Szukaj

Informacje o Infiniti

Część japońskiego koncernu Nissan, zajmująca się produkcją luksusowych samochodów. Firma rozpoczęła sprzedaż swoich aut w 1989 roku w USA. Początkowo była obecna jedynie na rynku amerykańskim i na Bliskim Wschodzie, ale szybko wyruszyła na podbój reszty świata i od kilku lat modele producenta są rozprowadzane w ponad 50 krajach. W 2012 roku przeniesiono centralę Infiniti do Chin, największego nabywcy w tej części globu.

Infiniti – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Infiniti

Sprawdź co kierowcy
myślą o Infiniti

Oceny Aut 146 ocen

5,0
~Bąbel
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti FX II
Auto użytkowane od ponad trzech lat. Jest to już drugi FX w mojej przygodzie motoryzacyjnej. Poprzedni był FX pierwszej generacji i zdecydowanie druga generacja jest ładniejsza i lepiej wykończona. Użyto lepszych materiałów. FXII z silnikiem 3,5 V6 (wersja USA) jest autem szybkim, posiadający spory zapas mocy a przy tym nie pali dużo oktanów jak nie którzy twierdzą. Mam dosyć ciężką nogę i w cyklu mieszanym zużycie nie przekroczyło dla mnie 14l. na setkę! Przy spokojnej "farmerskiej" jeździe 100-120 śmiało można zejść do 10l. Auto nie posiada praktycznie żadnych wad. Jedyną rzeczą którą można by było poprawić to hamulce ale z tego co się orientuję to zamontowanie układu hamulcowego z V8 załatwi sprawę. Przez trzy lata jazdy, po za wymianą filtrów i olejów, uszkodzeniu uległ jedynie przedni łącznik stabilizatora i spalił się jeden xenon. Polecam wszystkim nie zdecydowanym. Silnik poezja, już mało takich V6 na rynku aż strach pomyśleć że w przyszłości może być zastąpiona kosiarką 1,5 z dwoma Turbinami :-(
4,8
~InRight
Sedan 2.0t 211KM 155kW
Infiniti Q50 II
Dla mnie najlepszy samochód w tej klasie. Bijący na głowę konkurencję z Niemiec choć ma trochę z nimi wspólnego za sprawą silnika :). Szkoda, że nie spotkał się z cieplejszym przyjęciem. Jednak ciężko zachęcić nas do spróbowania czegoś nowego. Świetny silnik, prowadzenie i dużo miejsca zarówno dla kierowcy i pasażerów. Samochód pomimo dość małego silnika pozwala poszaleć przy wyłączonej kontroli trakcji. Skrzynia biegów perfekcyjna. Dwa wyświetlacze mogą trochę początkowo wprawić w zakłopotanie i utrudnić znalezienie podstawowych funkcji jak nawigacja itp. ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia. Lekki minus za interfejs prezentowany na wyświetlaczach jak i samą nawigację. Jest mało czytelny.
3,7
~Piotrek
Crossover 1.6T 156KM 115kW
Infiniti Q30
Auto uzytkowane od 4 miesiecy, raczej intensywnie 50 x 50 trasa miasto. Całokształt na plus. Zdecydowanie fajne zawieszenie, wygodne fotele, przyzwoita widoczność. Fajne nadwozie, narysowane inaczej niż cała reszta. Raczej nie jest to częsty gość na drogach a to wyróżnia. W środku cicho. Troche maly bagażnik, płaski bardzo. Wnętrze zbyt barokowe, konkurencja jest tu bardziej nowoczesna, ale co kto lubi. Ostatnio jednak nam wystrzelił, dosłownie, maskę w powietrze. Uruchomił się system bepieczeństwa dla pieszych, jednak bez udziału pieszych. Wyświetliło napis: active bonnet malfunction see owners manual. Auto na lawetę bo nie można nim jechać - zgodnie z instrukcją. Serwis nie wie co się zadziało. Wg mnie awaryjny system bezpieczeństwa jest zwyczajnie niebezpieczny i skreśla auto.

Zużycie paliwa 128 raportów

6,1
Sedan 2.2d 170KM 125kW
Infiniti Q50 I
Domyślnie Skoro temat jest o spalaniu to dodaję kolejne wyniki moich obserwacji. Tak żeby pozostało dla potomnych Pomiary zrobione przy 10st C, z jedną osobą na pokładzie o wadze 78kg i bez bagażu, ciśnienie w oponach 2,7 bar (przód i tył) Prędkość tempomatu / czas przejazdu / obroty na minutę / średnie spalanie wg komputera / dystans / temperatura - 130km/h ( 2min:26sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 5km 10st C - 130km/h ( 4min:53sek) (2000 obr/min) Avg 5.2l/100km ! 10km 10st C - 130km/h ( 7min:21sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 15km 10st C - 130km/h ( 9min:45sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 20km 10st C - 130km/h (12min:12sek) (2000 obr/min) Avg 5.1l/100km ! 25km 10st C - 130km/h (14min:39sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 30km 10st C - 130km/h (17min:05sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 35km 10st C - 130km/h (19min:31sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 40km 10st C - 130km/h (22min:00sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 45km 11st C - 130km/h (24min:24sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 50km 11st C - 130km/h (26min:55sek) (2000 obr/min) Avg 4.9l/100km ! 55km 11st C - 130km/h (29min:15sek) (2000 obr/min) Avg 5.0l/100km ! 60km 11st C - 140km/h ( 2min:16sek) (2125 obr/min) Avg 5.4l/100km ! 5km 15st C - 140km/h (13min:33sek) (2125 obr/min) Avg 5.5l/100km ! 30km 15st C - 140km/h (15min:55sek) (2125 obr/min) Avg 5.6l/100km ! 35km 15st C - 150km/h (4min:17sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 10km 10st C - 150km/h (6min:19sek) (2250 obr/min) Avg 6.8l/100km ! 15km 10st C - 160km/h (1min:59sek) (2375 obr/min) Avg 7.2l/100km ! 5km 9st C - 170km/h (1min:52sek) (2600 obr/min) Avg 7.6l/100km ! 5km 10st C - 180km/h (1min:46sek) (2750 obr/min) Avg 7.8l/100km ! 5km 10st C - 190km/h (1min:40sek) (2975 obr/min) Avg 9.1l/100km ! 5km 10st C - 200km/h (3000 obr/min) Udało mi się przejechać ponad 100km na tempomacie i ani razu nie nacisnąć hamulca i gazu dystans: 100km czas: 48:47 prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1l/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) oraz odkryłem że gdy mineła 1h drogi z prędkością 130km/h (tempomat) to dystans przejechany który wskazywał komputer to 123km Więc muszę przetestować na GPSie jaka jest faktycznie prędkość, bo z tego by wynikało że o 7km zawyża swoje wskazania tempomat. dystans: 123km czas: 1h prędkość: 130km/h ustawiona na tempomacie Avg: 5.1/100km temp: 11 st C ciśnienie w oponach: 2,7 bar (tył i przód) Oraz średnie spalanie z odcinka 365km bez tempomatu, dużo przyśpieszeń, dużo hamowań, ogólnie duża dynamika dystans: 365km czas: 2h:42min Avg speed: 135km/h Avg: 7.5l/100km temp: 21 st C Ciśnienie w rozgrzanych oponach urosło do 2.9 bar (przód) 2.8 bar (tył) Sądzę że nie jestem w stanie jechać dynamiczniej niż w/w, bo co innego dynamika a co innego włączenie tempomatu na autostradzie w niemczech na dużej prędkości.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Infiniti przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena