Szukaj

Informacje o Honda Logo 1.3 65KM 48kW 1996-2001

Lata produkcji: 1996 – 2001
Segment: Auta małe
Miejski samochód (segment B) produkowany w latach 1996-2001. W większości europejskich krajów model pojawił się dwa lata później, zastępując Hondę City. W Polsce Logo nie trafił do oficjalnej sprzedaży, za to na przykład w Wielkiej Brytanii oferowano go w latach 2000-2001. Samochód dostępny był w wersji zarówno trzy-, jak i pięciodrzwiowej. Niezbyt duże powodzenie, jakim się jednak cieszył, doprowadziło do wycofania go z rynku. Zastąpił go model Jazz.
Produkowany od 1996 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1343 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 65 KM (48 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 108 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 76 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,6
~norA
Hatchback 3d 1.3 65KM 48kW
Honda Logo
Auto nabyłem do jazdy na wokół komina (głównie praca) za parę tysiaków i o dziwo ze wszystkimi oryginalnymi papierami oraz kpl. kluczyków, lecz za tą cenę nie spodziewałem się szału. Normalnie jeżdżę autami amerykańskimi = duże gabaryty, więc nie mam zbyt dużego doświadczenia z inną motoryzacją, a mimo to zaskoczyło mnie pozytywnie w wielu aspektach. To prawdziwy japoniec (wyprodukowany w Japonii i oferowany tylko na rodzimym rynku oraz wybranych krajach EU - bodaj DE i GB, nigdy w PL), więc ma chyba te wszystkie zalety i wady typowego auta japońskiego, a jak na moje oczekiwania to raczej głównie zalety. Do tego zaskakująco bogate wyposażenie jak na auto stricte miejskie z tego okresu: serwo, 2 poduszki, el. szyby + lusterka do tego podgrzewane, centralny zamek, klimatyzacja, radio CD, fotel kierowcy regulowany na wysokość - wszytko po niecałych 20 latach działa więc np. Seicento to przy tym tandeta, ale i większe Fabie bywają zazwyczaj badziewne. Jak ktoś lubi typowe, klasyczne japończe, szczególnie Hondy, to "klocek Logo" go nie rozczaruje! Zwracać należy jednak baczną uwagę na korozję wokół nadkoli i podwozia, bo Japonia podobnie jak Szwajcaria nie soli swych dróg zimą. Idealne auto dla początkujących i niedoświadczonych kierowców - proste w prowadzeniu, utrzymaniu i do tego dające frajdę z jazdy.
4,4
~Damian
Hatchback 3d 1.3 65KM 48kW
Honda Logo
Ogólnie uwielbiam nim jeździć, jak dla mnie idealne byłoby z automatem, ale to jest moja subiektywna ocena. Na pewno jest proste i niezawodne. Blacha jest cienka i w newralgicznych miejscach ( błotniki, progi ) pojawia się korozja. Zaliczyłem 2 stłuczki - 1 przód 2 tył. Po 1 zafira, w którą cofnąłem miała straty na 6 tysięcy, a w hondzie suszarką wyprostowałem zderzak i wypolerowałem rysę. Po 2 swift kumpla w którego uderzyłem przy prędkości ok 20 km/h został pokrzywiony ( belka, zderzak w bagażniku, przesynięty zbiornik gazu ogólnie dramat) u mnie rysa na zderzaku i pokrzywiona tablica. Jak dla mnie to mały pancernik!!
4,1
~cobra4321
Hatchback 3d 1.3 65KM 48kW
Honda Logo
Niezawodny samochód z dynamicznym silnikiem. Jest to oryginalny Japończyk. Ceny używanych Logo są dość wysokie ale rekompensatą tego jest prowadzenie i bezawaryjność na lata. Poza tym nikt ze znajomych oglądających samochód nie wiedział co to jest za model. Logo jest niespotykanym autem na polskich drogach, jednak nie ma problemu z serwisem. Każdy warsztat posiada do niego części a ceny są niedrogie. Wiem ponieważ wymieniałem typowe elementy eksploatacyjne typu klocki hamulcowe, filtry, olej. Z częściami karoserii może być drożej. Wynika to z potrzeby sprowadzenia oryginału. MINUSEM auta jest brak ocynku karoserii i rdza na nadkolach oraz pod listwami progowymi. To tyle. Pozdrawiam. Zobacz całą moją ocenę LOGO!
Honda Logo