Szukaj

Dlaczego Hyundai to zrobił? Testujemy i30 Fastback

Dodano: 5 miesięcy temu
Wyświetlenia: 3 273
Komentarze: 2

Samochody popularne mają dość trudne zadanie - ponieważ bardzo często są jedynym autem w rodzinie, muszą spełnić wszystkie możliwe wymagania. Mają być dynamiczne podczas jazdy, ale jednocześnie niezbyt paliwożerne. Muszą dobrze trzymać się drogi, ale nie mogą mieć zbyt twardego zawieszenia. To tylko niektóre z nich. Czy Hyundai i30 Fastback spełni je wszystkie?

 

Czy nadwozie fastback pozwoli, by Dwumetrowiec wygodnie usiadł na tylnej kanapie? Czy bagażnik jest wystarczająco duży, by zapakować bagaże na rodzinny wyjazd? I w jakie systemy bezpieczeństwa wyposażono ten samochód?

 

Testowany przez nas egzemplarz ma pod maską turbodoładowany silnik 1.4 T-GDI o mocy 140 koni mechanicznych. Jakie osiągi ma auto z tą jednostką napędową? I jakie będzie zużycie paliwa?

 

Hyundai stawia ostatnio wiele śmiałych kroków. W Paryżu jako jedyny z producentów zaprezentował aż cztery rodzaje niekonwencjonalnych napędów. Równie śmiałym posunięciem może być i30 Fastback. W dzisiejszych czasach trzy nadwozia w jednym modelu to przecież prawdziwa "rozpusta". Hyundai jednak mimo wszystko na to się zdecydował i obok hatchbacka i kombi oferuje wersję fastback. Chcecie wiedzieć, jaka jest?

 

Zapraszamy na film.

Zobacz również

Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai i30 III Fastback