w 100 procentach. Spalanie średni 10 litrów po trasie i 14 w mieście coś za coś ale przesady nie ma , po trasie można zejść do 8.5 to wynik jest moim zdaniem super. Ale jeżeli chodzi o jazde w mieście to niestety dużo minusów, do parkowania dramat trzeba mieć 1,5 miejsca dla normalnego auta, szybkie manewrowanie nawracanie zapomnij tu wszystko sie dzieje dostojnie i kręcenia gałeczką troche trwa. te wszystkie wersje typu Limited z odkurzaczami zagłówkami monitorami to chyba można sobie darować ja mam wszystko ale z niczego sie nie korzysta. Asystent pasa ruchu działa ale raz paski są raz ich nie ma nie liczył bym bardzo na pomoc bardziej to jako zabawka. System parkowania działa ale ja nie korzystam bo zanim sie ustawie jak on by chciał to sam zaparkuje. Radar do utrzymywania dystansu jak najbardziej polecam korzystałem jak ktoś jeździ po autostradzie i lubi taka jazdę w konwoju za kimś to auto będzie sie trzymać poprzedzającego auta. Reszta bajerów bez znaczenia pisze o tym bo sam szukałem ze wszystkim a potem okazało sie ze te dodatki są tylko ważne przy zakupie i robią kwote a potem sie z tego nie korzysta. Mam nadzieje że pomogłem i zwróciłem uwage na niektóre rzeczy bo jak sam szukałem to za wiele info nie znalazłem. Nie odradzam ale nie jest to auto przy naszych drogach dla początkującego kierowcy jeżdżącego wcześniej mała osobówką