Szukaj

Informacje o Infiniti M I 4.5 V8 340KM 250kW 2003-2005

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: Wyższa klasa średnia
Luksusowy model należący do wyższej klasy Å›redniej (segment E, premium), byÅ‚y flagowy model Infiniti, produkowany w latach 2003-2013. PoczÄ…tkowo powstawaÅ‚ z myÅ›lÄ… o amerykaÅ„skim rynku i konkurencji wobec aut innych luksusowych marek japoÅ„skich producentów: Lexusa i Acury (Infiniti to luksusowa odmiana Nissana – pierwowzorem M byÅ‚ Nissan Gloria, a potem Fuga). Od 2010 roku, czyli od debiutu 3. generacji, Infiniti M dostÄ™pny byÅ‚ również w Europie. M zniknÄ…Å‚ z rynku po zmianie nazewnictwa Infiniti: od 2013 roku wszystkie modele marki oznaczane sÄ… literÄ… Q lub QX (SUV-y). W ten sposób M zostaÅ‚ zastÄ…piony przez Q70.
czytaj więcej
Powagosław
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa. ~Powagosław
Luzacjusz
Do M jak miłość trochę brakuje, powiedzmy, że na razie to M jak mam-wrażenie-że-gdzieś-już-to-widziałem. M jak może-w-Jaguarze. Ale to także M jak mimo-wszystko-coś-nowego. M jak mały-powiew-świeżości, którzy przyda się w klasie, w której rządzą M jak miło-pachnące-niemieckie-limuzyny. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2005 roku
Pojemność skokowa 4494 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 451 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Infiniti M I