Szukaj

Informacje o Ford Galaxy III Van Facelifting 2.3 Duratec 161KM 118kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2015
Segment: VANy
Galaxy praktycznie w każdej wersji oferuje całkiem niezłe osiągi. Tylko najsłabszy diesel odbiega od reszty rodzinki – ma 1.6l i 115KM. W tak dużym wozie to przesada. Do rodzinnego charakteru Galaxy najbardziej pasują jednostki co najmniej 140-konne i właśnie za takimi najlepiej się rozglądnąć. Wśród diesli złotym środkiem jest ten o pojemności 2.0l i mocy 140KM. 2.0 TDCi 163KM i 2.2TDCi 200KMKM przypadną z kolei do gustu wszystkim. Silniki benzynowe nie będą opłacalne przy większych przebiegach, dlatego warto wziąć to pod uwagę. Mają 1.6l i 2.0l oraz 145-203KM. Oferują osiągi na poziomie aut kompaktowych, tylko na stacji paliw trzeba będzie zapłacić nieco więcej.
czytaj więcej
Powagosław
Duchem najbardziej amerykański z europejskich Fordów (te rozmiary…). Oczywiście, rozmiary to nie wszystko, ale Galaxy pozostaje słusznym wyborem w swoim segmencie jeśli chodzi o kompromis pomiędzy praktycznością i estetyką. ~Powagosław
Luzacjusz
Szczyt rozpusty? Być singlem i jeździć Galaxy. To chyba najładniejszy okaz wśród dużych, przyciężkawych, multirodzinnych autobusów. Dobrze, że zanadto nie próbowano go upiększać. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2261 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 161 KM (118 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 203 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 94 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Ford Galaxy III Van Facelifting