Szukaj

Informacje o Hyundai Grandeur IV 3.3 CVVT V6 235KM 173kW od 2005

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 3342 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 235 KM (173 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 304 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje System regulacji zaworów mechaniczny, system paliwowy jednoprzewodowy, system kolektorów dolotowych VIS - o zmiennej długości kanałów.
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Średnie spalanie dla Hyundai Grandeur IV 3.3 CVVT V6 235KM 173kW od 2005
9,3
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,5
Hyundai Grandeur IV
Sedan 3.3 CVVT V6 235KM 173kW
Jak rozmawiam ze znajomymi to żartuję, że pali jak polonez noo ale jedzie się caaałkiem inaczej. Motor jest bardzo dynamiczny, a przy tym oszczędny. Spalanie nigdy nie przekroczyło 13litrów LPG. Średnie spalanie LPG mieści się w granicach 11-12 litrów gazu (jazda 50/50 miasto/trasa). Sekwencyjna instalacja gazu działa bezproblemowo. Benzyny spala o litr mnie niż gazu. Najlepszy wynik jaki osiągnąłem na LPG to 9,2 litra przy jeździe na trasie nie przekraczając 100km/h
9,3
Hyundai Grandeur IV
Sedan 3.3 CVVT V6 235KM 173kW
Silnik 235 KM ma swoje wymagania i trudno się spodziewać, by tylko wąchał benzynę. Ponadto wszystko zależy od ciężaru nogi - ciężka to wir w baku. Delikatna - można zejść poniżej 9 litrów (sprawdzone na komputerze i w naturze)
9,8
Hyundai Grandeur IV
Sedan 3.3 CVVT V6 235KM 173kW
Serwis śmiesznie tani. Jeszcze nic nie naprawiałem. zużycie paliwa poniżej średniej w tej klasie, choć duużo zależy od "nogi". Na tempomacie całkiem ekonomiczna jazda, choć nudna jak orange extraklasa :) ale jak się obudzi potwora pod maską to trzeba się trzymać za kieszeń.. ale wtedy 100% frajdy z jazdy.
Hyundai Grandeur IV