Szukaj

Informacje o Iveco Daily

Lata produkcji: 1978 – teraz
Segment: Dostawcze

Lekki lub średni samochód ciężarowy produkowany od 1978 roku. Koncepcja stworzenia serii Daily narodziła się niedługo po powstaniu marki Iveco w 1975 roku. Model szybko zdobył silną pozycję w sektorze profesjonalnego transportu – dotychczas wyprodukowano ponad 2,5 miliona egzemplarzy Daily w różnych konfiguracjach: od lekkiego auta ciężarowego o masie 3,5 do 6 ton, samochodu dostawczego klasy maxi o masie 2,8-3,5 tony, średnich aut ciężarowych o masie 6-6,5 tony oraz 7 ton (lata 2004-2007). Od 2014 roku na rynku dostępna jest szósta generacja modelu.

Powagosław

Wół roboczy Iveco w nowej odsłonie po raz pierwszy w swojej historii nie tylko oferuje niezliczone walory praktyczne, ale i atrakcyjnie się prezentuje. Pełnia szczęścia. 

~Powagosław
Luzacjusz

Najnudniejszy dostawczak świata stał się jednym z bardziej agresywnych, patrząc na wygląd zewnętrzny. Powiadają: bywa, że zwierzyna zmienia się w myśliwego. Daily nigdy nie był zwierzyną, ale teraz z całą pewnością jest łowcą.

~Luzacjusz

Iveco Daily – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Iveco Daily

Liczba ocen: 146
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Karoseria + Silnik

Wady

- Koszty utrzymania - Drobne usterki - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~zpozkierowcy
Furgon 3.0 TD 146KM 107kW
Iveco Daily IV
Iveco Daily to doskonałe auto do przewozu rzeczy które nie wejdą na zwykłego busa, czy to ze względu na tonaż czy na gabaryt, a kupienie auta powyżej 3,5 tony byłoby nie opłacalne. Opisuję auto z pozycji kierowcy - nie \"słyszałem od kolegi\" czy coś w tym stylu. Sprzedane przez szefostwo przy przebiegu 450000 było z żalem żegnane przeze mnie - nigdy ale to przenigdy nie zawiodło w trasie. Niskie spalanie, ogrom mocy pod pedałem gazu - kompletny brak problemów z wyprzedzaniem nawet 3-4 aut (a przypominam - auto ma ponad 7 metrów). Dopuszczalna ładowność 1T ale nie odczuwało się czy ma się 1T czy 3 :)). Pod maską było wiecznie pełno kurzu bo zaglądało się tam co 40 000 przy wymianach olejowych - a olej sprawdzałem raz - mniej więcej 20 000 od wymiany - brał około 3 setki na 40 000 km do samego końca- kompletnie BEZAWARYJNY SILNIK. Brać i się nie zastanawiać bo lepszego dostawczego nie znajdziecie w tej cenie (a nawet i wyższej) :)
4,2
~aldo
Furgon 2.8 TD 125KM 92kW
Iveco Daily II
Ogólnie samochód wypada całkiem nieźle. Co prawda nie jest to konstrukcja nowoczesna i ma kilka wad, ale na tle konkurencji wypada całkiem nieźle. Jest znacznie mocniejszy od MB 412d, nie wspomnę o LT46. Zużywa nieco mniej paliwa. Owszem kultura pracy oraz wykonania konkurencji jest wyższa to jednak są to pojazdy znacznie droższe. IVECO natomiast jest znacznie bardziej odporne na korozję. Swoją opinie opieram na dosyć dużym doświadczeniu z IVECO 35 12.Przejechałem w sumie ok. 900000km tym modelem i nigdy mnie nie zawiódł.
4,8
~Albert
Furgon 2.3 HPI 136KM 100kW
Iveco Daily V
W automacie i tempomat, laweta, rozstaw osi prawie 4 m, najazd 5,05m , hak + laweta. daje rady choć do Włoch w ciężkie trasy ciut za słaby. Spalanie z lawetą 12 litrów średnio 90km/h w trasie. Miałem wcześniej 2,8 to podobne wrażenia. Byłem pół roku temu na hamowni i mam teraz około 150 kucy i czuć trochę tych nastu koni różnice...

Raporty spalania Iveco Daily

Liczba raportów: 170
Średnie spalanie dla Iveco Daily
10,8 – 16,0
l/100 km
6,6 – 28,0
l/100 km
14,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Furgon 2.3 TD 116KM 85kW
Iveco Daily III
Mam male iveco furgon. Oznaczen nie znam ale paka 2.6m po wyjeciu foteli i kola pojedyncze. Minimalne na trasie podane przy pustym aucie i prędkości 80-90kmh, czyli bez zamulania: zalane pod korek i po 550km ponowne tankowanie-wyszło 6.6L/100km. Jadąc z ładunkiem około 500kg wciąga mi 7.5 trasa i 10 w mieście. Kupiłem go pod przyczepę - 3t na haku i 3.5t dmc i z nią nie jest kolorowo - 13L/100 jadąc do 80kmh. Ogólnie polecam autko-nie psuje się, złodzieje się tym zabytkiem nie interesują, dość wydajna klimatyzacja, MEGA ale to MEGA ZWROTNY.
11,2
Furgon 2.8 TD 103KM 76kW
Iveco Daily III
myślałem że będzie gorzej z tym bydlakiem ale jak się jeździ oszczędnie to w dyszce się zmieszcze, pomimo tego że mam wywrot i podczas wywrotu silnik chodzi, elektryczny ale lepiej aby chodził bo czasami ako już nie domaga. moja jazda oszczędna wygląda tak: że śmigam raczej w koło komina jeżdże od 60-70/h jak się śpiesze jade 80/h, ścinam na zakrętach, hamuje biegami, gdy nie rozgrzany nigdy nie przekraczam 2 tys obrotów, gdy jade po polnych drogach i innych wyłączam światła. Robie wszystko aby spalanie było jak najmniejsze i nie powiem w miare mi wychodzi. Auto jest moje więc go nie katuje i dbam o swój sprzęt. w takich prędkościach jak jeżdżę w trasie koło 9/100, jak mam go zawalonego po uszy to i czasem 14 ale rzadko średnio 10,5/100. Nie, nie jestem dziadkiem i zawalidrogą mam 26 lat!
11,3
Furgon 3.0 TD 176KM 129kW
Iveco Daily IV
Nie uwierzycie ale na trasie Kraków - Warszawa - Kraków z kompletem pasażerów ( bus ) i dużą klimatyzacją dachową non stop na full przy dwóch kierowcach autko wyszło na poziomie 10.8 1 kierowca i 10.2 drugi kierowca. Należy zauważyć iż było troszkę jazdy po Wawie i rozwózki po Krakowie w sumie ok 700 km myślę ze to już reprezentatywna próba. Wcześniej miałem sprintera 313 cdi i też mógł się zmieścić w tej ilości paliwa, natomiast pojedyncze koło silnik m2.2 i 50 km mniej..... IVECO jest bezkonkuręcyjne.....ps nie ma co patrzyć na komputer i jego dane na temat spalania bo pokazuje nawet 20 litrów ... liczy jak mu się chce
Iveco Daily