Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Ford Escape II 2.3 155KM 114kW 2007-2013

Lata produkcji: 2007 - 2013
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2000 roku. Model przeznaczony głównie na rynek amerykański, oferowany pod tą nazwą również w Ameryce Łacińskiej, Australii i Azji. W Europie w latach 2001-2004 sprzedawany był jako Ford Maverick. Początkowo był wspólnym dziełem Forda i Mazdy (m.in. powstawał na płycie podłogowej Mazda GF) i był blisko spokrewniony z Mazdą Tribute. Od trzeciej generacji Escape jest bliźniaczym modelem europejskiego Forda Kuga. Luksusową wersją auta do 2010 roku był Mercury Mariner (też niedostępny w Europie).
Powagosław
Nie wiem, czy więcej w tym modelu amerykańskiego ducha Escape, czy europejskiej Kugi (bardziej chyba to drugie), ale efekt końcowy jest zadowalający po obu stronach Oceanu. Unifikacja i globalizacja w Fordzie dała Amerykanom i Europejczykom całkiem dobrze skrojony samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Bardziej europejski czy amerykański? To źle postawione pytanie. Powinno brzmieć: „Dlaczego tak azjatycki?”. Mnie nie przeszkadza, tylko to wnętrze… Komu ono miało się podobać? Załodze StarTreka? ~Luzacjusz

Oceny Ford Escape II SUV 2.3 155 KM 114 kW

Ogólna ocena
4,77
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny
WADY - Wyciszenie - Drobne usterki - Karoseria

Dane techniczne Ford Escape II 2.3 155KM 114kW 2007-2013

Podstawowe parametry Ford Escape II 2.3 155KM 114kW
Produkowany od 2007 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2261 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 206 Nm przy 4250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 94 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Ford Escape II 2.3 155KM 114kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Ford Escape

Newsy o Ford Escape

Ford Escape II SUV