Elektryczne BMW iX1
Dane techniczne BMW iX1
Crossover 30 64.7 kWh 313KM 230kW
bezstopniowa 1 AWD xDrive
Moc silnika
230 kW przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
494 Nm
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
5.6 s
Pojemność baterii netto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
440 km
Średni maksymalny zasięg
427 km
Średni minimalny zasięg
417 km
Crossover 20 66.5 kWh 204KM 150kW
bezstopniowa 1 FWD
Moc silnika
150 kW przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
247 Nm
Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.3 s
Pojemność baterii netto
64 kWh
Pojemność baterii brutto
66 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
475 km
Średni maksymalny zasięg
430 km
Średni minimalny zasięg
390 km
Testy
Nasze testy samochodów z napędem alternatywnym.
Oceny BMW iX1
Raporty zużycia prądu BMW iX1
El
427
BMW iX1
Crossover 20 66.5 kWh 204KM 150kW
Świetne i dopracowane auto, warte swojej ceny. Wbrewe pozorom mega oszczędne (w mieście spokojnie ponad 500 km zasięgu, na trasie bez problemu zrobi 400 km na jednym ładowaniu 10-80%, mega wygodne i po mieście i na dłuższe trasy. Pomimo bycia bulwarówką, o dziwo radzi sobie w lekkim terenie. Systemy nie ingerują zbytnio w prowadzenie, a reagują w zupełnej ostateczności. W srodku czuć segment premium, rewelacyjne fotele w pakiecie M, nic nie skrzypi i nie trzeszczy, mało tandetnego plastiku, no i to wyciszenie wnętrza! Przy 120-130 kmh można spokojnie szeptać w aucie. Wysiadam po dłuższej trasie bez bulu uszu i totalnie zrelaksowany! Potwierdzam obiegową opinię, że jak raz się wsiądzie do tego modelu to nie chce się jeździć niczym innym. Z minusów to na pewno mikroskopijny schowek w podłokietniku, ledwo mieści się portfel i długopis, uchwyty na kubki za duże, no i wstyd, że za ładowarkę indukcyjną do telefonu trzeba sporo dopłacić. Ogólnie za dużo rzeczy trzeba dopłacać ekstra przy zamówieniu, albo w abonamentach miesiecznych. Przyśpiesza naprawdę fajnie, nie czuć że jest 1,5 tonowym klockiem, a hamuje chyba jeszcze lepiej. Dla mnie akurat na plus, ale niektórzy wezmą to za minus - zawieszenie zestrojone dość twardo - na dziurawych drogach czuć to na tyłku, za to na autostradzie i w zakrętach prowadzi się jak gokart! Pomimo tych kilku wad nie żałuję zakupu. IX1 miało być na chwilę na próbę, ale na pewno zostanie ze mną na dłużej.
Dodane 4 miesiące temu
El
332
BMW iX1
Crossover 30 64.7 kWh 313KM 230kW
Genialny samochód na miasto i poza do 300km. Na dłuższe trasy uciążliwe częste, szybkie ładowania.
Dodane ponad rok temu
El
367
BMW iX1
Crossover 30 64.7 kWh 313KM 230kW