Szukaj

Informacje o Iveco Daily II

Lata produkcji: 1990 – 2000
Segment: Dostawcze

Lekki lub średni samochód ciężarowy produkowany od 1978 roku. Koncepcja stworzenia serii Daily narodziła się niedługo po powstaniu marki Iveco w 1975 roku. Model szybko zdobył silną pozycję w sektorze profesjonalnego transportu – dotychczas wyprodukowano ponad 2,5 miliona egzemplarzy Daily w różnych konfiguracjach: od lekkiego auta ciężarowego o masie 3,5 do 6 ton, samochodu dostawczego klasy maxi o masie 2,8-3,5 tony, średnich aut ciężarowych o masie 6-6,5 tony oraz 7 ton (lata 2004-2007). Od 2014 roku na rynku dostępna jest szósta generacja modelu.

czytaj więcej
Powagosław

Wół roboczy Iveco w nowej odsłonie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie się prezentuje. Pełnia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz

Iveco Daily II – wybierz silnik

Oceny Iveco Daily II

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Karoseria - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Iveco Daily II
11,0 – 13,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,0
Furgon 2.4 D 80KM 59kW
Iveco Daily II
Witam mam iveco 35,8 z dosć wysoką skrzynia ładunkowa pod plandeką (2,30) a z tyłu ma winde. Kupiłem to auto gdyż służy mi do jazdy na spedycji mysłałem ze na trasach będzie ekonomiczne w eksploatacji ale sie przeliczyłem Dużym mankamentem jest to ze silnik jest bez turbiny przez co jest baaardzo mułowaty i ciężko z niego wykrzesac ikre Ale to ttylko był mój błąd ze sie w czesniej nie zainteresowałem tym modelem poprostu trafiło sie takie IVECO wiec je kupiłem gdyz słyszałem od kolegów pochlebne opinie tylko ze koledzy mieli 100 albo 120 KM a mój ma tylko 80 a w życiu okazało sie to dość dużym problemem . Na koniec dodam jeszcze ze moje auto prawie nigdy nie jeżdzi puste wożę ładunki w okolicy 2-2,5T i to tez wpływa na zużycie paliwa PS minimalne zużycie miałem gdy jechałem pustym autem a wiatr miałem w plecy
13,4
Furgon 2.8 TD 134KM 99kW
Iveco Daily II
Auto max długi/ bliźniaki/ 2,8TD /1999-2000r Bardzo dobry i żwawy silnik- Auto nawet załadowane ładnie leci w trasie, a potrafi wziąć na siebie kilka ton. Oczywiście spalanie wiąże się z tym ile ładunku wieziemy, od dynamiki jazdy (a wiadomo że mało kto jeździ w trasie 80 km./h) oraz warunków atmosferycznych. Mi średnio pali około 13 litrów przy normalnej jeździe i przy normalnym ładunku (max do ok 2 ton) . Wiadomo- jeśli zapakuje się 3 tony albo lepiej to spalanie wzrośnie . Mi ok 14-15 l na 100km ( u mnie norma przy takim ładunku). Jednak nie ma co się dziwić - myślę że spalanie jest w normie- wiadomo że to nie osobówka i swoje spalić musi. Jesli ktoś skąpi na paliwo i mu te 15 litrów zadużo niech se kupi poloneza i przyczepke ;p
13,0
Furgon 2.8 TD 134KM 99kW
Iveco Daily II
jesli chodzi o zuzycie p[aliwa nie jest to najoszczednieszy samochod chociaz silnik 2,8 TD z tylna osia na blizniaku musi tez skotlowac pare litrow pomimo wszystko minus.Jak na razie nie musialem go naprawiac wiec tak naprawde nie znam kosztu eksploatacj
Iveco Daily II