Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007

Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007
Lata produkcji: 2000 - 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model produkowany od roku 2000, kompaktowy crossover SUV (segment I), przeznaczony głównie na rynek amerykański. Pod tą samą nazwą Ford Ecosport sprzedawany jest również w Azji, Australii oraz Ameryce Łacińskiej. Na Starym Kontynencie oferowany był jako Ford Maverick w latach 2001-2004. Będąc początkowo wspólnym działem Forda i Mazdy, był blisko spokrewniony z Mazdą Tribute i został zbudowany na płycie podłogowej Mazda GF. Począwszy od generacji trzeciej Escape jest bliźniaczym modelem europejskiego Forda Kuga, a od 2010 roku luksusową wersją samochodu, był Mercury Mariner, również niedostępny w Europie.
Powagosław
Nie wiem, czy więcej w tym modelu amerykańskiego ducha Escape, czy europejskiej Kugi (bardziej chyba to drugie), ale efekt końcowy jest zadowalający po obu stronach Oceanu. Unifikacja i globalizacja w Fordzie dała Amerykanom i Europejczykom całkiem dobrze skrojony samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardziej europejski czy amerykański? To źle postawione pytanie. Powinno brzmieć: „Dlaczego tak azjatycki?”. Mnie nie przeszkadza, tylko to wnętrze… Komu ono miało się podobać? Załodze StarTreka? ~Luzacjusz

Dane techniczne Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007

Podstawowe parametry Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW
Produkowany od 2000 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2976 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 271 Nm przy 4750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 79,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Ford Escape

Newsy o Ford Escape