Szukaj

Informacje o Infiniti M III

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Wyższa klasa średnia
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa.
Powagosław
Segment, w którym szefom Infiniti marzy się rewolucja jest w Europie bardzo hermetyczny i rządzą nim dość konserwatywne reguły. Dlatego krzykliwy charakter nowego M, jakkolwiek interesujący, raczej nie przełamie obowiązujących tu kanonów. Ale ma szansę przemówić do nowych pokoleń odbiorców aut tej klasy. Jeśli tylko pozwolą sobie na odrobinę szaleństwa. ~Powagosław
Luzacjusz
Do M jak miłość trochę brakuje, powiedzmy, że na razie to M jak mam-wrażenie-że-gdzieś-już-to-widziałem. M jak może-w-Jaguarze. Ale to także M jak mimo-wszystko-coś-nowego. M jak mały-powiew-świeżości, którzy przyda się w klasie, w której rządzą M jak miło-pachnące-niemieckie-limuzyny. ~Luzacjusz

Infiniti M III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Infiniti M III

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Silnik

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Infiniti M III
8,5 – 11,7
l/100 km
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,3
Sedan 3.0d V6 238KM 175kW
Infiniti M III
Miasto korki 30%, Trasa 140-200km/h,12,5l stałe spalanie rzeczywiste , z komputera 11,5 . Auto bardzo miłe w jeździe , mocy wystarcza , pow 220 staje się niestabilne . Zapewne zależy od opon . Koła 20 cali , na runflat nie da się jeździć , bardzo ciągnie na koleinach , lepsze tzw obwarzanki - lepszy komfort jazdy. Ogólnie auto warte polecenia, nic się nie psuje , słyszałem o awariach silników póki co ma 320tys i chodzi jak zły ;)
8,8
Sedan 3.5h V6 GT 306KM 225kW
Infiniti M III
Informacje o spalaniu M35h podawane w reklamach oraz prasie są przesadzone. Jeżdżąc w trybie "normal" i normalnie tzn. na trasie w zakresie 100-140km oraz w mieście z normalnymi prędkościami, takimi z jakimi np. we Wrocławiu jeździ wiekszość kierowców uzyskuje się 9,8 l/100km przy jeździe w połowie poza miastem i w połowie w mieście.
12,1
Sedan 3.7 V6 320KM 235kW
Infiniti M III
Oszczędna jazda w moim wydaniu to 100 - 120 km/h bez gwałtownych wyprzedzanek. Bardzo pomocne w osiąganiu niskiego spalania jest ustawinie elektroniki silnika i skrzyniu biegów w tryb eko. Samochód stara się jechać jak na najniższych obrotach i nie redukuje biegów bez wyraźnego podwodu (tzn. trzeba na prawdę mocno przycisnąć gaz żeby nastąpiła redukcja i ostro poszedł do przodu). Brawa dla programistów :)
Infiniti M III