Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
2
3
Liczba miejsc
4
4
Średnica zawracania
10.7 m
11.0 m
−0.3 m
Promień skrętu
5.5 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
3657 mm
4063 mm
−406 mm
Szerokość
1627 mm
1720 mm
−93 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
1893 mm
Wysokość
1485 mm
1446 mm
+39 mm
Rozstaw osi
2300 mm
2511 mm
−211 mm
Rozstaw kół - przód
1409 mm
1483 mm
−74 mm
Rozstaw kół - tył
1402 mm
1475 mm
−73 mm
Zwis przedni
776 mm
904 mm
−128 mm
Zwis tylny
581 mm
648 mm
−67 mm
Prześwit
105 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
950 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
270 l

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2012 do 2016 roku
od 2008 do 2013 roku
Pojemność skokowa
1368 cm³
1368 cm³
Typ silnika
benzynowy
benzynowy
Moc silnika
160 KM (118 kW) przy 5750 obr/min
155 KM (114 kW) przy 5500 obr/min
+5 KM
Maksymalny moment obrotowy
201 Nm przy 3000 obr/min
201 Nm przy 5000 obr/min
=
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
10.0 : 1
10.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
72.2 × 84 mm
72 × 84 mm
Zapłon
statyczny ze sterowaniem elektronicznym cyfrowym zintegrowany z wtryskiem
iskrowy
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
wielopunktowy (MPI)

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
zębatkowy z elektrycznym wspomaganiem kierownicy Dualdrive
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
205/40 R17
195/55 R16
Opony opcjonalne
215/40 R18; 215/45 R17

Felgi

Rozstaw śrub
4x98

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe
Średnica tarcz hamulcowych (przód)
284 mm
305 mm
Średnica tarcz hamulcowych (tył)
240 mm
251 mm

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
niezależne typu McPherson, z wahaczem poprzecznym mocowanym do belki
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
półniezależne, belka skrętna z drążkiem stabilizatora
belka skrętna
Abarth 500 I Hatchback Seria 1