Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007

Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007
Lata produkcji: 2000 - 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2000 roku. Model przeznaczony głównie na rynek amerykański, oferowany pod tą nazwą również w Ameryce Łacińskiej, Australii i Azji. W Europie w latach 2001-2004 sprzedawany był jako Ford Maverick. Początkowo był wspólnym dziełem Forda i Mazdy (m.in. powstawał na płycie podłogowej Mazda GF) i był blisko spokrewniony z Mazdą Tribute. Od trzeciej generacji Escape jest bliźniaczym modelem europejskiego Forda Kuga. Luksusową wersją auta do 2010 roku był Mercury Mariner (też niedostępny w Europie).
Powagosław
Nie wiem, czy więcej w tym modelu amerykańskiego ducha Escape, czy europejskiej Kugi (bardziej chyba to drugie), ale efekt końcowy jest zadowalający po obu stronach Oceanu. Unifikacja i globalizacja w Fordzie dała Amerykanom i Europejczykom całkiem dobrze skrojony samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardziej europejski czy amerykański? To źle postawione pytanie. Powinno brzmieć: „Dlaczego tak azjatycki?”. Mnie nie przeszkadza, tylko to wnętrze… Komu ono miało się podobać? Załodze StarTreka? ~Luzacjusz

Dane techniczne Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW 2000-2007

Podstawowe parametry Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW
Produkowany od 2000 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2976 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 203 KM (149 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 271 Nm przy 4750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 79,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Escape I 3.0 i V6 24V XLT 203KM 149kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Ford Escape

Newsy o Ford Escape