Elektryczny MG MG4
Dane techniczne MG MG4
SUV 51kWh 170KM 125kW
bezstopniowa 1 FWD
Moc silnika
125 kW
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm
Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.7 s
Pojemność baterii brutto
51 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
350 km
SUV 64kWh 204KM 150kW
bezstopniowa 1 FWD
Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
250 Nm
Prędkość maksymalna
160 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.9 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
450 km
SUV 77kWh Long Range 245KM 180kW
bezstopniowa 1 FWD
Moc silnika
180 kW
Maksymalny moment obrotowy
350 Nm
Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
6.5 s
Pojemność baterii brutto
77 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
520 km
SUV 64kWh XPOWER 435KM 320kW
bezstopniowa 1 AWD
Moc silnika
320 kW
Maksymalny moment obrotowy
600 Nm
Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
3.8 s
Pojemność baterii brutto
64 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
385 km
Oceny MG MG4
4,4
~QbusPooh
MG MG4
SUV 64kWh XPOWER 435KM 320kW
Fajna zabawka. Jako drugie auto do jazdy po miescie i bliskich okolicach. Zasieg (100%-10%) 300 - 350km. Autostrada 180km.
Super sie zbiera na prostej. Niby jest twardy, ale uklad kierowniczy powinien byc lepiej dopracowany. Małe hamulce i bardzo duze oslony. Elektronika czasem sie zawiesza przy starcie na 20-30 sekund, potem dziala ok. Brak czujnika plynu do spryskiwaczy. Kamery dzialaja super, zwlaszcza boczne z opcją patrzenia w dal. Linie...
Dodane 8 miesięcy temu
4,9
~Eliasz M.
MG MG4
SUV 51kWh 170KM 125kW
Cena adekwatna do jakości, zdecydowanie poprawne wykonanie i jakoś plastikowe użytkowych bardzo fajna. Plastki w miejscach nieużytkowych kiepskiej jakosci. Jakość prowadzenia pojazdu bardzo dobra, auto bardzo dynamiczne, jedyny model za wyłączeniem xpower gdzie przyspieszenie jest najlepsze. Napęd na tył do przyzwyczajenia. Wszystkie potrzebne systemy znajdują się w tej wersji: tempomat adaptacyjny, automatyczne światła czy rozpoznawanie...
Dodane 3 miesiące temu
Raporty zużycia prądu MG MG4
El
280
MG MG4
SUV 51kWh 170KM 125kW
Auto użytkuje w trasie, przy zmienionych felgach (z 17 na 18) bez areodynamicznych kołpaków:
1. Trasa prędkość 115 km/h z klimatyzacją 19 kwh
2. Trasa prędkość 90 km/h z klimatyzacją 16,7 kwh
3. Miasto średnia prędkość 55 km/h 15,6 kwh z klimatyzacją, a 14,4 kwh bez klimatyzacji
Dodane 3 miesiące temu
El
403
MG MG4
SUV 77kWh Long Range 245KM 180kW
Mam ten samochód od prawie 1,5 roku i mnie pozytywnie zaskoczył zużyciem prądu. Przy bardzo spokojnej jeździe latem przy włączonym rekuperacji potrafiłem osiągać ok 12 kwh na 100 km i zasięg w granicach 500- 550km zjeżdzając do 14%. Zimą niestety tak kolorowo już nie było. Najmniejszy wynik co udało mi się osiągnąć było to 18 ,5 kwh/100km.
Dodane 4 miesiące temu
El
357
MG MG4
SUV 51kWh 170KM 125kW
W opisie jest błąd. MG ma napęd na tylną oś!
Zużycie prądu po Krakowie to 15kWh pierwsze 3km, później spada do 12kWh/100km. Na autostradzie około 140km/h to podchodzi pod 22kWh/100km. Na autostradzie 120km/h to poniżej 20kWh/100km. Na drogach krajowych poniżej 14 kWh/100km.
Dodane ponad rok temu