Szukaj

Cupra Terramar SUV – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Cupra Terramar SUV

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4519 mm
Szerokość 1869 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2087 mm
Wysokość 1586 mm
Rozstaw osi 2681 mm
Rozstaw kół - przód 1590 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 936 mm
Zwis tylny 902 mm
Prześwit 174 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Wyciszenie

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~_JacekK_
Cupra Terramar
SUV 2.0 TSI 265KM 195kW
Przesiadłem się do Terramara z Nissana Pulsara, więc dla mnie jest to przepaść pod każdym względem - gabarytów, osiągów, ilości elektroniki i systemów wspomagania. Systemy wspomagania i układ jezdny to jest to, co przyciąga mnie do tego samochodu, co sprawia że jest on solidny i wzbudzający zaufanie. Wsiadając do niego mam poczucie, że oprócz mnie także i Terramar czuwa nad tym, żebyśmy cali i zdrowi dotarli na miejsce. Lane assist delikatnie poprawiający tor jazdy lub zwracający uwagę na wyjeżdżanie za swój pas już kilka razy spełnił swoje zadanie. Travel assist sprawdza się idealnie w korkach. Monitoring martwego pola pozwala pewniej zmieniać pasy na trasie szybkiego ruchu. A na to wszystko dostajemy auto, które jak stoi wygląda szybciej niż wiele innych podczas jazdy :D Auto, którym z uśmiechem na twarzy można bezpiecznie wrócić z pracy do domu nie zwalniając zbytnio na zakrętach
Dodane 2 miesiące temu
4,2
~m.d.39
Cupra Terramar
SUV 2.0 TSI 265KM 195kW
Przejechany ponad tysiąc kilometrów, więc czas na wnioski. Cupra Terramar z silnikiem 2.0 265 km jest jak taka żona latynoska - potrafi pokazać pazur, świetnie wygląda, świetnie tańczy, świetna w łóżku, też jest praktyczna i ugotuje smaczny obiad, ale też czasami strzeli focha dotyczącego jakiejś pierdoły na zasadzie "bo nie". Główne cechy Terramara są na plus - silnik, prowadzenie, sprawdzone rozwiązania techniczne, naprawdę dobre multimedia, a zastrzeżenia dotyczą drobnostek jak np. system rozpoznający znaki drogowe który się myli, czasami niedziałający czujnik martwego pola albo w drugą stronę - ostrzegający że coś się w nim znajduje nawet na prostej drodze, Matrix Ledy które potrafią oślepiać innych użytkowników zwłaszcza w zakrętach i na wzniesieniach, więc co z tego, że Cupra chwali się ile megapikseli ma w reflektorze jak coś nie gra z kamerą albo algorytmami rozpoznającymi inne pojazdy czy jakieś drobnostki w multimediach. Największe zaskoczenie to bardzo dobry poziom wyciszenia przez co Terramarowi bliżej do SUVów, niż do surowego charakteru poprzednich Cupr. W swojej cenie (ok. 250 tys. zł) może i da się kupić nieco większe np. Volvo XC60 czy Alfa Romeo Stelvio które mają skórę w środku a nie plastiki jak Cupra, ale Cupra nadrabia to wyposażeniem (kamery 360 stopni, matrix LED, nowoczesne multimedia, zawieszenie DCC itd.).
Dodane 9 miesięcy temu
Cupra Terramar SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów