Szukaj

Mercedes-AMG CLA 45S – jak działa 4MATIC+ z trybem driftu?

Dodano: ponad rok temu
Autor: Mateusz Raczyński
Wyświetlenia: 692

Chociaż odwieczny wróg wielu hot hatchy - podsterowność - latami wygrywał, ostatnio sporo się zmienia. Nowy Mercedes-AMG CLA 45S 4MATIC+, jest jednym z przedstawicieli topowych hot hatchy najnowszej generacji, którego napęd może być całkiem skutecznym narzędziem do walki o wyjątkowo sportowe prowadzenie.

Sekretem nowych AMG z serii 45 jest napęd 4MATIC+ z tylnym dyferencjałem z modułem Torque Vectoring. Przenosi moment pomiędzy kołami tylnej osi w taki sposób, by zapewnić więcej przyczepności, większą rotację, albo... jeszcze większą rotację, zwaną driftem.

W porównaniu do poprzedniego modelu to znacząco zmienia prowadzenie i to, co można zrobić z Mercedesem CLA na torze. W tym filmie opowiadam, jak działa 4MATIC+, czy drift mode jest prosty w "obsłudze" i dlaczego hot hatche to najlepsze samochody na świecie.

Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes CLA C118/X118 Shooting Brake AMG