Szukaj

Informacje o Infiniti

Część japońskiego koncernu Nissan, zajmująca się produkcją luksusowych samochodów. Firma rozpoczęła sprzedaż swoich aut w 1989 roku w USA. Początkowo była obecna jedynie na rynku amerykańskim i na Bliskim Wschodzie, ale szybko wyruszyła na podbój reszty świata i od kilku lat modele producenta są rozprowadzane w ponad 50 krajach. W 2012 roku przeniesiono centralę Infiniti do Chin, największego nabywcy w tej części globu.

Infiniti – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Infiniti

Sprawdź co kierowcy
myślą o Infiniti

Oceny Aut 177 ocen

4,5
~ziomek
Sedan 3.5 S Hybrid 364KM 268kW
Infiniti Q50 II
Kazdy kto rozważa ten samochód na pewno się zastanawia, czy to dobry wybór na tle samochodów niemieckich. Ja zanim je kupiłem obejrzałem sporo recenzji i przejechałem się 10 samochodami, głównie niemieckimi. Sytuacja wygląda tak, że w cenie niemieckiego samochodu premium z silnikiem 2.0 turbo jest 3.5 V6 który jest 100 KM mocniejszy, lepiej brzmi, jest szybszy i pali identycznie albo nawet mniej. Jeżeli stawiamy na prowadzenie i odczucia kierowcy, a nie rozpoznawalny znaczek, to bardzo dobre auto i warte swej ceny. W recenzjach autorzy krytykują układ kierowniczy DAS ale nie zauwazyłem nic negatywnego, można się przyzwyczaić i nie jest jakiś nadzwyczaj "dziwny". Osoby, które ze mną jechały nie oreintowały się, ze układ jest elektroniczny. W recenzjach często autorzy mówią, że to "nie jest sportowe auto". Moim zdaniem zależy z czym porównujemy. Jest na pewno wiele bardziej sportowe niż jakiekolwiek niemieckie auto z silnikiem 2.0. Jest też minimalnie szybsze niż niemieckie 3.0 albo podobnie. Wiadomo nie jest to M3, AMG albo RS, ale to jest hybryda... Nikt nie sprzedawał tego modelu jako auto sportowe w ogóle więc nastawiając się na "normalny" samochód dostajemy coś naprawde sportowego. Wersja RWD dostarcza emocji, nawet w mieście jak jest mokro. Trzeba uważać. Ale to jest własnie fajne :-) Wnętrze jest w stylu nieco starszym niż obecne niemieckie samochody, ma więcej przycisków, ale nie narzekam ani na 2 ekrany (moim zdaniem fajny pomysł) ani na działanie. Nie ma android auto ale można dograć sobie. Miękkie skóry, ładny design i troche metalowych wstawek. Audio BOSE nie jest wybitne, jest porównywalne z HK z BMW, czyli na pewno nie jest to Mark Levinson z Lexusa. Bardzo dobrze oceniane sa systemy wspomagania - to była 1 liga kiedy samochód wprowadzono. Ja mam tylko ALC, bez radaru. Ale na autostradach i S-kach jest super. "Magnesy" mocno trzymają nas w pasie, jest wyczuwalny duży opór jak zmieniamy pas, można teoretycznie nie trzymac kierownicy i na autostradowych łukach sam skręca. Radaru nie mam, ale podobno tez jest dobry. Minusem hybrydy jest mały bagażnik. Nie składają się fotele więc narty tylko na dach. Duża waliza twarda nie wejdzie. Na wakacje trzeba brać miękkie torby. Dla ludzi np z 2 dzieci, wózkami to nie jest odpowiedni samochód. Jeżeli chodzi o prestiż to auto nie jest jakieś rozpoznawalne, raczej dla koneserów :) Wygląda jak ładniejsza mazda 6. Ale dla mnie V6 ze sportowego nissana (350z, który jest kultowy) jest pewnego rodzaju prestiżem, nissan przecież robi doskonałe V6 i sportowe samochody (GT-R). Ogólnie polecam co najmniej się przejechać i porównac z niemiecką konkurencją. Ja byłem długo na nie, że "wynalazek", że mały bagaznik i serwis. Ale to szybkie dobre auto w dobrej cenie.
4,0
~Daniel
Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti QX70
Auto bardzo porządne i masywne, pozwala poczuć dominację na drodze. Dobry design, bardzo wysoka jakość wykonania, dość sportowo zestrojone i nie czuć tak bardzo ponad 2ton masy. Jednak ma bardzo niedzisiejsze wnetrze, ktore pomimo jakosci materialow oraz obslugi tradycyjnymi przyciskami (plus dla tradycjonalistow) jednak malo pasuje do wspolczesnego auta. Rozczarowuje bardzo iloscia miejsca w srodku i w bagazniku. No i pali jak smok. Za to nigdy sie nie zepsulo i nie zanosi sie, zeby cokolwiek mialo zaszwankowac.
4,9
~radkaw
Coupe Crossover 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti QX50
Super auto pod każdym względem. Sportowy charakter widoczny już po pierwszym wciśnięciu gazu. Wszystko jest na swoim miejscu. W prowadzeniu łatwy tak jakby wcześniej wiedziało co chce zrobić kierowca. Mam AWD i nie wiem jakby było w napędzie na 2 koła . Na razie zmieniam oleje , klocki, tarcze hamulcowe jakiś łącznik stabilizatora i jeżdżę. Niewiele spala zwarzywszy na moc , ale to wydaje mi się zaleta wolnossącej jednostki . Jeździłem różnymi autami luksusowymi i nie tylko , ale na razie innego nie chcę.
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Infiniti przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena