Szukaj

Dane techniczne - porównanie aut

Marka
Model
Generacja
Nadwozie
Silnik
Napęd

Parametry nadwozia

Podstawowe parametry

Liczba drzwi
5
5
Liczba miejsc
5
5
Średnica zawracania
11.5 m
10.4 m
+1.1 m
Promień skrętu
5.2 m

Wymiary zewnętrzne

Długość
4275 mm
4175 mm
+100 mm
Szerokość
1781 mm
1775 mm
+6 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi
2038 mm
Wysokość
1658 mm
1610 mm
+48 mm
Rozstaw osi
2555 mm
2500 mm
+55 mm
Rozstaw kół - przód
1541 mm
1535 mm
+6 mm
Rozstaw kół - tył
1540 mm
1505 mm
+35 mm
Zwis przedni
942 mm
Zwis tylny
778 mm
Prześwit
180 mm
185 mm
−5 mm
Prześwit 4x4
185 mm

Wymiary bagażnika

Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone)
785 l
1120 l
−335 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone)
356 l
375 l
−19 l
Szerokość pomiędzy nadkolami
915 mm
Wysokość bagażnika
1230 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy
730 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą
1428 mm
Wysokość progu załadowczego
723 mm

Własności transportowe

Drzwi tylne - wysokość
761 mm
Maksymalna ładowność
434 kg

Pozostałe parametry

Dopuszczalne obciążenie dachu
75 kg

Parametry silnika

Podstawowe parametry

Produkowany
od 2016 do 2019 roku
od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa
1399 cm³
1373 cm³
Typ silnika
benzynowy
benzynowy
Moc silnika
152 KM (112 kW) przy 5600 obr/min
140 KM (103 kW) przy 5500 obr/min
+12 KM
Maksymalny moment obrotowy
245 Nm przy 2200-4400 obr/min
220 Nm przy 1500 obr/min
+25 Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Doładowanie
turbosprężarkowe
turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
DOHC
Liczba cylindrów
4
4
Układ cylindrów
rzędowy
rzędowy
Liczba zaworów
16
16
Stopień sprężania
10.0 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
73 × 82 mm
Typ wtrysku
bezpośredni
Dodatkowe informacje
Kod silnika K14C DITC z VVT

Układ kierowniczy

Rodzaj układu kierowniczego
przekładnia zębatkowa ze wspomaganiem elektrycznym

Opony

Opony podstawowe
215/60 R16
Opony opcjonalne
215/55 R17

Hamulce

Rodzaj hamulców (przód)
tarczowe wentylowane
tarczowe wentylowane
Rodzaj hamulców (tył)
tarczowe
tarczowe

Zawieszenie

Rodzaj zawieszenia (przód)
kolumny McPhersona
Rodzaj zawieszenia (tył)
belka skrętna

Nasze pomiary wyciszenia

Na postoju
39.4 dB
Przyspieszanie od 0 do 90 km/h
72.6 dB
Przy prędkości 130 km/h
67.3 dB
Opel Mokka I X