Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Fiat Siena 1.7 TD 72KM 53kW 1996-2001

Lata produkcji: 1996 - 2001
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu B produkowany w latach 1997-2002. W ofercie Fiata Siena zastąpiła model Duna. Auto powstało w ramach projektu samochodu typ 178, który zakładał stworzenie pierwszego w historii marki auta światowego. W skład rodziny wchodziły modele: Strada, Palio, Palio Weekend (kombi produkowane również w Polsce) oraz Albea. Dzięki atrakcyjnej cenie, Siena zdobyła mocną pozycję na rynku, także w naszym kraju, gdzie powstawała w latach 1998-2002. Jej następczynią jest model Albea.

Dane techniczne Fiat Siena 1.7 TD 72KM 53kW 1996-2001

Podstawowe parametry Fiat Siena 1.7 TD 72KM 53kW
Produkowany od 1996 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1698 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 72 KM (53 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 135 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 20,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86,4 x 67,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Fiat Siena 1.7 TD 72KM 53kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Fiat Siena

Liczba wpisów: 10

Zatrzaski tylnej lampy zespolonej.

dodał: Baba_83, 7 lat temu
Uwaga na zatrzaski tylnej lampy zespolonej! Myślę, że zapałki są mniej łamliwe :) A zimą kiedy plastiki zimne - to dopiero jest zabawa :D

Pękająca pokrywa od obudowy filtra powietrza.

dodał: ~siena, 7 lat temu
Witam,jak zauważyłem w każdym fiacie 16v pęka obudowa filtra powietrza i jest to spory koszt a winą jest montowanie gazu 2 gen do silników 16 zaworowych ale większość ludzi takie instaluje bo na sekwencje nie stać albo nikt za seknwencje nie zwróci kasy po prostu po jakimś czasie zaczynają sie wybuchy gdy się wciśnie mocniej pedał gazu instaluje się tzw odkichniki ale one nic nie dają ja miałem zainstalowany do pokrywy i tak rozpierdzieliło ją więc lepiej dozbierać i sekwencję włożyć bo będzie trzeba co jakiś czas wymieniać pokrywę,wymiana kabli WN trochę aby koryguje ale i tak będzie...

Pękająca obudowa alternatora.

dodał: ~fiat, 8 lat temu
Obudowa alternatora pęka, bo woda z pod prawego koła leje się wprost na niego. Po założeniu osłony problem znika. Czemu tego nie zrobił konstruktor, trudno zrozumieć. Fabryka tłumaczy, że chodzi o chłodzenie alternatora, ale przecież np. w silniku 1,6 16V powietrze do chłodzenia doprowadzone jest specjalną rurą, a osłony na alternator fabryka nie zakłada. Chyba jednak ma tu znaczenie pozycja dostawcy alternatorów i chodzi o jej interes. Początkowo koszt wymiany alternatora znacznie przekraczał 1000 zł i nie był objęty gwarancją.

Publikacje o Fiat Siena