Szukaj

Informacje o Dodge Durango I

Lata produkcji: 1998 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy SUV (segment I) produkowany od 1998 do 2008 roku, a następnie od 2011 roku. Następca modelu Ramcharger, podobnie jak on, przeznaczony głównie na rynek amerykański. Dwie pierwsze generacje Durango powstały na płycie podłogowej Chrysler DN i stylistycznie bazowały na pick-upie Dodge Dakota. Bliźniaczym modelem Durango II był Chrysler Aspen. Słaba sprzedaż auta i zamknięcie jego fabryki w Newark doprowadziło do wstrzymania produkcji w 2008 roku i wycofania go z rynku w roku kolejnym. W roku 2010 Dodge reaktywował Durango w nowej fabryce w Detroit, wprowadzając jego trzecią generację.
czytaj więcej
Powagosław
Po niezbyt ładnym i źle przyjętym Durango II, nowy SUV ma w sobie dobre cechy pierwszej generacji modelu i stanowi dość zgrabne połączenie masywności z tą charakterystyczną dynamiką dużych aut Dodge’a. Przyjemne zaskoczenie. ~Powagosław
Luzacjusz
Ma nowy Durango lepsze i gorsze momenty: przód jest spektakularny, tył i boki – dość nudne. W całości jest bardzo amerykański, więc taki, jaki ma być, tym bardziej żałuję, że Dodge jako marka czmychnął z Europy. ~Luzacjusz

Dodge Durango I – wybierz silnik

Oceny Dodge Durango I

Liczba ocen: 16
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Karoseria - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Jary
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 AWD 238KM 175kW
Prawdziwy amerykański samochód . Wygodny, przestronny.Prosty ,jak konstrukcja cepa.Ma jeździć i jeździ , a nie stać w warsztatach. Silnik V8 brzmi bajecznie .Skrzynia idealna . Zawieszenie jak w ciężarówce ,solidne i mocne, .Wnętrze w skórach ,funkcjonalne .Auto olbrzymie w wewnątrz, każdy się zmieści wygodnie. Spalanie 20 l LPG i więcej ,prz jeździe - miasto - krótkie trasy .Autostrada 14- 16 l , prz ekonomicznej jeździe z górki z żaglem i z wiatrem.Dodge ma ponad 200 koni , to i mówi swoje zjeść . Auto praktycznie bezawaryjne .Wygląd powalający . Polecam . Polecam , to auto z duszą .
4,0
~ wegrzyn@telus.net
Dodge Durango I
Terenowy 5.2 236KM 174kW
Jak wszystkie amerykanskie SUV ,solidnie wykonane ,troche jakby kute ale mocne i niezawodne.Serwis na biezaco i taniej .Pamietam doskonale dostepny po znajomosci LUX-15.w Polsce.To auto kupilem 2 lata temu .Na nufke mnie nie stac.Mam jeszcze raty do splacenia.Ogolnie mocne i solidne auto.Podstawa silnika to stare tzw. 318 c.inch.Na modelach wczesniejszych ludzie robili i robia dalej po przeszlo pol miliona mil . Dostepny serwis, czesci ...Zadne to wynalazki.Ten LUX-15 to nie przycinka.Tylko mi przykro ze tak meczylismy sie kiedys po to by jezdzic.Nie bebe sie tu rozpisywal i udawal speca. Jak ktos ma pytania to bardzo prosze .Jak nie bede wiedzial to sie dowiem i odpisze. andrzej Wegrzyn BC . Kanada.
4,5
~GCLucas
Dodge Durango I
Terenowy 5.9 SLT AWD 250KM 184kW
Wspaniałe, na wskroś amerykańskie, krzyczące swoim brutalnym wyglądem auto.
Średnie spalanie dla Dodge Durango I
15,5 – 21,1
l/100 km
22,5 – 25,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

18,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
Powyzsze dane dotycza spala LPG w instalacji na wtryskach PRINS. Po zainstalowaniu filtra stozkowego moment obnizyl sie znaczaco i spalanie spadlo w miescie z 22 do 20 LPG. Na trasie przy 140 do 160 spalanie utrzymuje sie na poziomie ~ 18l/100 LPG. Moc autka absolutnie wystarczajaca (8-9sek do 100km/h) Bardzo komfotowy nawet nie sadzilem. W relacji cena do tego co otrzymujemy uwazam, ze wzorowo. Nastepny moj samochod to rowniez absolutnie Durango (nie w silniku HEMI - to jest smok nad smokami)
14,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
w polsce mają chyba jakies super paliwo bo kiedy pytałem o spalanie w innych przeciętnych samochodach to wszystkim nieprzekraczają 6l to nawed hybrid ledwo co się mieści w tej normie durango nie jest oszczędne ale coś za coś po mieście przy ekonomicznej jezdzie pali ok 16l na trasie zaladowany wsiedmio osobową rodzine pali mniej niż polonez
14,7
Dodge Durango I
Terenowy 4.7 i V8 238KM 175kW
to jest prawdziwy SUV , wielki i wygodny spalic troche spali ale przyjemnosc z jazdy jest bezcenna no i te zazdrosne spojzenia kierowcow europejskich i azjatyckich terenowek na gnojowke(diesel) tez sa fajne A tak na powaznie spalanie milo mnie zaskoczylo
Dodge Durango I