Szukaj

Kia Niro II Crossover Electric – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Kia Niro II Crossover Electric

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Klasa średnia

Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2016 roku. To pierwszy model Kii z napędem hybrydowym (oprócz tego dostępny też z silnikiem hybrydowym plug-in oraz elektrycznym). W ofercie koreańskiej marki zajął miejsce pomiędzy mniejszym modelem Stonic i innym kompaktowym SUV-em, Sportage, który zasilany jest tradycyjnymi paliwami. Koncepcyjnymi pierwowzorami Niro były prototypy Niro Concept z 2013 roku i KX-3 Concept z 2014 roku. Auto jest spokrewnione z Hyundaiem Ioniq – zbudowano je na tej samej płycie podłogowej. Projektantem Niro jest Peter Schreyer, szef stylistów marki Kia.

czytaj więcej
Powagosław

Definicja nowego kompromisu pomiędzy autem miejskim i rodzinnym według marki Kia. Jeśli chodzi o wszystkie względy praktyczne, rachunek przemawia na korzyść Niro. Design to część tego kompromisu, ale to znaczy tylko, że w ostatnich latach Kia wysoko postawiła poprzeczkę.

 

~Powagosław
Luzacjusz

Z trzech warunków modnego samochodu, Kia spełnia dwa. Po pierwsze, to crossover. Po drugie, z ekologicznym napędem. Czego brakuje? Żeby auto jakoś wyglądało. A jest dość nudnawe. Zupełnie jak ostatnie filmy z De Niro.

~Luzacjusz

Nowy Kia Niro

Cena od: 216 700 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4420 mm
Szerokość 1852 mm
Wysokość 1570 mm
Rozstaw osi 2720 mm
Rozstaw kół - przód 1571 mm
Rozstaw kół - tył 1581 mm
Zwis przedni 895 mm
Zwis tylny 805 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1392 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 475 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Usterki Kia Niro II

Liczba wpisów: 10
Tryb awaryjny po wjechaniu w kałużę
  • Kia Niro II Crossover 1.6 GDI 129KM 95kW od 2024
  • instalacja elektryczna
  • 8 tys. km
Po wjechaniu w kałużę samochód przełączył się w tryb awaryjny - praca tylko na silniku spalinowym oraz wyświetlił szereg błędów związanych z systemami utrzymania pasa ruchu, auto hold, abs, esp itp. Oczywiście nic z tych systemów nie działało. Po wyschnięciu samochód wrócił do normy. ASO sczytało, ale nie mają rozwiązania. Podobno przy tylnych kołach są czujniki, które odpowiadają za systemy, które zastrajkowały, ale jak ASO nie ma procedury od producenta na taką naprawę, to sami sobie poradzić z tym nie umieją.
Dodane 5 miesięcy temu
Oczekuje na rozwiązanie
Błąd sterowania dotykowego kierownicy
  • Kia Niro II Crossover
  • instalacja elektryczna
  • 17 tys. km
Przy jeździe na tempomacie i z włączonym asystentem pasa ruchu czasami podczas skręcania gdy przekroczy się linię pobocza jezdni (dość skomplikowane, wiem) pojawia się “błąd sterowania dotykowego” z rysunkiem kierownicy, a na desce wyświetla się trójkąt błędu. Na nic to nie wpływa, wszystko działa a błąd znika po ponownym odpaleniu. W serwisie nie widzą tego błędu w logach. Ktoś tak miał? Czy to jest symptom czegoś głębszego? Zastanawiałam się czy czujnik ABS prędkości któregoś koła nie szwankuje.
Dodane ponad rok temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Hałas z komory silnika w przedziale prędkości 90 -130km/h
  • Kia Niro II
  • inne
  • 15 tys. km
Problem/usterka dotyczy wersji hybrydowej. Podczas przyspieszania w zakresie prędkości między 90 a 130km/h, pojawia się uporczywy hałas, gdzieś z komory silnika. Po przekroczeniu prędkości 130km/h hałas ustępuje, dopuki nie zwolni się poniżej prędkości 90km/h. Gdzie cały proces zaczyna się od nowa.
Dodane 11 miesięcy temu
Oczekuje na rozwiązanie
Kia Niro II Crossover Electric

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów