Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
4
5
Liczba miejsc
5
4

Wymiary zewnętrzne

Długość
5181 mm
5267 mm
−86 mm
Szerokość
1894 mm
1949 mm
−55 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2111 mm
Wysokość
1455 mm
1471 mm
−16 mm
Rozstaw osi
3074 mm
3122 mm
−48 mm
Rozstaw kół - przód
1644 mm
Rozstaw kół - tył
1635 mm
Zwis przedni
1003 mm
Zwis tylny
1142 mm

Wymiary wewnętrzne

Odległość od siedziska przedniego do dachu
993 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu
994 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu
1501 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu
1467 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
500 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
500 l
510 l
−10 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
1040 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
906 mm
Wysokość progu załadowczego
690 mm

Własności transportowe

Drzwi tylne - szerokość
949 mm

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
100 kg

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2005 do 2010 roku
od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa
4134 cm³
4134 cm³
Typ silnika
diesel
diesel
Moc silnika
326 KM (240 kW) przy 3750 obr/min
350 KM (257 kW) przy 4000 obr/min
−24 KM
Maksymalny moment obrotowy
650 Nm przy 1600-3500 obr/min
800 Nm przy 1750-2750 obr/min
−150 Nm
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
z przodu, podłużnie
Doładowanie
turbosprężarkowe
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
8
8
Układ cylindrów
widlasty
widlasty
Liczba zaworów
32
32
Stopień sprężania
17.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
83 × 95.5 mm
Typ wtrysku
bezpośredni Common Rail
bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje
silnik wyposażony w turbosprężarkę o zmiennej geometrii łopatek (VTG)

Opony

Opony podstawowe
235/55 R17
235/55 R18

Felgi

Felgi podstawowe
8J x 17
8JX18

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe wentylowane
tarczowe

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
czterowahaczowe ze stabilizatorem i miechami pneumatycznymi
wielowahaczowe
Rodzaj zawieszenia (tył)
wielowahaczowe z konstrukcją trapezową, stabilizatorem i miechami pneumatycznymi
wahacze trapezowe osi, stabilizator, zawieszenie na sprężynach stalowych,
Audi A8 D3 Long