Szukaj

Informacje o Jeep Commander 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW 2006-2010

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości SUV (segment I), obdarzony właściwościami terenowymi, produkowany od 2006 roku. Commander to pierwszy Jeep z trzema rzędami siedzeń, zdolny do przewiezienia siedmiu osób. Konstrukcyjnie związany jest z modelem Grand Cherokee (w ofercie Jeepa zajął miejsce właśnie obok niego), z którego zapożyczona została m.in. płyta podłogowa. Swoją surową, kanciastą stylistyką nawiązuje natomiast do klasycznych Jeepów z przeszłości, głównie Wagoneera, Cherokee, a także Willysa Station Wagon.
czytaj więcej
Powagosław
Bardzo wszechstronny, bardzo duży, bardzo terenowy, a przy tym całkiem komfortowy. Fanom marki spodoba się klasyczna sylwetka. Poza tym, Commander robi wrażenie już samymi rozmiarami. Wystarczy, że resztą tylko je utrzymuje. ~Powagosław
Luzacjusz
Duzi chłopcy dzielą się ponoć na takich, którzy choć raz w życiu chcieliby poczuć się jak generał Eisenhower w Normandii, dlatego kupują Commandera i takich, którzy dawno z tego wyrośli, mają to gdzieś i kupują Land Rovera Discovery. W której grupie jesteś ty? ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2010 roku
Pojemność skokowa 5654 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 326 KM (240 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 500 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Jeep Commander 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW 2006-2010
18,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,3
Jeep Commander
Terenowy 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW
Samochód porusza się rewelacyjnie, moc pod pedałem daje poczucie lekkości i łatwości wyprzedzania; manewrowanie w szerokiej elastycznej skali prędkości. Komfort, który daje ci satysfakcje z jazdy lekkiej a nie wyżyłowanej; przy 120km/h masz na obrotomierzu 2200obrotów, więc nie musisz ciągle podkręcac obrotów silnika do wyjących poziomów przy dynamicznej jeździe. Na czterech cylindrach cichy i łagodny, który na ośmiu garnkach przy kik-downie wyrywa do przodu i staje się potworem! Polecam!!! jacol (Silnik)
21,0
Jeep Commander
Terenowy 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW
W miescie zejsc poniżej 21 jest bardzo ciezko. W trasie przy 90 km/h nie da sie poniżej 13. Maksymalne powyzej 30!!! Wrazenie i dzwiek nie do opisania. Wrazenia innych kierowców takze. Polecam, nie ma wygodniejszego samochodu. Zrobiłem 120 tys km i nic nie musiałem robic, tylko olej, filtr, klocki i do przodu. (Silnik)
17,0
Jeep Commander
Terenowy 5.7 i V8 Hemi 4WD Limited 326KM 240kW
podniesiony 2 cale, w terenie limitu nie ma, na trasie do 120km/h da się zejść do 13 litrów, w mieście 19-25, zwykle 22l jak się nie szaleje (Silnik)
Jeep Commander