Szukaj

Hyundai Staria 1.6 T-GDI HEV 225KM 165kW od 2024

Informacje o Hyundai Staria 1.6 T-GDI HEV 225KM 165kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: VANy
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 225 KM (165 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 367 Nm przy 1500-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75,6 x 89 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Dawe
Hyundai Staria
Minivan 1.6 T-GDI HEV 225KM 165kW
Pierwsza opinia na tym portalu - może komuś się przyda. Zaznaczam, że to są pierwsze wrażenia, samochód użytkuję dopiero od kilku dni. Przesiadłem się z Audi Q5 (2018) - urodziły mi się bliźniaki i Q5 niestety jest zbyt mała. Jeździmy przeważnie w 3 osoby dorosłe, 2 niemowlaków (2 foteliki do jazdy tyłem) oraz 2 psy :) Żona siada z tyłu między foteliki - w audi ledwo się mieściła na tylnej kanapie, a jest osobą szczupłą. Nie mówię już o bagażniku, gdzie po złożeniu podwójnego wózka musiałem dociskać klapę żeby się zamknęła. Wracając do Starii, mam wersję 9-osobową (Smart Business). Bagażnik potężny - podwójny wózek wchodzi bez składania i jest jeszcze miejsce na inne rzeczy. W środku dla pasażerów pierwszego i drugiego rzędu ogrom miejsca. Na trzecim rzędzie jeżdżą psy, ale po odsunięciu do tyłu spokojnie zmieszczą się 2-3 osoby. Prowadzenie bardzo przyjemne (Staria zbudowana na płycie podłogowej Santa Fe, a nie na dostawczaku jak w przypadku konkurencji). Układ napędowy daje radę, bardzo płynny przy ruszaniu, często jeździ na samym elektryku. Trasa po odbiorze samochodu okolice 100km, droga przez miasteczka i wioski, trochę korków - średnie spalanie 5.9 l/100km, a silnik jeszcze nie dotarty. Na autostradzie pewnie wyjdzie sporo więcej, ale dla mnie to nie problem, bo większość czasu jeżdżę w cyklu mieszanym. Wygłuszenie całkiem spoko, po recenzjach na youtube spodziewałem się, że będzie dużo głośniej. Do 100 km/h powiedziałbym nawet że jest cichutko. Nie ma przepaści pomiędzy Starią, a Q5. Prowadzenie tak jak pisałem - bardzo dobre, układ kierowniczy precyzyjny (momentami mam wrażenie, że lepiej sobie radzi w zakrętach niż Q5). Momentami jedynie trochę za dużo drgań jest przenoszonych na kierownicę. Rozważałem jeszcze alternatywne rozwiązanie - minivan z USA (Pacyfika lub Sienna) jednak są to nadal sporo mniejsze samochody + chciałem samochód na gwarancji, bezszkodowy. Ogólnie - pierwsze wrażenia na duży plus. Jedyny minus na ten moment to system ostrzegający o przekroczeniu prędkości - nie da się go wyłączyć przytrzymując Mute na kierownicy więc trzeba wejść w ustawienia systemu (można przypisać skrót) i wyłączyć na ekranie - a system potrafi zamulić na początku przy cold starcie.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
4,8
~Dawe
Hyundai Staria
Minivan 1.6 T-GDI HEV 225KM 165kW
Pierwsza opinia na tym portalu - może komuś się przyda. Zaznaczam, że to są pierwsze wrażenia, samochód użytkuję dopiero od kilku dni. Przesiadłem się z Audi Q5 (2018) - urodziły mi się bliźniaki i Q5 niestety jest zbyt mała. Jeździmy przeważnie w 3 osoby dorosłe, 2 niemowlaków (2 foteliki do jazdy tyłem) oraz 2 psy :) Żona siada z tyłu między foteliki - w audi ledwo się mieściła na tylnej kanapie, a jest osobą szczupłą. Nie mówię już o bagażniku, gdzie po złożeniu podwójnego wózka musiałem dociskać klapę żeby się zamknęła. Wracając do Starii, mam wersję 9-osobową (Smart Business). Bagażnik potężny - podwójny wózek wchodzi bez składania i jest jeszcze miejsce na inne rzeczy. W środku dla pasażerów pierwszego i drugiego rzędu ogrom miejsca. Na trzecim rzędzie jeżdżą psy, ale po odsunięciu do tyłu spokojnie zmieszczą się 2-3 osoby. Prowadzenie bardzo przyjemne (Staria zbudowana na płycie podłogowej Santa Fe, a nie na dostawczaku jak w przypadku konkurencji). Układ napędowy daje radę, bardzo płynny przy ruszaniu, często jeździ na samym elektryku. Trasa po odbiorze samochodu okolice 100km, droga przez miasteczka i wioski, trochę korków - średnie spalanie 5.9 l/100km, a silnik jeszcze nie dotarty. Na autostradzie pewnie wyjdzie sporo więcej, ale dla mnie to nie problem, bo większość czasu jeżdżę w cyklu mieszanym. Wygłuszenie całkiem spoko, po recenzjach na youtube spodziewałem się, że będzie dużo głośniej. Do 100 km/h powiedziałbym nawet że jest cichutko. Nie ma przepaści pomiędzy Starią, a Q5. Prowadzenie tak jak pisałem - bardzo dobre, układ kierowniczy precyzyjny (momentami mam wrażenie, że lepiej sobie radzi w zakrętach niż Q5). Momentami jedynie trochę za dużo drgań jest przenoszonych na kierownicę. Rozważałem jeszcze alternatywne rozwiązanie - minivan z USA (Pacyfika lub Sienna) jednak są to nadal sporo mniejsze samochody + chciałem samochód na gwarancji, bezszkodowy. Ogólnie - pierwsze wrażenia na duży plus. Jedyny minus na ten moment to system ostrzegający o przekroczeniu prędkości - nie da się go wyłączyć przytrzymując Mute na kierownicy więc trzeba wejść w ustawienia systemu (można przypisać skrót) i wyłączyć na ekranie - a system potrafi zamulić na początku przy cold starcie.
Dodane 3 miesiÄ…ce temu
Hyundai Staria

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów