Elektryczny Volkswagen Tayron
Dane techniczne Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
automatyczna DSG 7 stopniowa FWD Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
150 kW
Maksymalny moment obrotowy
350 Nm
Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
8.6 s
Pojemność baterii netto
19 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
127 km
Średni maksymalny zasięg
111 km
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
automatyczna DSG 7 stopniowa AWD 4Motion Euro 6d Start&Stop
Moc silnika
200 kW przy 1500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
400 Nm
Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie (0-100km/h)
7.3 s
Pojemność baterii netto
19 kWh
Pojemność baterii brutto
25 kWh
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
119 km
Średni maksymalny zasięg
112 km
Oceny Volkswagen Tayron
4,2
~Konrad
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 204KM 150kW
Moja pierwsza hybryda plugin, pierwszy VW i pierwszy raz automat. 2 miesiące użytkowania Na początek pozytywy:
* ładny, wygodny dla 4 osób, żwawy jak na swoją masę
Negatywy:
* kontakt z VW to porażka, mistrzowie pingponga: to nie my, idź napisz do kogoś innego.
* software jest to bani. Dodanie 2 użytkowników i przełączanie to masakra. Dodatkowo zawiesiło to auto i trzeba było czekać 30 min zanim się odwiesił. Żadne restarty nie pomogły....
Dodane 10 dni temu
3,7
~Wawer
Volkswagen Tayron
SUV Plug-In 1.5 TSI eHybrid 272KM 200kW
Generalnie mam miesiąc. Komfort jazdy na plus. Natomiast standardowo parametry spalania i ładowania można między bajki włożyć(zima). Plastiki jak simne masakrycznie trzeszczą. Plastiki również są luźne bez problemu można je wygiąć. Również wygląd czegoś co nazywa się "listwą" to jakaś tandeta. Jak na tę klasę samochodu to znacząco poniżej.
Dodane 4 dni temu