Szukaj

Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023

Informacje o Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1993 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 184 KM (135 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 315 Nm przy 0-2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 13,9 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 96,7 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Ogólna ocena
4,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~hen
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Po 10 latach jazdy CR-V IV generacji po fl przyszedł czas na nowe auto. Pod uwagę brałem modele ZR-V, H-RV, nowa Corolla Cross oraz nowa Kia Sportage, wszystkie w wersji z hybrydą. Miesiąc analizowania i testowania aut zakończył się wyborem ZR-V przy czym był to kompromis. Honda HR-V (za mała) i Toyota CC odpadły jako pierwsze. CC mimo że nowa wersja to jednak ma wiele niedociągnięć, twarde plastiki, konsola środkowa z ostrą krawędzią przeszkadzającą podczas jazdy, hałas podczas jazdy, nisko unosząca się klapa bagażnika, brak opinii najnowszej wersji to wszystko zdecydowało o rezygnacji. Kia zachwyciła przestronnością wnętrza, wykończenie na średnim poziomie, również głośno w środku podczas jazdy, nie najlepsze opinie poprzedniej wersji oraz zupełna nowość zatem brak opinii przesądził o rezygnacji. ZR-V to auto o małym bagażniku (zaledwie 390 l, ale za to bardziej ustawnym niż toyota, a z kią nie ma co porównywać). Wygląd względem porównywalnych najmniej atrakcyjny, co może być plusem, bo nie budzi zainteresowania potencjalnych złodziei. Panel środkowy wymaga przyzwyczajenia ale po 1000 km nie ma już problemu z obsługą, słaba kamera cofania chociaż znam jeszcze gorsze modele. To tyle narzekań na ZR-V bo wszystko inne jak dotąd zachwyca. Prowadzi się świetnie, jeździ super, pali mało, wygodna, najciszej z całej trójki, bogate wyposażenie (sport), ma wszystko co potrzeba, solidne wykończenie, a niezawodność marki Honda skłoniły do zakupu ZR-V.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
4,9
~Tomek W
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
ZRV kupiłem we wrześniu 2024 (auto nowe z rocznika 2023). Do dziś zrobiłem 20700 km. Woększość to obwodnica Warszawy, około 5000 km w trasie (wakacje)... srednie spalanie z całego przebiegu 5.6l na 100 km. Na zbiorniku lekko można zrobić 1000 km. Samochód bardzo ekonomiczny, ale też z fenomenalną dynamiką. Od 0 do 120 jezdzi jak dużo mocniejszy szamochód. Barfzo dobrze trzyma się drogi, układ kierownicy jest precyzyjny. Przez rok zero usterek. Wszystko działa rewelacyjnie. Systemy wspomagania nie przeszkadzają, aktywny tempomat - fenomenelny, nie myli się. Wykończenie w srodku po roku, tak samo jak po odebraniu. Wszystko świetnie spasowane, przyjemne w dotyku. Bardzo na plus. Multimedia nie zacięły się ani raz. Android działa bez kabla i to działa znakomicie (wystarczy wejsc do menu serwisowego i włączyć taką funkcję). Mi osobiście troszkę przeszkadza toporny design zegarów, brakuje trochę nowoczesności. To samo tyczy się kafelków i wyglądu multimediów. Nie ma tragedi, ale nie ma też polotu. Zabto sam desing wnętrza mi osobiście bardzo się podoba.
Dodane 2 miesiÄ…ce temu
5,0
~JaKub
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Auto bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Świetnie wyciszenie , doskonale spasowanie elementów , dobra jakość materiałów wykończeniowych . Największym plus za pozycje za kierownica i zagłówek na wysokości głowy przy moim 190cm wzroście (co w autach konkurencyjnych nie jest takie oczywiste :-( ). Prosta i intuicyjna obsługa multimediów. Brawo za nawigacje firmowa i możliwość podłączenia po kablu android auto. Mam nadzieje ze moja dalsza przygoda z pierwsza hondą a 5 Japończykiem bedzie równie pozytywna .
Dodane ponad rok temu
Åšrednie spalanie dla Honda ZR-V 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW od 2023
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średnie spalanie po 9 tyś kilometrów = 5,3 litra na 100 km. Spokojna jazda wokół komina = okolice 4 litrów na 100 km. Jazda 110 km/h = 5,5 l na 100 km. 140 km/h = 8,5 l. na 100 km. W tej bardzo dobrej hybrydzie tryb EV włącza się nawet przy podjazdach w górach. Podczas trasy w okolicach 110 km/h tryb EV (jazda na tylko na prądzie) włącza się co 1500 metrów i na prądzie jedzie się max do 700 metrów. Następnie uruchamia się silnik spalinowy i ładuje się bateria przez dystans około 1500 metrów. I cykl się powtarza. Nie ma przy tym żadnych drgań czy szarpnięć. Honda zrobiła to na 5+. Obserwowałem ten cykl przez długi czas na trasie po płaskich kujawach. Silnik włącza się przy około 50% procent baterii. Jazda po mieście np. 50 km/h na płaskim terenie to maksymalnie 3,5 km. Więcej się nie udało do tej pory. ) Gdy wyczuje się pedał gazu można śmiało ruszać ze świateł i skrzyżowań itd. w trybie EV w bardzo szybki i płynny sposób paląc przy tym bardzo mało benzyny. Po 50 tyś km napiszę kolejne wrażenia . Pozdrawiam :D
Dodane ponad rok temu
8,4
Liczba komentarzy: 1
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Trasa poza miejska prędkość 120-130 warunki nasze zimowe czyli przymrozki spalanie podnosi się nie zależnie czy (miasto-poza) o 1-1.5 l , wyniosło aż 9.7 średnie. Spalanie miejskie zima 6,5-7,5 l prędkości miejskie. Tyle pali to cudo techniki
Dodane 9 miesięcy temu
6,5
Liczba komentarzy: 4
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Podczas jazdy autostradowej 130-140 km/h auto pali dużo (9-10 litrów!). Trochę żałuję że nie kupiłem diesla.
Dodane 9 miesięcy temu
Honda ZR-V

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów